МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція 1.2Тема: ” Місце НАУ та КК НАУ в системі вищої освіти в Україні” План: 1. Місце НАУ в системі вищої освіти в Україні. 2. Місце КК НАУ в системі вищої освіти в Україні
Мета:визначення місця НАУ та КК НАУ в системі вищої освіти в Україні, ознайомлення зі структурою КК НАУ.
Зв’язок з іншими дисциплінами:Історія України.
1. Національний авіаційний університет (НАУ) – один із найпотужніших та найвідоміших авіаційних вищих навчальних закладів світу. Він був заснований у 1933 році на базі авіаційного факультету Київського політехнічного інституту як самостійний Київський авіаційний інститут. До складу університету входять: Загальну кількість студентів та слухачів в усіх навчальних структурних підрозділах університету становлять 35 тисяч осіб. Навчальний процес виконується по 75 спеціальностям. Відповідно до основних положень Національної доктрини розвитку освіти в Україні, затвердженої Указом Президента України від 17 квітня 2002р. №347/2002 розроблена доктрина розвитку Національного авіаційного університету. Доктрина визначає місію університету, його відмінні ознаки та компетенції, стратегічні цілі та принципи їх досягнення, стратегічні напрямки діяльності, політику в сфері якості освіти, інструменти та гарантії її реалізації. Місія –зміцнення освітньо-кваліфікаційного потенціалу держави шляхом високоякісної підготовки фахівців різних освітньо-кваліфікаційних рівнів конкурентноспроможних на світовому ринку праці. Мета –вихід на позиції лідерства в світовій освітньо-кваліфікаційній сфері, інтеграція зі світовим освітнім та науково-технічним товариством із дбайливим збереженням власних досягнень і традицій, напрацьованих в університеті, підвищення престижу вищого навчального закладу. Стратегія: · Пріоритетність питань якості підготовки фахівців, постійне підвищення їх конкурентоспроможності на світовому ринку праці; · Орієнтація на кращі світові досягнення в освітньо-професійній сфері; Тактика: · Маркетингові дослідження ринку праці та досягнень світових лідерів вищої освіти; · Розвиток командної діяльності, спрямування на залучення всього колективу університету до процесу підвищення якості підготовки фахівців; · Професіоналізм, компетентність та персональна відповідальність кожного на базі постійного підвищення кваліфікації; · Створення сучасної інфраструктури навчального процесу, впровадження інноваційних технологій навчання; · Удосконалення навчально-методичного забезпечення навчального процесу, оновлення матеріально-технічної бази; · Наскрізна комп’ютеризація та інформатизація навчального процесу; · Удосконалення практичної підготовки фахівців, розвиток форм і методів самостійної індивідуальної роботи студентів, активізація науково-дослідної роботи з впровадженням її результатів у навчальний процес.
2. Історія коледжу бере початок з червня 1951 року. За роки свого існування коледж підготував понад 20 тисяч фахівців. Навчальний процес у коледжі здійснюють 153 штатних та приватних викладачів. Матеріально-технічна база складається з п’яти навчальних та лабораторних корпусів. Спортивна база налічує дві спортивних зали та стадіон. Навчальна практика проводиться на навчальній авіаційно-технічній базі та на наземному радіополігоні. Є можливість навчання на військовій кафедрі по закінченню якої присвоюється військове звання молодший лейтенант запасу. Завдання розвитку КК НАУ: · Виведення освіти на рівень державних і міжнародних стандартів; · Досягнення якісно нового рівня підготовки авіаційних фахівців; · Забезпечення високого науково-методичного і науково-технічного рівня навчально-виховного процесу; · Подальше формування змісту освіти на основі наскрізної комп’ютеризації, фундаменталізації і прогресивних технологій навчання. · Підвищення наукового потенціалу педагогічних кадрів. Напрями та спеціальності, за якими здійснюється підготовка фахівців.
Структура коледжу
Наступне заняття: практичне заняття на тему: „Структура НАУ, КК НАУ” Самостійна робота №2 „Скласти організаційну структуру КК НАУ”. Читайте також:
|
||||||||
|