Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методичні рекомендації.

ВАРІАНТ 10

Методичні рекомендації.

ВАРІАНТ 9

1. Діяльність І та ІІ Малоросійських колегій в Україні.

2. Основні напрямки діяльності депутатів від українських губерній в Державній Думі.

Відповідаючи на перше питання, перш за все слід згадати правовий статус України у складі Російської імперії за договором 1654 р., та проаналізувати як поступово ліквідувались особливості у державному устрої Малоросії. Доцільно навести основні причини створення І та ІІ Малоросійських колегій, висвітлити їх діяльність. По завершенні питання необхідно надати загальну оцінку правовому закріпленню ліквідації автономного статусу Україну.

Розглядаючи друге питання необхідно дослідити діяльність депутатів від українських губерній по вирішенню аграрного та національного питань в Державній думі першого та другого скликань у 1906 – 1907 рр. Доцільно дослідити основні напрямки їх діяльності у сфері аграрного законодавства, законодавства про громадянські права і свободи а також вирішення національного питання.

Література:

1. Історія держави і права України: підруч. / за ред. В.Я. Тація. А.Й. Рогожина, В.Д. Гончаренка. – [у 2-х т.]. – Т.1. - К., 2003.

2. Хрестоматія з історії держави і права України / за ред.. В. Д. Гончаренка. – К., 2003.

3. Історія держави і права України: підручник / за ред. А.С.Чайковського. – К., 2004. – 512с.

4. Киян М.Ш. Представительство от украинских губерний в Государственной Думе Российской империи І та ІІ созывов ( 1906 – 1907гг.). – Х., 1997. – 191с.

5. Коник О.О. Селянські депутати з України в І та ІІ Державних Думах Російської імперії // Укр. істор. журн. – 1995. - № 1. – С. 38 – 67.

6. Субтельний О. Україна. Історія. – К., 1991. – С. 368-373.

7. Терлюк І.Я. Історія держави і права України: навч. посіб. / І.Я. Терлюк; Львів. держ. ун-т внутр. справ. – К., 2011.

 

1. Судоустрій Київської Русі та судочинство.

2. Державність України в період панування тоталітарного режиму 1929-1938 рр.

Опрацьовуючи перше питання, слід судову систему Київської Русі розглянуть шляхом висвітлення видів судів: княжий, церковний, боярський та суд общини, при цьому з’ясувати, що судова влада не була відокремлена від адміністративної. Далі необхідно, на основі Руської Правди, з’ясувати процес судочинства через аналіз «звіда», «заклича», «гоніння сліду», видів доказів, а також особливостей колективної відповідальності селянської общини («дика віра»).

Розглядаючи друге питання, з’ясуйте сутність тоталітарного режиму. Зверніть увагу на зміни у судовій системі (Закон «Про судоустрій УСРР» 1931р.), створення відособленої системи прокурорських органів, ліквідацію у 1930р. НКВС УССР і утворення у 1934 р. загальносоюзного НКВС, створення органів позасудових репресій («двійки», «трійки»), посилення виконавчої влади за рахунок законодавчої. Слід також охарактеризувати конституційні зміни радянського устрою відповідно до Конституції УРСР 1937 р.: перебудова державного апарату (Верховна Рада, Раднарком УРСР, місцеві ради депутатів трудящих), ліквідацію правових основ багатоукладної економіки (закріплення двох форм власності: державної та кооперативно – колгоспної).

Література

 

1. Історія держави і права України: підруч. / за ред. В.Я. Тація. А.Й. Рогожина, В.Д. Гончаренка. – [у 2-х т.]. – Т.1. - К., 2003.

2. Хрестоматія з історії держави і права України / за ред.. В. Д. Гончаренка. – К., 2003.

3. Білас І. Репресивно – каральна система в Україні / 1917 – 1953). У 2-х книгах. – К., 1994.

4. Історія держави і права України: підручник / за ред. А.С.Чайковського. – К., 2004. – 512с.

5. Кульчицький В.С., Тищік Б.І. Історія держави і права України. К., 2007.

6. Музыченко П.П. История государства и права Украины: Учебное пособие. – К.: О-во «Знання», КОО, 2008.

7. Нікольський В.М. Національні аспекти політичних репресій 1937 р. в Україні // Укр. істор. журн. – 2001. - № 2. – С. 74 – 89.

8. Терлюк І.Я. Історія держави і права України: навч. посіб. / І.Я. Терлюк; Львів. держ. ун-т внутр. справ. – К., 2011.

9. Шитюк М.М. Еволюція репресивно – каральної системи в радянській Україні // Укр. істор. журн. – 2001. - № 3. – С. 128 – 143.

 

Розробила викладач вищої категорії Т.В. Хутько


Читайте також:

  1. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.
  2. Додаткові методичні прийоми вивчення вищої нервової діяльності.
  3. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  4. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2
  5. Завдання, джерела інформації і методичні прийоми контролю
  6. Завдання, джерела інформації, методичні прийоми і послідовність процедури контролю
  7. Завдання, об’єкти, джерела інформації і методичні прийоми контролю розрахунків
  8. Завдання, об’єкти, джерела інформації та методичні прийоми ревізії
  9. Завдання, послідовність, джерела інформації і методичні прийоми контролю доходів і фінансових результатів діяльності підприємницьких структур
  10. Загальні методичні рекомендації до проведення занять фізичними вправами з учнями СМГ
  11. Загальні правила та методичні положення конструювання
  12. І. Методичні рекомендації до проведення семінарських занять




Переглядів: 560

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні рекомендації. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.