МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||
Бізнес-планБізнес-план М.М.Хурса І.В.Юрко Кафедра комерційної діяльності та підприємництва Споживчої кооперації україни
опорний конспект лекцій
для студентів факультету перепідготовки кадрів з нових напрямків розвитку науки, техніки і технології (спеціального) МІПК
Опорний конспект лекцій для студентів факультету перепідготовки кадрів з нових напрямків розвитку науки, техніки і технології (спеціального) Міжгалузевого інституту підвищення кваліфікації та перепідготовки спеціалістів.
Автори: Юрко І.В., к.е.н., доцент кафедри комерційної діяльності та підприємництва; Хурса М.М., к.е.н., доцент кафедри комерційної діяльності та підприємництва.
Рецензенти: Лях М.С., к.е.н., заступник директора Полтавської філії “ПРУ” КБ “Приватбанк”; Ачкасов М.В., перший заступник керуючого Полтавського обласного філіалу АППБ “Аваль”.
Опорний конспект лекцій розглянуто та схвалено на засі-данні кафедри комерційної дія-льності та підприємництва ПУСКУ 12 червня 2001 року, протокол №11 Рекомендовано до видання та використання у навчальному процесі Вченою Радою ПУСКУ 20 червня 2001 року протокол №
Вступ
Розвиток ринкової економіки в Україні зумовив появу великої кількості підприємницьких структур, що вимагає відповідного забезпечення рівня підготовки підприємців. Під впливом реформаційних процесів посилюється необхідність набуття та оновлення знань з проблематики бізнес-планування підприємницької діяльності. Бізнес-план є результатом дослідження і організаційної роботи підприємця, що ставить за мету вивчення конкретного направлення діяльності фірми на визначеному ринку в конкретних організаційно-економічних умовах. Сучасний підприємець повинен володіти комплексом знань як із загальних питань підприємництва, так і в галузі маркетингу, менеджменту, фінансового аналізу для складання бізнес-плану своєї підприємницької ідеї. В процесі вивчення дисципліни “Бізнес-план” у студентів формуються навички обгрунтування економічної цілеспрямованості направлень діяльності фірми (стратегій, концепцій, проектів); розвивається комплекс аналітичних, прогностичних, інноваційних здібностей, необхідних майбутньому підприємцю для розрахунку очікуваних фінансових результатів; студенти розвивають вмінння визначати джерела фінансування реалізації проекту, а також оцінювати результативність і підвищувати конкурентноспроможність підприємницької діяльності. Основною метою дисципліни “Бізнес-план” є оволодіння комплексом знань і умінь для планування всіх етапів підприємницького циклу і складання бізнес-плану. Реалізації поставленої мети може бути забезпечена, безпосередньо вивченням таких питань: · розробка конкретного проекту виробництва певного товару (послуги) - створення нового типу виробу або надання нових послуг (особливості задоволення потреб і т.і.); · всебічний аналіз виробничо-господарської і комерційної діяльності організації, метою якого є викриття її слабких і сильних сторін, специфіки і відмінностей від аналогічних фірм; · вивчення конкретних фінансових, техніко-економічних і організаційних механізмів, що використовуються в економіці для реалізації конкретних завдань.
1. Визначення і сутність бізнес-плану
Читайте також:
|
||||||||||||
|