Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Технічне забезпечення здійснення платежів

Технічне забезпечення здійснення платежів -другий особливо важливий елемент платіжної системи. Впровадження казначейської форми касового виконання Державного бюджету України можливе за умов застосування сучасних інформаційно-обчислювальних технологій, що передбачають комплексне використання комп’ютерної техніки та програмних продуктів.

Програмні продукти, що використовувало ДКСУ та її органи у своїй роботі з моменту входження в СЕП НБУ:

- ІСАОД;

- ТАСК;

- Bars Millennium;

- АС «Казна».

На сьогоднішній день для забезпечення казначейського обслуговування бюджетних коштів використовується комплекс автоматизованих систем - АС «Казна».

АС «Казна» складається з 3-х підсистем:

- АС «Казна-Центр»;

- АС «Казна-Доходи»;

- АС «Казна-Видатки».

1. Підсистема АС «Казна-Центр»розроблена для забезпечення казначейського виконання державного бюджету за видатками в частині ведення обліку бюджетних асигнувань.

АС «Казна-Центр» використовується тільки на центральному рівні ДКСУ з 2004 року.

Основними завданнями АС «Казна-Центр» є:

- ведення бази даних про мережу розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;

- облік показників розпису асигнувань державного бюджету;

- доведення до розпорядників бюджетних коштів витягів із розпису державного бюджету та змін до нього, що є підставою для затвердження ними кошторисів;

- формування річного розпису асигнувань за територіями, у розрізі розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів;

- відкриття асигнувань розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів та відображення їх на відповідних рахунках бухгалтерського обліку;

- формування оперативної управлінської звітності щодо асигнувань державного бюджету та сум відкритих асигнувань розпорядникам бюджетних коштів.

АС «Казна-Центр» інформаційно взаємозв’язана з АС «Казна-Видатки» в частині управління відкритими асигнуваннями головних розпорядників коштів.

2. Підсистема АС «Казна-Видатки»призначена для забезпечення казначейського виконання державного та місцевих бюджетів за видатками в частині розрахунково-касового обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів.

АС «Казна-Видатки» використовується ДКСУ, ГУ ДКСУ та Управліннями ДКСУ в районах (містах) з 2004 року.

Даний програмний продукт задовольняє виконання казначейською системою суто облікових функцій, та не має самостійного виходу в СЕП НБУ.

З метою здійснення взаємодії з СЕП НБУ до АС «Казна-Видатки» інтегровано програмно-технічний комплекс (ПТК) «Клієнт - Банку/Банк».

Районні та міські Управління ДКСУ також взаємодіють з СЕП НБУ через ПТК «Клієнт - Банку/Банк»,оскільки не є безпосередніми учасниками СЕП НБУ.

Основними завданнями АС «Казна-Видатки» є:

- відкриття рахунків розпорядникам бюджетних коштів, одержувачам бюджетних коштів та іншим клієнтам органів ДКСУ;

- ведення бухгалтерського обліку планових призначень розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;

- реєстрація та ведення бухгалтерського обліку бюджетних зобов’язань розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;

- оплата платіжних доручень розпорядників та одержувачів бюджетних коштів відповідно до зареєстрованих в органах ДКСУ бюджетних зобов’язань (розрахунково-касове обслуговування) та відображення зазначених операцій на відповідних рахунках бухгалтерського обліку;

- складання та формування звітності про виконання державного та місцевих бюджетів за видатками;

- формування управлінської звітності.

3. Підсистема АС «Казна-Доходи» (ПТК «BARS-Міllenium»)призначена для забезпечення казначейського виконання державного та місцевих бюджетів за доходами.

АС «Казна-Доходи» - автоматизована система по обслуговуванню бюджетів за доходами використовується на центральному рівні ДКСУ та в ГУ ДКСУ з 2001 року.

Для обліку доходів державного та місцевих бюджетів використовується типова банківська автоматизована система АБС «BARS-Міllenium», яку спеціально було вдосконалено для задоволення специфічних потреб ДКСУ та яка стала основою АС «Казна-Доходи».

АС «Казна-Доходи» була розроблена для автоматизації роботи ДКСУ як безпосереднього учасника СЕП НБУ відповідно до вимог НБУ щодо побудови структури рахунків і одночасно вимогам функціональності ДКСУ та цілям бюджетного процесу - будь-яка операція в автоматичному режимі повинна відображатися бухгалтерськими проведеннями в системі в розгорнутому вигляді в режимі реального часу.

АС «Казна-Доходи» є одночасно банківською частиною інформаційної системи ДКСУ, інструментом управління ЄКР, який використовує 8-му банківську модель управління консолідованим кореспондентським рахунком, відкритим в НБУ, поєднує стандартні механізми обслуговування коштів у СЕП.

Основними завданнями АС «Казна-Доходи» є:

- відкриття рахунків для зарахування до державного та місцевих бюджетів доходів та інших надходжень;

- зарахування доходів та інших надходжень до державного та місцевих бюджетів;

- повернення платникам помилково та/або надмірно сплачених платежів з державного та місцевих бюджетів, відшкодування податку на додану вартість;

- розподіл платежів між загальним та спеціальним фондами державного бюджету, між державним і місцевими бюджетами та перерахування розподілених коштів за належністю;

- перерахування дотації вирівнювання відповідним місцевим бюджетам;

- забезпечення управління коштами ЄКР;

- відображення на відповідних рахунках бухгалтерського обліку операцій по виконанню державного та місцевих бюджетів за доходами;

- формування звітності про виконання державного та місцевих бюджетів за доходами;

- формування та надання інформації про виконання доходів та інших надходжень бюджетів органам, що контролюють справляння надходжень бюджету.


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II.1 Програмне забезпечення
  3. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  4. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  5. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  6. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  7. Алгоритм здійснення купівлі
  8. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  9. Аналіз програмного забезпечення з управління проектами.
  10. Апаратне забезпечення USB
  11. Апаратне забезпечення мереж
  12. Аудит формування і використання власного капіталу та забезпечення зобов'язань.




Переглядів: 1627

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок відкриття рахунків розпорядникам бюджетних коштів | Операції за власними надходженнями бюджетних установ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.