Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція 1.2

Тема: ” Місце НАУ та КК НАУ в системі вищої освіти в Україні”

План:

1. Місце НАУ в системі вищої освіти в Україні.

2. Місце КК НАУ в системі вищої освіти в Україні

 

Мета:визначення місця НАУ та КК НАУ в системі вищої освіти в Україні, ознайомлення зі структурою КК НАУ.

 

Зв’язок з іншими дисциплінами:Історія України.

 

1. Національний авіаційний університет (НАУ) – один із найпотужніших та найвідоміших авіаційних вищих навчальних закладів світу. Він був заснований у 1933 році на базі авіаційного факультету Київського політехнічного інституту як самостійний Київський авіаційний інститут.

До складу університету входять:

Загальну кількість студентів та слухачів в усіх навчальних структурних підрозділах університету становлять 35 тисяч осіб. Навчальний процес виконується по 75 спеціальностям.

Відповідно до основних положень Національної доктрини розвитку освіти в Україні, затвердженої Указом Президента України від 17 квітня 2002р. №347/2002 розроблена доктрина розвитку Національного авіаційного університету. Доктрина визначає місію університету, його відмінні ознаки та компетенції, стратегічні цілі та принципи їх досягнення, стратегічні напрямки діяльності, політику в сфері якості освіти, інструменти та гарантії її реалізації.

Місія –зміцнення освітньо-кваліфікаційного потенціалу держави шляхом високоякісної підготовки фахівців різних освітньо-кваліфікаційних рівнів конкурентноспроможних на світовому ринку праці.

Мета –вихід на позиції лідерства в світовій освітньо-кваліфікаційній сфері, інтеграція зі світовим освітнім та науково-технічним товариством із дбайливим збереженням власних досягнень і традицій, напрацьованих в університеті, підвищення престижу вищого навчального закладу.

Стратегія:

· Пріоритетність питань якості підготовки фахівців, постійне підвищення їх конкурентоспроможності на світовому ринку праці;

· Орієнтація на кращі світові досягнення в освітньо-професійній сфері;

Тактика:

· Маркетингові дослідження ринку праці та досягнень світових лідерів вищої освіти;

· Розвиток командної діяльності, спрямування на залучення всього колективу університету до процесу підвищення якості підготовки фахівців;

· Професіоналізм, компетентність та персональна відповідальність кожного на базі постійного підвищення кваліфікації;

· Створення сучасної інфраструктури навчального процесу, впровадження інноваційних технологій навчання;

· Удосконалення навчально-методичного забезпечення навчального процесу, оновлення матеріально-технічної бази;

· Наскрізна комп’ютеризація та інформатизація навчального процесу;

· Удосконалення практичної підготовки фахівців, розвиток форм і методів самостійної індивідуальної роботи студентів, активізація науково-дослідної роботи з впровадженням її результатів у навчальний процес.

 

2. Історія коледжу бере початок з червня 1951 року. За роки свого існування коледж підготував понад 20 тисяч фахівців. Навчальний процес у коледжі здійснюють 153 штатних та приватних викладачів. Матеріально-технічна база складається з п’яти навчальних та лабораторних корпусів. Спортивна база налічує дві спортивних зали та стадіон. Навчальна практика проводиться на навчальній авіаційно-технічній базі та на наземному радіополігоні.

Є можливість навчання на військовій кафедрі по закінченню якої присвоюється військове звання молодший лейтенант запасу.

Завдання розвитку КК НАУ:

· Виведення освіти на рівень державних і міжнародних стандартів;

· Досягнення якісно нового рівня підготовки авіаційних фахівців;

· Забезпечення високого науково-методичного і науково-технічного рівня навчально-виховного процесу;

· Подальше формування змісту освіти на основі наскрізної комп’ютеризації, фундаменталізації і прогресивних технологій навчання.

· Підвищення наукового потенціалу педагогічних кадрів.

Напрями та спеціальності, за якими здійснюється підготовка фахівців.

Структура коледжу

Наступне заняття: практичне заняття на тему: „Структура НАУ, КК НАУ”

Самостійна робота №2 „Скласти організаційну структуру КК НАУ”.


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Клітинна селекція рослин.
  9. Колекція фонограм з голосами осіб, які анонімно повідомляли про загрозу вибуху
  10. ЛЕКЦІЯ (4): Мануфактурний період світової економіки
  11. Лекція - Геополітика держави на міжнародній арені
  12. Лекція 02.04.2013




Переглядів: 537

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Силікатні матеріали та вироби | Лекція 1.3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.