Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичні вправи

Визначення необхідних дій

Формування цілі

Навчання вмінню робити що-небудь

Ви зіштовхнетеся з багатьма ситуаціями, які потребують від вас вміння робити що-небудь:

– усне повідомлення;

– написання звіту

– заповнення документів.

Незалежно від ситуації цей процес може проходити в три етапи:

– формування цілі, якої ви намагаєтесь досягнути;

– визначення необхідних для цього дій;

– практичні задачі.

Для формування цілі потрібно чітке розуміння цілі. Для чого робите доповідь або причини написання звіту.

Визначити причини для розвитку ваших навичок з урахуванням того, що працедавці віддають перевагу людям з високою компетентністю у таких навичках:

– вміння спілкуватися;

– робити підрахування;

– працювати у групі;

– вирішувати питання.

Якщо ви не маєте цих навичок ваша кар’єра не буде успішною. Необхідно зайнятися удосконаленням ваших навичок. Інакше ви не маєте мотивації для саморозвитку. В цьому випадку ви можете не бути зосередженим, можете не бути уважними до будь-якої інформації та відомості, що вам надають. Це знижує рівень прогресу у тому що ви робите (досягнення цілі).

Ви чітко зрозуміли, чому ви навчаєтеся робити будь-що. Визначайте дії та знаходьте рекомендації або посібники. Або виберіть самостійну процедуру, яку наслідуватиме.

Ця частина навчання дуже важлива!

1. Виконайте усі вказівки (рекомендації) правильно та точно.

2. Виробіть правильні навички з самого початку.

Ваші дії повільні та взаємозв’язані. Практикуйтеся до тих пір, поки повністю не засвоїте. При цьому часте звертання до правил та рекомендацій – Ваш девіз:

„Від простого – до складного!!!”

При правильній поведінці швидкість отримання практичних навичок збільшується, зменшується частота звертання до інструкцій.

Дуже важливо спостереження за успішним виконанням задачі викладачем.

Демонстраційні задачі уважно дивитися та слухати!

1. Запам’ятовування рухів, жестів руками, поз, одягу; міміка, контакт очима.

2. Коли і як підвищується голос, темп мови і чому? Який це дає ефект?

3. У яких типах промов він використовує кмітливість та гумор? Який демонстраційний матеріал він використовує (комп’ютерний чи малюнки на дошці)?

4. Ви не зрозуміли якісь дії, які демонструвалися під час показу? Задавайте запитання до тих пір, поки не зрозумієте як і для чого це робилось.

5. Зрозуміти ключові моменти у демонстрації, виділити головне та другорядне.

6. Нотатки допомагають запам’ятати послідовність.

7. Після демонстрації викладачем прикладу необхідно, якомога швидше використати інформацію на практиці. Це дуже важливо!

8. Практикуватися до тих пір поки не зможете виконати послідовність дій без нотаток.

Інший шлях навчання робити будь-що, якщо Ви користуєтеся інструкцією з виконання задачі. Інструкція будується автором у жорстких умовах, вона має бути легко зрозумілою при уважному читанні.

Що потрібно для розуміння вам:

– прочитати зміст перед практичним використанням;

– прочитати ще раз, якщо щось незрозуміло;

– читати до тих пір, поки не стане все зрозуміло, точно виконуючи усі вказівки.

Для успішного виконання треба не поспішати, контролювати усі процеси, та декілька раз прочитати.

Зроблені Вами помилки – це невід’ємна частина процесу навчання!!! Але варто аналізувати помилки та їх причини і повторювати практичні шляхи вирішення для досягнення досконалості.


Читайте також:

  1. Акробатичні вправи
  2. Акробатичні вправи.
  3. В практичній психології
  4. Віра, надія, любов як духовно-практичні виміри людини
  5. Вправи для вдосконалення органів дихання
  6. Вправи для відробітку голосних і приголосних звуків
  7. Вправи для очей.
  8. Вправи для розвитку і вдосконалення професійно важливих якостей
  9. Вправи для розвитку пісенної творчості.
  10. Вправи для самостійної роботи
  11. ВПРАВИ ДО ТЕМИ 12
  12. ВПРАВИ ДО ТЕМИ 2




Переглядів: 497

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Набуття навичок навчатися | Навчання запам’ятовуванню будь-чого

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.