МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Передумови зародження МВЛ. Боротьба прогресивних сил країни за право навчатися рідною мовою.Степанишин Б.І. Нові підходи до викладання української літератури. // Дивослово. - 1995. - №1. - C. 44-46. Степанишин Б.І. Концепція літературної освіти учнів. / Дума про школу: Літературна освіта й естетичне виховання учнів 5-11 класів загальноосвітньої школи, - Рівне: «Формат - А», 2004. – С.22-27. Наукові основи методики літератури / За ред. Н.Й.Волошиної. - К.: Ленвіт, 2002. – 340с. Концепція профільного навчання в старшій школі / Довідник учителя української мови та літератури в запитаннях та відповідях / Авт.-упорядник В.Л.Федоренко. – Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2006. – С. 118-131. Література Стан методики викладання української літератури на сучасному етапі. Активізація методичної думки у післявоєнний період. Розвиток нової методики викладання літератури на поч. XX ст. Стан методики викладання української літератури. План Тема: Основні етапи розвитку і становлення МВУЛ Лекція №2 1. Волошина Н.Й. Виховання учнів засобами художнього слова // Зарубіжна література в навчальних закладах. - 1996. - №7. - С. 2-5. 2. Волошина Н.Й. Про зміни в програмах і технологія вивчення літератури // Українська література в загальноосвітній школі. – 2001. - №4. – С. 2-4. 3. Глобал О. Українська література - базовий предмет сучасної національної школи // Дивослово. - 1996. - №10. - С. 34-35. 4. Іроденко Л. Роль літератури у формуванні духовної культури української нації як основи виховання молоді у сучасних умовах. // Українська література в загальноосвітній школі, - 2003. - №7. – С.62-64. 7. Пасічник Є.А. Методика викладання літератури в середніх навчальних закладах. - К.: Ленвіт, 2000. - С. 12 - 35. 8. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська література. 5-12 класи. – К.: Перун, 2005. 9. Програми: Українська література: 5-11 класи / для шкіл з українською і російською мовами навчання (авт. Бандура О.М., Волошина Н.Й.). - К.: Шкільний світ, 2001, 2002. 10. Програми: «Українська література» для загальноосвітніх навчальних закладів з українською і російською мовами навчання (авт. Мовчан Р.В.) 5-11 класи. - К.: Ґенеза, 2002. 11. Програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням української літератури для шкіл з гуманітарним профілем, гімназій, ліцеїв та коледжів (авт. Семенюк Г.Ф., Цимбалюк В.І.). 8-11 класи. – К.: Ґенеза, 2003. 14. Шевченко З.О. Вивчення літератури в профільних гуманітарних класах // Українська література в ЗОШ. - 2001. - №5. - С.19-21. 15. Шевченко З. Організація профільної освіти у 12-річній школі. // Українська мова і література в школі. – 2003. - №8. – С.21-24. Розвиток МВЛ залежить від суспільного ставлення до мови, якою написана література. Ми знаємо положення української мови в царській Росії та інших державах, куди входила й Україна. Політика царизму спрямовувалася на те, щоб не дати можливості розвиватися національній культурі. Українська література в школах фактично не вивчалася. Читайте також:
|
||||||||
|