МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Принципи освіти в УкраїніТема: Система освіти в Україні. Методика навчання іноземної мови як наука. План: 1.Принципи освіти в Україні. 2.Державні освітні стандарти з іноземної мови. 3. Вимоги до вчителя іноземних мов (методична компетенція вчителя іноземних мов). 4. Методика навчання іноземних мов, її завдання та методика наукового дослідження. 5. Зв’язок методики з іншими науками: методика і педагогіка , психологія, лінгвістика та психолінгвістика.
Принципи освіти в Україні висвітлено в “Державній національній програмі” Освіта: Україна хх1 століття.”(К.;Райдуга, 1994.-С.8-10) Принципи освіти: А) Безперервність освіти – освіта – це процес, що триває упродовж усього життя людини. Б) Демократизація освіти - автономія НВ закладу, - антимонопольна політика держави щодо навчальних закладів (власні школи і НВК); - державно-громадська система управління освіти; - партнерство учнів (студентів) та педагогів; В) Гуманізація освіти – людина (учень) найбільша соціальна цінність; - пріоритетність загальнолюдських цінностей; - гармонізація навколишнього середовища; - розкриття здібностей особистості та задоволення освітніх потреб. Г) Гуманітаризація освіти – формування цілісної картини світу, культури, духовності та планетарного мислення. Д) Відкритість системи освіти – орієнтація на глобальні проблеми; - інтеграція в світові освітні структури. - пріоритетність загальнолюдських цінностей над груповими та індивідуальними. Е) Пріоритетність освіти – нове ставлення до освіти, знань. Є) Національна спрямованість освіти. Ж) Нероздільність навчання і виховання – формування цілісної, всебічно розвиненої особистості. З) Багатокультурність та варіативність освіти – створення можливостей для широкого вибору форм освіти; навчально – виховних закладів; засобів навчання, диференційне та індивідуальне навчально-виховного процесу.
Ці принципи зумовили необхідність реформування системи навчання іноземних мов: - структуру навчання іноземних мов; - зміст навчання іноземних мов та виховання; - програми та підручники з іноземних мов;
Закон України “Про освіту”(К.:Ґенеза 1996) – сказано, що загальна середня освіта здобувається у триступеневій системі загальноосвітній навчально виховних закладів; 1ступінь – початкова школа(1-4 класи), 2ступінь – основна школа(5-9 класи), 3ступінь - старша школа (10-12 класи). В законі навчання іноземних мов є обов’язковим в 11-111 ступенів, але зараз навчання іноземних мов з 1ступеня (2 класу). Початкова школа – оволодіння навичками та вміннями читання, письма, рахунку, основами етичного, інтелектуального та фізичного розвитку. Основна школа – базові знання рідної мови, іноземної мови, історії, літератури, мистецтва, природничо-математичних наук. Старша школа – завершення загально освітньої підготовки, формування ціннісних орієнтацій та професійного самовизначення. Іноземних мов - вдосконалення іншомовних навичок і вмінь. Школи нового типу: гімназій, ліцеї, школи з поглибленим вивченням предметів, ЗОШ – інтернати, колегіуми. Гімназія – НВК 11-111 ступеня для обдарованих і здібних дітей. Ліцей – НВК, що здійснює наукову – практичну підготовку талановитих учнів понад державний освітній стандарт. Навчання 10-12 класи. Колегіум – НВК, що має ряд класів спеціального призначення – поглибленого вивчення ряду предметів (з 7-8 класу).
Читайте також:
|
||||||||
|