Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад 2.

Тому

Задача 1.

Розв’язати дискретне логарифмічне рівняння виду методом -Полларда.

Розв’язок.

Обчислюватимемо значення з урахуванням того, що

Виберемо С=6 та розрахуємо значення . Результати зведено до таблиці 2.19.

Таблиця 2.19 – Результати розрахунків

І
ri b=9 ab=20 a2b=1 a2b2=9 a3b2=20 a4b2=1 a4b3=9
Ui
Vi

Аналізуючи значення , ми бачимо, що r1= r4= r7, r2= r5, r3= r6. Вибравши будь-яку пару та , знайдемо пари значень та . Наприклад, для r3=r6 маємо при r3. Ui=2 і Vi=2, для r6 Uj=4 і Vj=3. Підставивши ці значення
в (2.79), маємо

.

Далі знайдемо зворотний елемент y для числа 21 в кільці за модулем 22. Маємо рівняння

.

Розв’яжемо це рівняння, використовуючи алгоритм Евкліда

отже тоді

Таким чином, Прямим обчисленням перевіряємо пра-вильність розв’язку.

Розв’язати дискретне логарифмічне рівняння виду

Розв’язок.

Зробимо, використовуючи метод Поліга-Хеллмана. Розкладаємо число

Отже

Оскільки максимальні значення ступеня залишку і , то згідно з (2.84) та лишки матимуть лише два члени. Тому шукатимемо та лишки за модулями та відповідно

Тепер нам потрібно знайти та Для цього використаємо порівняння (2.94), в результаті отримаємо

або

обчисливши ліву частину, маємо

.

Тепер врахуємо, що коефіцієнти та , обчислюються за модулем 2, то або Підставивши ці значення, отримаємо, що Для знаходження використаємо порівняння (2.94), в результаті отримаємо

.

Після обчислень маємо

і

.

Отже


Читайте також:

  1. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  2. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  3. Базові та прикладні класифікації
  4. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  5. Визначення і приклади
  6. Врахування витраті втрат електроенергії. Приклад складання електробалансу.
  7. Головною метою наукової діяльності в системі вищої освіти повинен стати розвиток фундаментальних та приклад­них досліджень.
  8. Деякі приклади застосування ППП
  9. Дієслова з префіксом дис-виражають значення ліквідації дії, названої безпрефіксним дієсловом, наприклад: гармонізувати – дисгармонізувати, асоціювати – дисасоціювати.
  10. Для одиничного і дрібносерійного виробництва норма витрати визначається як укрупнена, наприклад, на 1000 станко-годин роботи даного виду роботи устаткування
  11. Додаток И - Приклад виконання ремонтного креслення деталі
  12. Етикет – (прикріплювати) установлений порядок поведінки в товаристві, певному оточенні, наприклад, придворний етикет, дипломатичний етикет.




Переглядів: 392

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Решето числового поля для дискретного логарифмування | Таким чином,

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.