МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Передумови зародження МВЛ. Боротьба прогресивних сил країни за право навчатися рідною мовою.Степанишин Б.І. Нові підходи до викладання української літератури. // Дивослово. - 1995. - №1. - C. 44-46. Степанишин Б.І. Концепція літературної освіти учнів. / Дума про школу: Літературна освіта й естетичне виховання учнів 5-11 класів загальноосвітньої школи, - Рівне: «Формат - А», 2004. – С.22-27. Наукові основи методики літератури / За ред. Н.Й.Волошиної. - К.: Ленвіт, 2002. – 340с. Концепція профільного навчання в старшій школі / Довідник учителя української мови та літератури в запитаннях та відповідях / Авт.-упорядник В.Л.Федоренко. – Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2006. – С. 118-131. Література Стан методики викладання української літератури на сучасному етапі. Активізація методичної думки у післявоєнний період. Розвиток нової методики викладання літератури на поч. XX ст. Стан методики викладання української літератури. План Тема: Основні етапи розвитку і становлення МВУЛ Лекція №2 1. Волошина Н.Й. Виховання учнів засобами художнього слова // Зарубіжна література в навчальних закладах. - 1996. - №7. - С. 2-5. 2. Волошина Н.Й. Про зміни в програмах і технологія вивчення літератури // Українська література в загальноосвітній школі. – 2001. - №4. – С. 2-4. 3. Глобал О. Українська література - базовий предмет сучасної національної школи // Дивослово. - 1996. - №10. - С. 34-35. 4. Іроденко Л. Роль літератури у формуванні духовної культури української нації як основи виховання молоді у сучасних умовах. // Українська література в загальноосвітній школі, - 2003. - №7. – С.62-64. 7. Пасічник Є.А. Методика викладання літератури в середніх навчальних закладах. - К.: Ленвіт, 2000. - С. 12 - 35. 8. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська література. 5-12 класи. – К.: Перун, 2005. 9. Програми: Українська література: 5-11 класи / для шкіл з українською і російською мовами навчання (авт. Бандура О.М., Волошина Н.Й.). - К.: Шкільний світ, 2001, 2002. 10. Програми: «Українська література» для загальноосвітніх навчальних закладів з українською і російською мовами навчання (авт. Мовчан Р.В.) 5-11 класи. - К.: Ґенеза, 2002. 11. Програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням української літератури для шкіл з гуманітарним профілем, гімназій, ліцеїв та коледжів (авт. Семенюк Г.Ф., Цимбалюк В.І.). 8-11 класи. – К.: Ґенеза, 2003. 14. Шевченко З.О. Вивчення літератури в профільних гуманітарних класах // Українська література в ЗОШ. - 2001. - №5. - С.19-21. 15. Шевченко З. Організація профільної освіти у 12-річній школі. // Українська мова і література в школі. – 2003. - №8. – С.21-24. Розвиток МВЛ залежить від суспільного ставлення до мови, якою написана література. Ми знаємо положення української мови в царській Росії та інших державах, куди входила й Україна. Політика царизму спрямовувалася на те, щоб не дати можливості розвиватися національній культурі. Українська література в школах фактично не вивчалася. Читайте також:
|
||||||||
|