Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Графоаналітичний метод

Метод використовують, коли задача лінійного програмування містить дві змінні: і (можна 3 змінні Þ декартовий простір ). Наприклад, система рівнянь (13).

Методика розв’язання задачі:

1).Побудувати декартову систему координат () – тільки І чверть в силу обмежень

2).Будуємо область допустимих значень відповідно нерівностям-обмеженням, які представляють собою напівплощини. На перетині всіх півплощин знаходиться область .

3). Проводимо лінії рівня функції , які визначаються видом рівняння

, (15)

де .

Рівняння (15) можна записати у вигляді:

. (16)

Із (16) видно, що кутовий коефіцієнт цієї прямої дорівнюєі не залежить від . Якщо змінювати величину , то пряма буде рухатись паралельно собі, тобто в напрямку градієнті функції :

(17)

тобто в напрямку нормалі до лінії рівня.

відповідає точці (множині точок) перетину лінії рівня з ближньою вершиною (стороною) області (точка входу).

відповідає точці перетину лінії рівня з дальньою вершиною (стороною) області (точка виходу).

Значення змінних і указують перпендикуляри до осей і , опущені з точки екстремуму.

Закономірності:

1). Оптимальне рішення завжди знаходиться на границі області допустимих значень і, як правило, у вершині багатокутника.

2).Рішення може бути не єдиним, якщо лінія рівня паралельна стороні багатокутника.

3). Задача може не мати рішення, коли в напрямку росту функції допустима область не обмежена.

Розв’язок задачі – прикладу:

 

 

Аналогічно: на перетині ліній.

 

та  
ÞÞÞ.  

 

 



Читайте також:

  1. D) методу мозкового штурму.
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. I Метод Шеннона-Фано
  4. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  5. VII. Нахождение общего решения методом характеристик
  6. А. науковий факт, b. гіпотеза, с. метод
  7. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  8. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  9. АгротехнІЧНИЙ метод
  10. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  11. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  12. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.




Переглядів: 2194

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад розгорнутої моделі задачі ЛП | Загальна характеристика симплекс-методу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.062 сек.