Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Закономірності формування умінь та навичок розв’язання задач

1.1 Асоціація утворюється, якщо процеси та протікають у нашій свідомості, виникають по ходу діяльності та повторюються або безпосередньо один за одним, або за участю стимулюючої ланки . Якщо ця ланка в подальшому зберігається, то утворюються дві асоціації: та .

1.2 Якщо істотні компоненти двох процесів, що протікають у нашій свідомості, при їх повторенні один за одним варіюються, то може виникнути узагальнена асоціація; якщо вони завжди незмінні, то константна.

1.3 Поява асоціації в процесі розв’язання задачі супроводжується відчуттям впевненості в правильності отриманого результату, тим самим зменшується вірогідність самоконтролю.

1.4 (Закономірність Шеварьова) Якщо в процесі діяльності виконуються три умови:

1) учень виконує завдання одного типу;

2) в цих завданнях неодмінно повторюється деяка особливість;

3) усвідомлення цієї особливості не обов’язкове для отримання вірного результату,

то степінь усвідомлення цієї особливості, що повторюється, зменшується, тобто у учня формується помилкова узагальнена асоціація.

1.5 Якщо деяка особливість , притаманна окремим задачам даного типу, не відображена в системі вправ або в розглянутих способах розв’язання задач, то у учнів може утворитися помилкова узагальнена асоціація, у склад якої не входить усвідомлення особливості .

1.6 Для формування узагальненої асоціації необхідно тим менше вправ, чим більше учень розвинутий та збагачений знаннями, вміннями та навичками, що відносяться до даної області науки.

1.7 Для збереження та підсилення узагальнених асоціацій розосереджене повторення ефективніше концентрованого.

1.8 Використання стимулюючих ланок по ходу розв’язання задач призводить до формування сильних та стійких узагальнених асоціацій.

1.8* Якщо задачі розв’язуються обґрунтовано з опорою на вивчені означення, аксіоми, теореми. То досягається глибоке розуміння та формуються прочні, стійкі уміння та навички.

1.9 Якщо при вивченні нової теми виконуються умови:

1) учневі пропонують задачі лише одного типу;

2) розв’язання кожної з них зводиться до однієї і тієї ж операції;

3) цю операцію (її результат) учню не приходиться обирати серед інших, які можливі у подібних ситуаціях;

4) дані задач не є для учня незвичними;

5) він впевнений у безпомилковості своїх дій,

то учень при розв’язання другої або третьої задачі перестає згадувати та застосовувати означення, теореми, що вивчаються, перестає обґрунтовувати розв’язання задач.

Якщо хоча б одна з умов порушується при розв’язанні деякої задачі, то учень починає обґрунтовувати розв’язання цієї та однієї-двох наступних задач.

 


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  3. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  4. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  7. Алгоритм розв’язання задачі
  8. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі




Переглядів: 874

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні поняття | Закономірності засвоєння навчального матеріалу та закономірності пам’яті

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.