Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Функція купівельного попиту

Найпростіша модель поведінки покупців в умовах товарно−грошових відносин має вигляд:

Z(x) → max (вектор добробуту)

При обмеженнях:

По балансу ресурсів

C x ≤ D;

Умови негативності змінних

x ≥ 0, де:

х = (х) – попит споживачів на товар (вектор);

е = (е) − ціни на різні товари (вектор);

D – величина доходу (скаляр).

Споживачі можуть вибирати тільки такі комбінації товарів, які задовольняють умові:

 

∑ е х ≤ D

Нехай в моделі* ціни і дохід – змінні параметри. Для зручності змінну доходу позначимо – y.

Тоді рішенням параметричної задачі буде вектор–функція х = х (c, y). Компонентами цього вектора являються функції купівельного попиту на певний товар від цін і доходу x=f(c, y).

Розглянемо частковий випадок, коли змінюється тільки дохід, а вектор цін залишається незмінним (с = с º).

 

 

вектор- Ф-купівельного

попит на попиту

товар 2

 

 

 

 

 

0 попит на

товар 1

 

При збільшенні доходу бюджетна лінія переміщується паралельно до самої себе і крапками оптимуму (попиту споживачів) будуть крапки: ; ; . При нульовому доході попит на обидва товари буде нульовим. Крива О, , , є відображенням вектора-функції купівельного попиту від доходів при заданому векторі цін.

Шляхом диференціювання одержують коефіцієнти еластичності попиту на товар івід доходу або попиту на товар і від ціни. Вони характеризують відносну зміну попиту стосовно відносної зміни доходу чи ціни.

 


Читайте також:

  1. Аналіз попиту
  2. Аналіз попиту
  3. Бюджетування як функція фінансового контролінгу
  4. Вдавані виключення із закону попиту
  5. Взаємодія попиту і пропозиції
  6. Взаємодія попиту і пропозиції в умовах досконалої конкуренції.
  7. Взаємодія попиту і пропозиції та ринкова рівновага.
  8. Взаємодія попиту і пропозиції.
  9. Взаємодія попиту і пропозиції. Ринкова рівновага.
  10. Взаємодія попиту й пропозиції. Ринкова рівновага
  11. Взаємодія попиту та пропозиції
  12. Взаємодія попиту та пропозиції




Переглядів: 466

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порівняння і взаємозамінність споживчих благ | Підходи до вирішення проблеми розміщення і спеціалізації сільського господарства та економічні параметри задачі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.