МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тестовий методПриродний експеримент Експериментальні методи Експеримент – це вивчення певного явища у спеціально створеній чи природній обстановці. Головна перевага – можливість створення певних умов та їх корекція, точна фіксація результатів дослідження та їх використання у конкретній ситуації. Традиційно розрізняють природний та лабораторний експеримент. Відбувається у природних для працівника умовах, на його звичному робочому місці. Експериментальна ситуація може створюватися поза свідомістю самих працівників. Перевагою є повна природність умов, конкретна робоча ситуація, що дозволяє використовувати отримані результати у вирішенні практичних задач. Недоліком є наявність неконтрольованих факторів, дію яких не встановлено і не може бути кількісно виміряний. Інший недолік – необхідність отримання інформації у короткий термін з метою уникнення порушень виробничого процесу. Може використовуватися для дослідження різних елементів професійного середовища і професійно важливих якостей. Використовується тільки для вивчення суб’єкта праці. Об’єктивний підхід передбачає діагностику особливостей особистості на основі результатів виконання певних завдань і способу їх виконання. Такі тести називаються об’єктивними. Це – тести інтелекту, тести здібностей, досягнень і деякі особистісні тести. До особистісних тестів відносять тести дій і ситуаційні тести. У психології праці ситуаційні тести використовуються для цілей професійного відбору. Наприклад, різновидом таких тестів є ситуація групи без лідера для оцінки організаторських здібностей і лідерських рис. У таких тестах дається задача, що вимагає спільних зусиль, де лідер не призначається і ні на кого не покладається відповідальність. Суб’єктивний підхід передбачає діагностику властивостей, засновану на самооцінці людиною своєї поведінки й особистісних особливостей. До таких тестів належать різноманітні опитувальними, що діагностують особистісні риси, інтереси та установки. Використовують як загальнопсихологічні тести (опитувальник 16 РF Кеттелла, опитувальник Айзенка), так і спеціально розроблені тести для професійного середовища (опитувальник професійних переваг Д.Голланда, опитувальник для діагностики психічного вигоряння). Специфікою проективного підходу є проведення діагностики, заснованої на аналізі особливостей взаємодії суб’єкта з зовнішньо нейтральним, безособовим матеріалом, на який суб’єкт проектує свої установки та особистісні якості. Зокрема, використовують проективні малюнкові техніки для діагностики специфічних професійних феноменів (синдрому вигоряння), а також допоміжних засобів у професійному консультуванні (методика „Намалюй свою професію”).
Читайте також:
|
||||||||
|