Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Питання і вправи

Вправа.

1) Пересвідчитися, що відрізок [Х(n) - 5, Х(1)] не пустий.

2) Знайти оцінку методу моментів (по першому моменту) і пересвідчитися, що вона відрізняється від ОМП.

3) Знайти ОМП параметра qрівномірного розподілу Uq,q+3 .

1. Задачник [1], задачі 2.1 - 2.16.

 

2. Дана вибірка Х1,..., Хn , Xi Î Вp, р Î (0,1) невідомий параметр. Перевірити, що Х1, Х1Х2,
X1(1 - Х2) є незміщеними оцінками відповідно для р, р2, р(1 - р). Чи Є ці оцінки спроможними?

3. Дана вибірка Х1,..., Хn, Xi Î Пl, l > 0 невідомий параметр. Перевірити, що X1 і I(X1 = k) є незміщеними оцінками відповідно для l і . Чи Є ці оцінки спроможними?

4. Дана вибірка Х1,..., Хn, Xi Î U0,q, q > 0 - невідомий параметр. Перевірити спроможність
і незміщеність оцінок: q1* = Х(n), q2* = 2X, q3* = Х(n) + Х(1).

5. Побудувати оцінки невідомих параметрів по методу моментів для наступних розподілів:

а) Вp по першому моменту,

б) Пl по першому і другому моменту,

в) Ua,b по першому і другому моменту,

г) Еa по всіх моментах,

д) e1/a по першому моменту,

е) U-q,q як вийде,

ж) Гa,l по першому і другому моменту,

з) Na,s2 (для s2 при a відомому і при a невідомому).

6. Які з оцінок в задачі 5 незміщені? спроможні?

7. Порівняти вигляд оцінок для параметра а, отриманих по першому моменту в задачах 5(г) і 5(д). Доказати, що серед них тільки одна незміщена. Вказівка. Використати властивість: якщо x ³ 0 п.н., то = const п.н.

8*. Довести властивість із задачі 7, використовуючи нерівність Коши-Буняковского-Шварца: , яке звертається в рівність Û êxô=сôhô (див. доказ властивості коефіцієнта кореляції ôрô£ 1 в курсі теорії імовірностей).

9. Побудувати оцінки невідомих параметрів по методу максимальної правдоподібності для наступних розподілів: а) Вр, би)Пn+1, в) U0,2 г) Е2n+3, д) U, е) N(а відомо).

10. Які з оцінок в задачі 9 незміщені? спроможні?

 


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V. Питання для самоконтолю
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  5. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  6. Акробатичні вправи
  7. Акробатичні вправи.
  8. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  9. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  10. Бесіда за запитаннями.
  11. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  12. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.




Переглядів: 529

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа. | Средньоквадратичний підхід. Eфективності оцінок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.