МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Технічне забезпечення здійснення платежівТехнічне забезпечення здійснення платежів -другий особливо важливий елемент платіжної системи. Впровадження казначейської форми касового виконання Державного бюджету України можливе за умов застосування сучасних інформаційно-обчислювальних технологій, що передбачають комплексне використання комп’ютерної техніки та програмних продуктів. Програмні продукти, що використовувало ДКСУ та її органи у своїй роботі з моменту входження в СЕП НБУ: - ІСАОД; - ТАСК; - Bars Millennium; - АС «Казна». На сьогоднішній день для забезпечення казначейського обслуговування бюджетних коштів використовується комплекс автоматизованих систем - АС «Казна». АС «Казна» складається з 3-х підсистем: - АС «Казна-Центр»; - АС «Казна-Доходи»; - АС «Казна-Видатки». 1. Підсистема АС «Казна-Центр»розроблена для забезпечення казначейського виконання державного бюджету за видатками в частині ведення обліку бюджетних асигнувань. АС «Казна-Центр» використовується тільки на центральному рівні ДКСУ з 2004 року. Основними завданнями АС «Казна-Центр» є: - ведення бази даних про мережу розпорядників та одержувачів бюджетних коштів; - облік показників розпису асигнувань державного бюджету; - доведення до розпорядників бюджетних коштів витягів із розпису державного бюджету та змін до нього, що є підставою для затвердження ними кошторисів; - формування річного розпису асигнувань за територіями, у розрізі розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів; - відкриття асигнувань розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів та відображення їх на відповідних рахунках бухгалтерського обліку; - формування оперативної управлінської звітності щодо асигнувань державного бюджету та сум відкритих асигнувань розпорядникам бюджетних коштів. АС «Казна-Центр» інформаційно взаємозв’язана з АС «Казна-Видатки» в частині управління відкритими асигнуваннями головних розпорядників коштів. 2. Підсистема АС «Казна-Видатки»призначена для забезпечення казначейського виконання державного та місцевих бюджетів за видатками в частині розрахунково-касового обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів. АС «Казна-Видатки» використовується ДКСУ, ГУ ДКСУ та Управліннями ДКСУ в районах (містах) з 2004 року. Даний програмний продукт задовольняє виконання казначейською системою суто облікових функцій, та не має самостійного виходу в СЕП НБУ. З метою здійснення взаємодії з СЕП НБУ до АС «Казна-Видатки» інтегровано програмно-технічний комплекс (ПТК) «Клієнт - Банку/Банк». Районні та міські Управління ДКСУ також взаємодіють з СЕП НБУ через ПТК «Клієнт - Банку/Банк»,оскільки не є безпосередніми учасниками СЕП НБУ. Основними завданнями АС «Казна-Видатки» є: - відкриття рахунків розпорядникам бюджетних коштів, одержувачам бюджетних коштів та іншим клієнтам органів ДКСУ; - ведення бухгалтерського обліку планових призначень розпорядників та одержувачів бюджетних коштів; - реєстрація та ведення бухгалтерського обліку бюджетних зобов’язань розпорядників та одержувачів бюджетних коштів; - оплата платіжних доручень розпорядників та одержувачів бюджетних коштів відповідно до зареєстрованих в органах ДКСУ бюджетних зобов’язань (розрахунково-касове обслуговування) та відображення зазначених операцій на відповідних рахунках бухгалтерського обліку; - складання та формування звітності про виконання державного та місцевих бюджетів за видатками; - формування управлінської звітності. 3. Підсистема АС «Казна-Доходи» (ПТК «BARS-Міllenium»)призначена для забезпечення казначейського виконання державного та місцевих бюджетів за доходами. АС «Казна-Доходи» - автоматизована система по обслуговуванню бюджетів за доходами використовується на центральному рівні ДКСУ та в ГУ ДКСУ з 2001 року. Для обліку доходів державного та місцевих бюджетів використовується типова банківська автоматизована система АБС «BARS-Міllenium», яку спеціально було вдосконалено для задоволення специфічних потреб ДКСУ та яка стала основою АС «Казна-Доходи». АС «Казна-Доходи» була розроблена для автоматизації роботи ДКСУ як безпосереднього учасника СЕП НБУ відповідно до вимог НБУ щодо побудови структури рахунків і одночасно вимогам функціональності ДКСУ та цілям бюджетного процесу - будь-яка операція в автоматичному режимі повинна відображатися бухгалтерськими проведеннями в системі в розгорнутому вигляді в режимі реального часу. АС «Казна-Доходи» є одночасно банківською частиною інформаційної системи ДКСУ, інструментом управління ЄКР, який використовує 8-му банківську модель управління консолідованим кореспондентським рахунком, відкритим в НБУ, поєднує стандартні механізми обслуговування коштів у СЕП. Основними завданнями АС «Казна-Доходи» є: - відкриття рахунків для зарахування до державного та місцевих бюджетів доходів та інших надходжень; - зарахування доходів та інших надходжень до державного та місцевих бюджетів; - повернення платникам помилково та/або надмірно сплачених платежів з державного та місцевих бюджетів, відшкодування податку на додану вартість; - розподіл платежів між загальним та спеціальним фондами державного бюджету, між державним і місцевими бюджетами та перерахування розподілених коштів за належністю; - перерахування дотації вирівнювання відповідним місцевим бюджетам; - забезпечення управління коштами ЄКР; - відображення на відповідних рахунках бухгалтерського обліку операцій по виконанню державного та місцевих бюджетів за доходами; - формування звітності про виконання державного та місцевих бюджетів за доходами; - формування та надання інформації про виконання доходів та інших надходжень бюджетів органам, що контролюють справляння надходжень бюджету. Читайте також:
|
||||||||
|