Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Функція купівельного попиту

Найпростіша модель поведінки покупців в умовах товарно−грошових відносин має вигляд:

Z(x) → max (вектор добробуту)

При обмеженнях:

По балансу ресурсів

C x ≤ D;

Умови негативності змінних

x ≥ 0, де:

х = (х) – попит споживачів на товар (вектор);

е = (е) − ціни на різні товари (вектор);

D – величина доходу (скаляр).

Споживачі можуть вибирати тільки такі комбінації товарів, які задовольняють умові:

 

∑ е х ≤ D

Нехай в моделі* ціни і дохід – змінні параметри. Для зручності змінну доходу позначимо – y.

Тоді рішенням параметричної задачі буде вектор–функція х = х (c, y). Компонентами цього вектора являються функції купівельного попиту на певний товар від цін і доходу x=f(c, y).

Розглянемо частковий випадок, коли змінюється тільки дохід, а вектор цін залишається незмінним (с = с º).

 

 

вектор- Ф-купівельного

попит на попиту

товар 2

 

 

 

 

 

0 попит на

товар 1

 

При збільшенні доходу бюджетна лінія переміщується паралельно до самої себе і крапками оптимуму (попиту споживачів) будуть крапки: ; ; . При нульовому доході попит на обидва товари буде нульовим. Крива О, , , є відображенням вектора-функції купівельного попиту від доходів при заданому векторі цін.

Шляхом диференціювання одержують коефіцієнти еластичності попиту на товар івід доходу або попиту на товар і від ціни. Вони характеризують відносну зміну попиту стосовно відносної зміни доходу чи ціни.

 


Читайте також:

  1. Аналіз попиту
  2. Аналіз попиту
  3. Бюджетування як функція фінансового контролінгу
  4. Вдавані виключення із закону попиту
  5. Взаємодія попиту і пропозиції
  6. Взаємодія попиту і пропозиції в умовах досконалої конкуренції.
  7. Взаємодія попиту і пропозиції та ринкова рівновага.
  8. Взаємодія попиту і пропозиції.
  9. Взаємодія попиту і пропозиції. Ринкова рівновага.
  10. Взаємодія попиту й пропозиції. Ринкова рівновага
  11. Взаємодія попиту та пропозиції
  12. Взаємодія попиту та пропозиції




Переглядів: 503

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порівняння і взаємозамінність споживчих благ | Підходи до вирішення проблеми розміщення і спеціалізації сільського господарства та економічні параметри задачі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.