Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок відкриття рахунків розпорядникам бюджетних коштів

Бюджетні рахунки для зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів відкриваються в розрізі кодів класифікації доходів та територій.

Порядок відкриття рахунків для зарахування надходжень до бюджетів

Бюджетні рахунки для зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів (крім рахунків для зарахування власних надходжень бюджетних установ) відкриваються в органах ДКСУ щорічно на початок нового бюджетного періоду відповідно до Бюджетного кодексу України, закону України про Державний бюджет України на відповідний рік, рішень про місцеві бюджети та бюджетної класифікації.

Рахунки відкриваються протягом 45 днів з дня прийняття закону України про Державний бюджет України на відповідний рік .

У разі відсутності змін у законодавстві щодо переліку видів надходжень, що зараховуються до загального і спеціального фондів державного та місцевих бюджетів, та/або порядку їх зарахування до відповідних бюджетів, а також у разі неприйняття або несвоєчасного прийняття закону України про Державний бюджет України на відповідний рік органами ДКСУ не пізніше першого робочогодня нового бюджетного періодувідкриваються (перевідкриваються) рахунки з реквізитами попереднього бюджетного періоду.

У разі внесення змін у законодавство, згідно із якими змінюється перелік видів надходжень, що зараховуються до відповідних бюджетів, та/або порядок їх зарахування, ДКСУ централізовано відкриває/закриває рахунки за надходженнями згідно із внесеними змінами.

Інформація про відкриті/закриті рахунки доводиться до органів ДКСУ для подальшого інформування органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, згідно із встановленими порядками взаємодії. Іншим органам державної влади та місцевим фінансовим органам зазначена інформація надається за їх зверненням.

Бюджетні рахунки для зарахування до спеціального фонду власних надходжень бюджетних установ відкриваються на ім’я бюджетних установ - розпорядників коштів відповідного бюджету у розрізі кодів класифікації доходів бюджету. Зазначені рахунки відкриваються разом з відкриттям відповідних спеціальних реєстраційних рахунків розпорядникам бюджетних коштів.

Для відкриття бюджетних рахунків розпорядники бюджетних коштів падають до органів Державної казначейської служби України такі документи:

а) заяву про відкриття рахунків;

б) копію свідоцтва про державну реєстрацію клієнта в органі, уповноваженому здійснювати державну реєстрацію;

в) копію довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;

г) копію належним чином зареєстрованого (затвердженого) установчого документа;

ґ) копію документа, що підтверджує взяття клієнта на облік в органі державної податкової служби;

д) картку із зразками підписів та відбитка печатки та перелік рахунків, якими можуть розпоряджатися зазначені у картці (тимчасовій картці) особи;

е) копію повідомлення про взяття клієнта на облік у відповідному органі Пенсійного фонду України як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

є) копію довідки про включення розпорядника до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;

ж) затверджений кошторис розпорядників бюджетних коштів, крім видатків бюджетів, кошториси для здійснення яких не складаються.

Розрахунково-касове обслуговування клієнтів, яким відкриті рахунки в Казначействі, здійснюється органами Казначейства відповідно до умов договорів, що укладаються між органом Казначейства України і власниками рахунків.

Відповідно до умов договорів про здійснення розрахунково-касового обслуговування:

1. Казначейство має право:

- вимагати від розпорядника бюджетних коштів правильності оформлення розрахункових документів відповідно до законодавства України та повертати їх в разі виявлених порушень;

- проводити перевірки фінансових (бухгалтерських) документів про зарахування, перерахування та використання бюджетних коштів;

- одержувати матеріали, необхідні для здійснення попереднього контролю за цільовим витрачанням коштів, що виділяються з бюджетів;

- застосовувати заходи впливу за порушення бюджетного законодавства у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами та/або призупинення бюджетних асигнувань, з повідомленням про це розпорядника бюджетних коштів;

2. Розпорядник бюджетних коштів має право:

- розпоряджатися грошовими коштами, що перебувають на його рахунках (для розпорядників бюджетних коштів - у межах затвердженого кошторису доходів і видатків);

- вимагати своєчасного і повного здійснення розрахунків та інших обумовлених Договором послуг;

- контролювати своєчасність зарахування коштів на свої рахунки і їх перерахування з рахунків.

3. Казначейство зобов’язується:

- своєчасно здійснювати розрахункові операції за дорученням розпорядника бюджетних коштів;

- надавати розпоряднику бюджетних коштів всі послуги з розрахунково-касового обслуговування в межах повноважень, визначених законодавством;

- забезпечувати своєчасне зарахування коштів на рахунок розпорядника бюджетних коштів;

- видавати розпоряднику бюджетних коштів виписку (інший документ) з рахунку з доданням необхідних документів наступного робочого дня після здійснення операцій за рахунком;

- гарантувати таємницю операцій за рахунком розпорядника бюджетних коштів.

4. Розпорядник бюджетних коштів зобов’язується:

- виконувати вимоги законодавства України з питань здійснення розрахунково-касових операцій та надання звітності;

- надавати Казначейству платіжні, розрахункові та інші розпорядчі документи протягом операційного дня в межах операційного часу, визначеного Казначейством з урахуванням регламенту роботи СЕП НБУ;


Читайте також:

  1. II. Відкриття і подолання схоластичного світогляду
  2. The peace – порядок
  3. V. Класифікація рахунків
  4. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  5. Активний бюджетний дефіцитхарактеризу­ється спрямуванням коштів на інвестування еко­номіки, що сприяє зростанню ВВП.
  6. Аналіз грошових коштів
  7. Аналіз грошових коштів підприємства
  8. Аналіз оборотності оборотних коштів.
  9. Аналіз руху грошових коштів та дебіторської заборгованості
  10. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  11. Аналіз структури оборотних коштів
  12. Антидоти і порядок їхнього використання. Само і взаємодопомога при ураженні ОР.




Переглядів: 1706

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рахунки, що відкриваються в органах ДКСУ | Технічне забезпечення здійснення платежів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.