Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання та функції фінансових служб.

Характеристика особистості керівника психокорекційної групи

Стилі керівництва групою

Основні ролі керівника психокорекційної групи

Лекція 3. Керівник психокорекційної групи

1. Основні ролі керівника психокорекційної групи

2. Стилі керівництва групою

3. Характеристика особистості керівника психокорекційної групи

 

 

Ініціатор – виступає з пропозиціями і спонукає групу до дій, до активності.втсановлює завдання, визначає проблеми, організовує роботу групи.

Послідовник – підтримує нову ініціативу, розширює її, допомагає в її реалізації.

Дослідник нового – часто ставить запитання і намагається знайти відповідь.

Забезпечувач інформації – відповідає на запитання «дослідника нового».

Координатор – координує діяльність різних членів групи, стежить, щоби всі рівномірно брали участь у діяльності групи.

Заводій – визначає напрям діяльності групи у відповідності до зовнішніх орієнтирів, періодично констатує правильність обраного напрямку, оцінює його.

Арбітр – оцінює зусилля, актуальну ситуацію, робить підсумки діяльності групи.

 

 

Авторитарне (директивне) керівництво – чіткі вказівки, настанови, поради, які треба виконувати і про виконання яких треба звітуватися. Бракує ініціативи учасників групи, спонтанної активної, інфантилізм. Немає відхилень від завдань, методів роботи.

Ліберальне (недирективне) керівництво – група мало контрольована, відповідає на імпульси, розвивається природно. Великий відсів учасників. Уникнення завдань, програних вимог.

Демократичне керівництво – заохочується активність членів групи, водночас контролюється їхня поведінка, баланс між вказівками та власною ініціативою членів групи. Керівництво дуже гнучке, не пригнічує.

 

 

Т.С. Яценко виділяє наступні професійні особливостіпрактичного психолога:


– бути спроможним визнавати свої помилки і прорахунки і йти на такий ризик, якого він очікує від клієнта;

– в разі необхідності йти на конфронтацію;

– діяти на основі розвинутої інтуїції;

– бути щирим у спілкуванні;

– досліджувати свій внутрішній світ;

– робити те, на що він очікує від клієнта.


Особистісний потенціалпрактичного психолога:


– турботливість;

– переконання у своїх уміннях;

– відвертість;

– психологічна сила;

– життєвий досвід;

– знання самого себе;

– почуття гумору;

– винахідливість.


 

 

Під час переходу до ринкової системи господарювання зароджується конкуренція як важливий механізм регулювання еко­номічних процесів. Однак у перехідний період вона ще незначна. Це дає змогу продавцям установлювати й підтримувати більш високі ціни, ніж вони могли б дозволити собі за розвинутої конкурен­ції, що призводить до застою у виробництві, до безробіття, а в кінцевому рахунку — до соціально-економічної та політичної нестабільності.

Конкурентоспроможність підприємства можна забезпечити правильною організацією управління фінансами: рухом фінансових ресурсів та фінансовими відносинами. Зміст фінансового менеджменту полягає в ефективному використанні фінансового механізму для досягнення стратегічних і тактичних цілей підприємства (рис. 1.).

 

Рис. 1.Фінансовий механізм підприємства і його забезпечення

 

 

Фінансовий механізм підприємства — це система управління фінансами, призначена для організації взаємодії фінансових від­носин і грошових фондів з метою оптимізації їхнього впливу на кінцеві результати його діяльності. Оптимальна взаємодія фінансових відносин досягається використанням усіх фінансових категорій (виручка, прибуток, амортизація, оборотні кошти, кредит, бюджет, податки), нормативів, різного роду стимулів, пільг, санкцій та інших фінансових важелів.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Алгоритм знаходження ДДНФ (ДКНФ) для даної булевої функції
  8. Але відмінні від значення функції в точці або значення не існує, то точка називається точкою усувного розриву функції .
  9. Амортизація як джерело фінансових ресурсів підприємств
  10. Аналіз доцільності фінансових інвестицій у корпоративні права.
  11. Аналіз коефіцієнтів цільової функції
  12. Аналіз рівня, динаміки та структури фінансових результатів підприємства




Переглядів: 753

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Фінансовий менеджмент на підприємстві.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.