Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Транспортне обслуговування ГРР

Будівництво будівель і споруд у місцях проведення ГРР

Вартість будівництва будівель і споруд на об'єкті робіт визначається, виходячи з обгрунтованих проектом обсягів будівельних робіт та одиничних кошторисних розцінок, з нарахуванням накладних витрат та нормативного прибутку, і передбачає такі роботи та витрати:

а) зведення тимчасових будівель і споруд безпосередньо на місцях проведення ГРР (насосні станції, трансформаторні підстанції, станції для приготування промивальних рідин, склади вибухових матеріалів, навіси для зберігання інструменту, радіомачти тощо);

б) будівництво комунікацій на дільницях (тимчасові дороги, переїзди, мости, водоводи, лінії зв'язку, лінії електропостачання);

в) зведення будівель і споруд на тимчасових базах дільниць, загонів, партій для забезпечення їхньої виробничої діяльності та санітарно-побутових умов персоналу;

г) виготовлення мобільних будівель і споруд (пересувних вагон-будиночків, контейнерів тощо);

д) будівництво споруд, пов'язаних з природоохоронними заходами та безпечними умовами ведення робіт (будівництво дамб, обвалування місць зберігання відходів, спорудження підпірних стінок, перемичок і т.ін.).

Вартість спорудження (монтажу та демонтажу) і переносу на нове місце тимчасових споруд (ліній водогонів, телефонного зв'язку, рельсових доріг тощо) визначається за вирахуванням вартості поворотних матеріалів. Вирахування вартості поворотних матеріалів здійснюється від повної кошторисної вартості робіт, без нарахування на вартість поворотних матеріалів накладних витрат і нормативного прибутку.

Якщо вищезгадані споруди будуть експлуатуватися більше 3-х років, вартість поворотних матеріалів не вираховується.

Витрати на зимове подорожчання робіт при зведенні будівель і споруд у вартість будівництва не входять і включаються до кошторису окремим рядком за встановленими нормативами з врахуванням району проведення робіт.

Вартість виготовлення мобільних будівель і споруд (пересувних вагон-будиночків, контейнерів тощо) визначається за одиничними розцінками на зведення будівель і споруд з нарахуванням накладних витрат та нормативного прибутку. У випадках переобладнання згаданих будівель, яке пов'язане з їхнім утепленням або підвищенням мобільності, витрати на такі цілі визначаються прямими розрахунками.

 

До вартості транспортного обслуговування ГРР включаються такі витрати:

а) заробітна плата і витрати на експлуатацію транспорту або на придбання квитків на громадський транспорт при перевезенні персоналу з бази підприємства, організації, експедиції та назад на початку і по закінченні ГРР на об'єкті або на початку та по закінченні кожного польового сезону;

б) перевезення вантажів від складу підприємства, складу експедиції або від прирейкового, пристаньського, припортового складу до бази (складу) партії (загону) або дільниці та від бази (складу) партії до дільниці робіт і назад, включаючи навантажувально-розвантажувальні роботи, а в разі необхідності - пакування та знос тари;

в) періодична доставка персоналу змін з бази дільниці, партії, експедиції до місця проведення польових робіт і назад;

г) перегін з бази підприємства, експедиції (партії) до дільниці - місця проведення робіт і назад транспортних засобів, включаючи ті, на яких змонтовано установки, агрегати, станції, лабораторії та інше геологорозвідувальне устаткування, будівельні машини та механізми, вантажопідйомні пристрої тощо;

д) експлуатація найманого транспорту включно з авіаційним, який використовується при проведенні ГРР.

Кошторисні розцінки для транспортного обслуговування ГРР встановлюються на такі показники:

автомобільний транспорт по дорогах і бездоріжжю - 1т, 1 км пробігу, 1 машино-зміна, 1 автомобіле-

година використання; гусеничні тягачі, транспортери, трактори - 1 машино-зміна; авіаційний,

залізничний, водний транспорт - 1 льотна година, 1т; перегін транспорту - 1 км пробігу, 1 автомобіле-

година; навантаження, розвантаження, пакування - 1 т, 1 кг, 1 м3 тощо.

Вартість перевезення вантажів найманим автотранспортом по дорогах визначається за договірними цінами або чинними тарифами.

Вартість перевезення вантажів власним автотранспортом по дорогах і бездоріжжю, а також тракторами, гусеничними тягачами та транспортерами визначається за нормами ЗУКН, розділ 18, або за місцевими нормами з нарахуванням накладних витрат і нормативного прибутку.

Вартість перевезення вантажів і персоналу транспортом загального користування визначається, виходячи з обсягів перевезень, оптимальних транспортних схем та чинних систем тарифів і розцінок.

Вартість транспортного обслуговування партій, експедицій рейсовими та спеціально наданими (замовлені рейси) літаками й вертольотами цивільної авіації на діючих повітряних лініях (трасах), а також поза трасами авіаліній літаками та вертольотами цивільної авіації, які закріплені за геологічними підприємствами за договорами, визначається за тарифами цивільної авіації, якими враховано вартість завозу палива до аеропортів цивільної авіації, розташованих на залізницях і в пунктах, що зв'язані із залізницями регулярно діючим водним або автомобільним вантажним транспортом загального користування, а також витрати на перельоти (перегони) літаків та вертольотів, на польоти для потреб авіації на заміну літака (вертольота), мотора, екіпажу.

Витрати на перегін самохідних бурових і гірничопрохідницьких установок, геофізичних станцій та лабораторій визначаються, виходячи з витрат часу на переїзд і вартості верстато-зміни, загоно (приладо)-зміни, з виключенням з неї витрат за статтями "Матеріали" та "Знос", які не відносяться до технологічного транспорту.

Витрати на перегін по дорогах автомобілів та на перевезення автомобілів, тракторів, гусеничних тягачів і транспортерів, спецмашин (землерийної техніки, цементозмішувальних машин, цементувальних агрегатів, автокранів тощо) трейлерами визначаються, виходячи з відстані перевезень і тарифів за перегін (перевезення) транспортних засобів.

Витрати на перегін зазначеної техніки в умовах бездоріжжя визначаються, виходячи з витрат часу на перегін і вартості машино-зміни, яка розраховується за нормами ЗУКН, розділ 18.

Витрати на використання найманого транспорту для обслуговування ГРР відносяться до підрядних робіт. На вартість найманого транспорту, включно з транспортом, що пов'язаний з технологією виконання робіт, накладні витрати та нормативний прибуток не нараховуються.

 


Читайте також:

  1. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  2. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  3. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  4. Аналіз технічного рівня підприємств побутового обслуговування.
  5. Багатоканальні системи масового обслуговування
  6. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  7. Види і періодичність технічного обслуговування автомобіля
  8. Види приміщень для обслуговування споживачів, їх характеристика
  9. Види соціального обслуговування.
  10. Види технічного обслуговування і ремонту автомобілів
  11. Види технічного обслуговування і ремонту вагонів.
  12. Вимоги безпеки під час обслуговування пристроїв механізованих і автоматизованих сортувальних гірок.




Переглядів: 573

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення вартості камеральних і видавничих робіт | Витрати, що компенсуються за фактичними видатками

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.