МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
На різниці в біржових цінах на окремі сорти одного і того ж товару.На різниці в біржових цінах на товари, що зв’язані у виробництві та споживанні. На динаміці (підвищенні або зниженні) біржових цін на реальні товари або на ф’ючерсні контракти. При здійсненні цих операцій з реальним товаром проводиться його закупівля на біржі з негайним постачанням або з постачанням у майбутньому періоді з розрахунку на подальше підвищення цін. При здійсненні спекулятивних операцій за операціями »спот» необхідно рахувати додаткові витрати на зберігання товарів і темпи інфляції, оскільки продаж товарів за цінами, збільшеними за рахунок інфляції, реального прибутку не приносить. Наприклад, у процесі здійснення спекулятивної біржової операції товар був куплений за ціною 100 грн. за одиницю на загальну суму 100 тис. грн. Через місяць цей товар був проданий за ціною 110 грн. за одиницю. При зберіганні товару протягом місяця темп інфляції становить 10%. Таким чином, ціна зросла до 110 грн. і виключно під впливом інфляції — 100 х 1,1 = 110 грн. Номінальні .й прибуток за цією операцією становить (110-100-- 3) = 7 тис. грн. Проте купити аналогічний товар у даний час можна, тільки витративши на нього на 10 тис. грн. більше. Отже, реальний прибуток не одержаний, а сума збитку становить 3 тис. грн. (10 - 7). При здійсненні спекулятивних операцій, заснованих на динаміці цін, з ф’ючерсними контрактами, операції укладають як з розрахунку на підвищення, так і з розрахунку на зниження цін на них у майбутньому періоді. Покупець ф’ючерсного контракту, який укладає угоду з розрахунку на те, що ціна на нього зросте, називається »бик», а сама операція носить назву »довга». Продавець ф’ючерсного контракту, який укладає угоду з розрахунку на те, що ціна на нього знизиться, називається »ведмідь», а сама операція носить назву »коротка»; При проведенні таких операцій вивчають характер і ступінь зв’язаності, встановлюють стійке співвідношення цін між ними і використовують біржові ситуації, коли це співвідношення різко зміниться. Ці операції аналогічні попередній операції, тільки як базисний товар розглядається базисний сорт, а аналогом зв’язаного товару виступає товар іншого сорту. Наприклад: бензин А-76 - це базисний сорт; бензин А-93 - зв’язаний сорт. При різкому порушенні ЗССЦ між цими сортами товару ухвалюється рішення про початок спекулятивної операції; 4) на різниці в цінах на одні і ті ж товари на різних товарних біржах. Такі операції носять назву »арбітраж» або »арбітражні операції»; 5) на різниці в біржових цінах на реальний товар і на ф’ючерсний контракт на нього. Механізм цих операцій заснований на тому, що звичайно для кожної біржі по кожному товару характерне стійке співвідношення цін на реальний товар і ф’ючерсні контракти (ціни ф’ючерсних контрактів звичайно дещо вищі, оскільки операції з ними на відміну від операцій з реальним товаром не вимагають витрат щодо зберігання та доставки цих товарів). Якщо співвідноиіення цін порушується, то в очі* куванні вирівнювання цього співвідношення можна здійснити спекулятивну операцію. Із здійсненням цих операцій пов’язані дві біржові ситуації - »контанго» та »беквордейшн». »Контанго» є ситуацією, при якій ціни за ф’ючерсними контрактами істотно перевищують ціни на реальний товар. Така ситуація виникає в тих випадках, коли пропозиція реального товару зростає і відповідно збільшуються витрати щодо його зберігання. Можливе також підвищення цін на ф’ючерсні контракти, коли прогноз біржової кон’юнктури дає підставу припускати, що в майбутньому періоді постачання реального товару на біржу скоротяться. 6) на різниці в біржових цінах на ф’ючерсні контракти по одному і тому ж товару, але з різною тривалістю позиції. Механізм цих операцій заснований на тому, що рівень цін на ф’ючерсні контракти з дальніми позиціями звичайно вищий, ніж на контракти з близькими позиціями (віддалена перспектива пов’язана з невизначеністю біржової кон’юнктури). Якщо це звичайне співвідношення цін на ф’ючерсні коитракти з різними позиціями порушується, то можна починати біржову спекуляцію з розрахунку на майбутню нормалізацію цього співвідношення. Для цих операцій характерні ситуації »контанго» (ціни на ф’ючерсні контракти з близьким терміном завершення різко знижуються порівняно з цінами на контракти з віддаленим терміном завершення) і »беквордейшн» (коли ціни на ф’ючерсні контракти з близьким терміном завершення вищі за ціни на контракти з віддаленим терміном завершення). Тема 9 ЯРМАРКИ, ВИСТАВКИ, ОПТОВІ ПРОДОВОЛЬЧІ РИНКИ 9.1. Суть ярмарку, роль, мета, класифікація, предмети торгівлі 9.2. Виставки: мета проведення, переваги, класифікація 9.3. Процес приведення ярмарку Читайте також:
|
||||||||
|