МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Загальний аналітичний розрахунок сумарного завантаження горловини
Завантаження горловини будь-якої складності протягом розрахункового періоду (або доби) можна визначити аналітично, застосувавши викладений вище метод урахування збігу операцій на паралельних маршрутах. Для зручності і систематизації розрахунків треба скласти таблицю з переліком усіх маршрутів аналізованої горловини спочатку по прийомі і відправленню поїздів, потім маневрових. Приклад такої таблиці маршрутів для схеми горловини (рис. 11.2) і розрахунку завантаження для періоду Тр= 100 хв наведено у табл. 11.1. Таблиця 11.1
У табл.11.1 для кожного маршруту відзначаються значком П усі попередні маршрути, яким даний маршрут паралельний. Потім визначаються облікове завантаження від пересувань на кожному маршруті і відношення цього завантаження до розрахункового періоду. При нерівномірному русі розрахунок завантаження повинен вестися не на добу, a на період інтенсивного руху Трі розміри руху n, що відповідають цьому періоду. Якщо даному маршруту немає паралельних серед попередніх, то ; (11.11) При наявності паралельних маршрутів серед попередніх облікове завантаження від пересувань на даному маршруті ; (11.12)
Сумарне завантаження горловини дорівнює сумі облікових завантажень від кожного маршруту: (11.13)
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|