Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розв’язання

Внутрішня енергія кисню . Тут число ступенів волі і=5, з них і=З приходиться на частку поступального руху молекул і і=2 - на частку обертального руху.Тоді

 

, , .

Перевіримо одиниці виміру W.

,

Підставивши числові значення й обчислюючи,одержимо:

W==3,7(кДж); Wпост==2,2(кДж);

Wоберт==1,5( кДж).

W=3,7(кДж); Wпост==2,2(кДж);

Wоберт =1,5(кДж).

Відповідь:W=3,7кДж; Wпост=2,2кДж;Wоберт=1,5кДж.

 

Задача 5. Енергія поступального руху молекул азоту, що знаходиться в балоні об'ємом V=20л,W=5кДж, а середня квадратична швидкість його молекул = 2*103м/с . Знайти масу m азоту в балоні і тиск Р, під яким він знаходиться.

Дано : V=20л=2*10-2м3; W=5кДж=5*103Дж; =2*103м/с.

Визначити: m і Р.


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. Алгоритм розв’язання задачі
  3. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  4. Визначення оптимального варіанта розв’язання проблеми на основі порівняльного аналізу можливих варіантів
  5. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
  6. Задачі для самостійного розв’язання
  7. Задачі для самостійного розв’язання
  8. Задачі для самостійного розв’язання
  9. Закономірності формування умінь та навичок розв’язання задач
  10. Інформаційне забезпечення розв’язання завдань.
  11. Концептуальні проблеми розв’язання багатоцільових та багатокритеріальних задач
  12. Методи пошуку розв’язання на прикладах задач планування




Переглядів: 514

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розв’язання | Розв’язання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.