МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Діагностичний, виховний і розвивальний характер профорієнтації.Діагностична концепція в нашій країні розроблялась в 20-30-ті роки XX століття. Вона базувалася на діагностичному дослідженні особистості, ретельному вивченні інтересів і психологічних особливостей, які необхідні для правильного вибору професії. Широко використовувались тести, які були не достатньо досконалі. Виховна концепція активно розроблялась в 60-70-х роках. Основою її є формування інтересів в учнів, їх готовності до вибору професії – перш за все, з врахуванням потреб економічного регіону в кадрах. Основним напрямом її в школі є пропаганда робітничих професій, агітаційні компанії з заохочення учнів до праці у відстаючій на цей момент галузі народного господарства. Ідея диференційованого підходу до проведення профорієнтаційної роботи передбачає попередній розподіл учнів на групи, в залежності від їх життєвих і професійних планів, які відповідають їх професійно важливим якостям, і проведення з ними відповідної вихованої роботи. Це дозволяє вести профорієнтаційну роботу цілеспрямованіше, а тому, і ефективніше. Є також і інші підходи до профорієнтації. Наприклад, в соціології поширена ідея соціально-професійної орієнтації – тобто підготовка молоді до вибору професії і свого місця в суспільстві. У теперішній час розробляється нова система профорієнтації учнів, яка побудована на основі „Концепції державної системи професійної орієнтації населення в Україні”. 7. Концепція державної системи професійної орієнтації населення України (див. додатки І.1.1. і І.1.2), Положення про професійну орієнтацію молоді, яка навчається (див. додаток І.1.3) (самостійна робота).
Завдання і запитання для самоконтролю. 1. Проаналізуйте історичний аспект світового розвитку професійної орієнтації: а) Перша книга з професійної орієнтації ____ була видана в ___ в ___ році. (назва) (країна) б) Психодіагностичні тести з метою профорієнтації вперше були запропоновані в ____________ ________ в _______ році. (країна) (автор) в) Бюро допомоги у виборі професії вперше було організовано в ______________ __________ в ______ році. (країна, місто) (ким) г) Перша книга з професійної орієнтації _____ у царській Росії була напи- (назва) сана _____________ в _______ році. (автор) ґ) Перша установа з надання допомоги молоді у виборі професії в СРСР під назвою ________ була створена в _________ в _______ році. (місто) д) Професійна орієнтація в СРСР у різні періоди реалізувалася на основі концепцій: · в 20-20-х роках _________________; · в 50-70-х роках _________________; · в 70-80-х роках _________________. 2. Проаналізуйте процес становлення профорієнтації в Росії й Україні. 3. Проаналізуйте Концепцію державної системи професійної орієнтації населення в Україні. 4. Проаналізуйте діагностичний, виховний і розвивальний характер професійної орієнтації учнівської молоді. 5. Які рекомендації стосовно вибору професії дає ЮНЕСКО? 6. Проаналізуйте тенденції та принципи професійної орієнтації учнівської молоді та обґрунтуйте їх взаємозв’язок.
Читайте також:
|
||||||||
|