Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принципи освіти в Україні

Тема: Система освіти в Україні. Методика навчання іноземної мови як наука.

План:

1.Принципи освіти в Україні.

2.Державні освітні стандарти з іноземної мови.

3. Вимоги до вчителя іноземних мов (методична компетенція вчителя іноземних мов).

4. Методика навчання іноземних мов, її завдання та методика наукового дослідження.

5. Зв’язок методики з іншими науками: методика і педагогіка , психологія, лінгвістика та психолінгвістика.

 

 

Принципи освіти в Україні висвітлено в “Державній національній програмі” Освіта: Україна хх1 століття.”(К.;Райдуга, 1994.-С.8-10)

Принципи освіти:

А) Безперервність освіти – освіта – це процес, що триває упродовж усього життя людини.

Б) Демократизація освіти - автономія НВ закладу,

- антимонопольна політика держави щодо навчальних закладів (власні школи і НВК);

- державно-громадська система управління освіти;

- партнерство учнів (студентів) та педагогів;

В) Гуманізація освіти – людина (учень) найбільша соціальна цінність;

- пріоритетність загальнолюдських цінностей;

- гармонізація навколишнього середовища;

- розкриття здібностей особистості та задоволення освітніх потреб.

Г) Гуманітаризація освіти – формування цілісної картини світу, культури, духовності та планетарного мислення.

Д) Відкритість системи освіти – орієнтація на глобальні проблеми;

- інтеграція в світові освітні структури.

- пріоритетність загальнолюдських цінностей над груповими та індивідуальними.

Е) Пріоритетність освіти – нове ставлення до освіти, знань.

Є) Національна спрямованість освіти.

Ж) Нероздільність навчання і виховання – формування цілісної, всебічно розвиненої особистості.

З) Багатокультурність та варіативність освіти – створення можливостей для широкого вибору форм освіти; навчально – виховних закладів; засобів навчання, диференційне та індивідуальне навчально-виховного процесу.

 

Ці принципи зумовили необхідність реформування системи навчання іноземних мов:

- структуру навчання іноземних мов;

- зміст навчання іноземних мов та виховання;

- програми та підручники з іноземних мов;

 

Закон України “Про освіту”(К.:Ґенеза 1996) – сказано, що загальна середня освіта здобувається у триступеневій системі загальноосвітній навчально виховних закладів;

1ступінь – початкова школа(1-4 класи),

2ступінь – основна школа(5-9 класи),

3ступінь - старша школа (10-12 класи).

В законі навчання іноземних мов є обов’язковим в 11-111 ступенів, але зараз навчання іноземних мов з 1ступеня (2 класу).

Початкова школа – оволодіння навичками та вміннями читання, письма, рахунку, основами етичного, інтелектуального та фізичного розвитку.

Основна школа – базові знання рідної мови, іноземної мови, історії, літератури, мистецтва, природничо-математичних наук.

Старша школа – завершення загально освітньої підготовки, формування ціннісних орієнтацій та професійного самовизначення. Іноземних мов - вдосконалення іншомовних навичок і вмінь.

Школи нового типу: гімназій, ліцеї, школи з поглибленим вивченням предметів, ЗОШ – інтернати, колегіуми.

Гімназія – НВК 11-111 ступеня для обдарованих і здібних дітей.

Ліцей – НВК, що здійснює наукову – практичну підготовку талановитих учнів понад державний освітній стандарт. Навчання 10-12 класи.

Колегіум – НВК, що має ряд класів спеціального призначення – поглибленого вивчення ряду предметів (з 7-8 класу).

 

 


Читайте також:

  1. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  2. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  3. Аграрні відносини в Україні у ХVІ - перш. пол. ХVІІІст.
  4. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  5. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  6. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  7. Адміністративне судочинство в Україні
  8. Адміністративний устрій та окупаційний режим в Україні під час війни 1941-1945 рр
  9. АКТИВІЗАЦІЯ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНОГО РУХУ В ЗАХІДНІЙ УКРАЇНІ
  10. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  11. АНаліЗ СТанУ ЗДОРОВ'Я ДІТеЙ І ДОРОСЛИХ В УКРАЇНІ
  12. Аналіз стану та проблем реалізації Болонського процесу в Україні за ключовими напрямками.




Переглядів: 3468

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ред.] Видатні художники, за країнами | Вимоги до вчителя іноземної мови.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.