Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальний аналітичний розрахунок сумарного завантаження горловини

Рис. 11.2. Схема горловини

Завантаження горловини будь-якої складності протягом розрахункового періоду (або доби) можна визначити аналітично, застосувавши викладений вище метод урахування збігу операцій на паралельних маршрутах.

Для зручності і систематизації розрахунків треба скласти таблицю з переліком усіх маршрутів аналізованої горловини спочатку по прийомі і відправленню поїздів, потім маневрових. Приклад такої таблиці маршрутів для схеми горловини (рис. 11.2) і розрахунку завантаження для періоду Тр= 100 хв наведено у табл. 11.1.

Таблиця 11.1

№ маршрута Маршрут ni ti ni ti № маршрута Sqобпоп с 1-сSqобпоп Тiоб
qiоб
0.10 0.42 0.02 0.12 0.02 0.02 0.17 0.01 0.06 0.01 0.04
Прийом пасажирських з А на колію ІІ                       ___   ___ 10,0
Прийом вантажних з А на колії 4–10 ___                     ___   ___ 42,0
Прийом пасажирських з В на колію ІІІ П П                   0,52 1,0 0,48 2,4
Прийом вантажних з В на колії 4–10 ___ ___ ___                 ___   ___ 12,0
Відправлення пасажирських на А з колії ІІІ П П ___ ___               0,52 1,0 0,48 2,1
Відправлення пасажирських на А з колії І П П П ___ ___             0,54 1,0 0,46 1,8
Відправлення вантаж-них на А з колій 5–11 ___ П П ___ ___ ___           0,44 1,0 0,56 16,8
Відправлення пасажирських на В з колії ІІІ П П ___ ___ ___ П П         0,71 1,0 0,29 1,2
Відправлення вантаж-них на В з колій 5–11 ___ П ___ ___ ___ ___ ___ ___       0,42 1,0 0,58 5,8
Заїзд маневрового локомотива з витяжної колії на колії 4–10 П ___ П ___ П П П П П     0,40 1,5 0,4 0,8
Забирання составу з колій 4–10 на витяжну колію П ___ П ___ П П П П П ___   0,40 1,5 0,4

У табл.11.1 для кожного маршруту відзначаються значком П усі попередні маршрути, яким даний маршрут паралельний. Потім визначаються облікове завантаження від пересувань на кожному маршруті і відношення цього завантаження до розрахункового періоду. При нерівномірному русі розрахунок завантаження повинен вестися не на добу, a на період інтенсивного руху Трі розміри руху n, що відповідають цьому періоду. Якщо даному маршруту немає паралельних серед попередніх, то

; (11.11)

При наявності паралельних маршрутів серед попередніх облікове завантаження від пересувань на даному маршруті

; (11.12)

де сума попередніх у таблиці паралельних маршрутів;
  с коефіцієнт, що вводиться до , якщо даний маршрут маневровий. Середнє значення с може прийматися рівним 1,5, якщо значення не перевищують 0,5, a при значеннях 0,6 і 0,7 - відповідно 1,3 і 1,2 (якщо даний маршрут поїзний, с = 1).

Сумарне завантаження горловини дорівнює сумі облікових завантажень від кожного маршруту:

(11.13)

де g загальна кількість маршрутів у горловині (крім тих маршрутів, що паралельні всім іншим маршрутам горловини й у розрахунок не вводяться, і маневрових пересувань на ізольованій витяжній колії).

 


Читайте також:

  1. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  2. АДАПТАЦІЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ДО ЗМІНИ ЇЇ ЗАВАНТАЖЕННЯ.
  3. Аеродинамічний розрахунок
  4. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  5. Аналітичний вираз сил і моментів.
  6. Аналітичний метод
  7. Аналітичний метод
  8. Аналітичний метод дослідження
  9. Аналітичний огляд
  10. Аналітичний огляд використання вторинної сировини і відходів
  11. Аналітичний підбір математичної моделі.
  12. Аналітичний розрахунок завантаження горловин




Переглядів: 729

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналітичний розрахунок сумарного завантаження типових перетинань | Спеціалізація станцій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.