Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методи стимулювання персоналу

Нині існує безліч методів мотивації персоналу, які носять як матеріальний, так і нематеріальний характер. І тільки від правильного використання поєднань цих елементів залежатиме підсумковий результат. Розглянемо найбільш відомі з них.

Матеріальні стимули

· організація безкоштовних обідів всередині компанії

· надання безвідсоткової позики на купівлю квартири або дорогих товарів. Працівник оцінить той факт, що компанія надає йому засоби у борг на вигідних для нього умовах, не намагаючись нажитися на ньому, а саме проявляючи турботу.

· організація тренінгів і семінарів для підвищення кваліфікації співробітників

· поліпшення умов праці (сучасні комп'ютери, зручні крісла, новий принтер)

· абонементи у фітнес-центри, боулінг клуби, інші місця, які любить відвідувати конкретний співробітник. Тут дуже важливий індивідуальний підхід. Наприклад, якщо ваш працівник любить футбол, то відвідування концертної філармонії навряд чи стане для нього таким же хорошим стимулом, як, наприклад, квиток на Чемпіонат Європи по футболу.

· організація медичного обслуговування (страховка). Працівник повинен знати, що ви не кинете його і потурбуєтеся про нього в скрутну хвилину

· оплата туристичних путівок працівникам і членам їх сімей. Тільки не варто обирати найдешевший готель або намагатися ще якось заощадити на шкоду комфорту. В цьому випадку співробітник навряд чи сприйме це як серйозний стимул і відправиться відпочивати в інше місце за свої гроші.

· безвідплатна матеріальна допомога у разі весілля або народження дитини

· надання службового транспорту або проїзного квитка, оплата мобільного телефону

· подарунки на день народження і великі свята (23 лютого або 8 березня, Новий рік) якщо іменинника від імені компанії привітає один з топ-менеджерів.

Не менш важливі і безпосередньо грошові виплати, приурочені до того або іншого приводу. Наприклад, бонуси за перевиконання плану або відсоток з продажів. Якоюсь мірою, остання міра навіть ефективніше, адже тут співробітникові не ставиться межа в його заробітку, а отримана у результаті сума залежить тільки від його здібностей і таланту. Деякі компанії виплачують премії за вислугу років", заохочуючи своїх досвідчених працівників, а також премії за нові ідеї (наприклад, бухгалтерам за легальні схеми скорочення податкових зборів, редакторам або журналістам - за ідею створення нової рубрики і так далі). Не будуть зайвими нагородження кращих працівників по закінченні звітного періоду, наприклад, кварталу. Аспект змагання - дуже непоганий стимул для амбітних людей, бажаючих бути першими і в чомусь перевершувати інших.

Нематеріальні стимули

v Передусім, це елементарні компліменти співробітникам за їх роботу. Звичайні слова ніби "спасибі" або "ви блискуче впоралися з цим завданням" здатні окрилити будь-якого працівника. Не варто уникати і публічних заохочень. Так, наприклад, в компанії Уолта Диснея на центральній вулиці парку Диснейленд вікна кафе присвячують найбільш цінним працівникам.

v Розробка і впровадження корпоративних правил компанії (місія, філософія, корпоративна культура). Багато співробітників частенько знаходяться в неведенні, відносно того, чим займається сусідній відділ, недостатньо добре знайомі з продукцією компанії. Особливо це стосується великих корпорацій. Щоб виправити ситуацію, треба роздати усім своєрідні пам'ятки про продукцію - її призначення, основні сегменти

ринку збуту. Туди необхідно включити інформацію про місію компанії, її плюси, перспективи, відомості про різні відділи, їх їх цілях і завданнях.

v Регулярне інформування про досягнення компанії і зведення про співробітників за допомогою корпоративної газети. Рубрики корпоративної газети можуть бути самі різні: "Колонка гендиректора", "Наші новини", "Наші нові продукти", "Наші нові співробітники", "Наші поздоровлення", "Зоряні клієнти". Можна зробити рубрику "Один день з життя", в якому співробітники різних відділів описують, буквально по хвилинах, як проходить їх робочий день, з якими ситуаціями вони стикаються, які питання вирішують. Подібна газета допоможе перетворити колектив у велику сім'ю і посприяє об'єднанню колективу.

v Пільги, пов'язані з графіком роботи . Передусім - це оплата неробочого часу співробітника (святкові дні і відпустка, перерви на обід). Деякі компанії надають пільги окремим категоріям своїх працівників - студентам, пенсіонерам, молодим матерям, які працюють неповний робочий тиждень, або за гнучким графіком.

v Корпоративні свята (день компанії, спільне святкування Нового року, важливі події в житті компанії). Подібні заходи заряджають усіх співробітників енергією, допомагають здолати нерозуміння між ними і забути про проблеми. Дуже непогано влаштовуватиме свята, на які

v співробітники можуть прийти зі своїми сім'ями. Важливо оформити подібний захід відповідним чином, щоб було зрозуміло - це свято цієї компанії, а не будь-який інший.

v Швидка адаптація нових співробітників (керівництво для новачка). Бажано, щоб з приходом нового співробітника його відразу ж ознайомили з корпоративними правилами, історією і досягненнями компанії, її цілями і завданнями, а також можливостями і перспективами нового співробітника в цій компанії.

v Припадуть до речі дрібні сувеніри з логотипом компанії - ручки, брелки, щотижневикии.т.п.

v Боротьба з негативними чутками і домислами, які рано чи пізно з'являються усередині колективу. Наприклад, з чутками про те, що цього місяця станеться затримка зарплати або, що новий начальник відділу звільнить усіх старих працівників і набере нових. З цим треба боротися - скажімо, узяти у нового начальника відділу інтерв'ю, і розмістити його на сторінках корпоративного видання.


Читайте також:

  1. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  2. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  5. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  6. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  7. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  8. Адміністративні методи управління
  9. Адміністративні, економічні й інституційні методи.
  10. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  11. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  12. Аерометоди




Переглядів: 3235

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Роль і значення мотивації персоналу | Проблеми мотивації персоналу в ринкових умовах

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.