Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розв’язання

Зміна ентропії при переході речовини зі стану 1 у стан 2

.

При переході з одного агрегатного стану в інший загальна зміна ентропії складається зі змін її в окремих процесах.При нагріванні льоду від Т до Т0

0 - температура плавлення льоду)

,

де с = 2,1кДж/(кг.К) - питома теплоємність льоду.

При плавленні льоду

,

де - питома теплота плавлення льоду.

При нагріванні води від Т0 до Тп

 

,

де св=4,19кДж/(кг.К) – питома теплоємність води.

При випарі води при температурі Тп

,

де r=2,26MДж/кг-питома теплота паротворення води.

Загальна зміна ентропії

.

 

 

Перевіримо одиниці виміру S.

Підставивши числові значення й обчислюючи, одержимо

 

=

87,36(Дж/К).

ВідповідьS=87,36 Дж/К.

 

Задача 15.Маса m=10,5 г азоту ізотермічно розширюється від об’єму V 1=2л до об’єму

V2=5л. Знайти змінуS ентропії при цьому процесі.

Дано: m=10,5г=10,5*!0-3кг; V1=2л=2*10-3м3;V2=5л=5*10-3м3;

М=28*10- 3к г /моль.

Визначити S.


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. Алгоритм розв’язання задачі
  3. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  4. Визначення оптимального варіанта розв’язання проблеми на основі порівняльного аналізу можливих варіантів
  5. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
  6. Задачі для самостійного розв’язання
  7. Задачі для самостійного розв’язання
  8. Задачі для самостійного розв’язання
  9. Закономірності формування умінь та навичок розв’язання задач
  10. Інформаційне забезпечення розв’язання завдань.
  11. Концептуальні проблеми розв’язання багатоцільових та багатокритеріальних задач
  12. Методи пошуку розв’язання на прикладах задач планування




Переглядів: 625

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розв’язання | Розв’язання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.