Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання

На прикладі тексту програм, наведених у попередній роботі, виконати компіляцію, компонування, відлагодження та виконання програм, використовуючи команди, описані в теоретичних відомостях та рекомендованій літературі.

 

 

Розділ 3. Проектування програм

Розробка власне програм складається з кількох програмних процесів життєвого циклу. Серед них найдорожчим і найменш формалізованим є проектування, що базується на розробці програмних специфікацій.

Найчастіше програмні специфікації подаються за допомогою блок-схем. Ідеєю схематизації програм запропонував А.А.Ляпунов, увівши в 1953 році поняття схеми програми. Під схемою програми розумілось подання програми з використанням спеціальної символіки, зорієнтованої на аналіз та автоматичні перетворення програм [52]. Ідеєю А.А.Ляпунова щодо схематизації програм, передусім в аспектах еквівалентності, алгоритмічної повноти та універсальності схем, розвинули Ю.І.Янов, А.П.Єршов, М.А.Криницький, Л.А.Калужнин. Систематичний набір відповідних позначень (блок-схем) уперше запропонували А.Беркс, Г.Голдстайн та Дж.Нейман. Вони ж у Пристонському інституті розробили методику складання блок-схем.

 

3.1. Розробка програмних специфікацій

У проектуванні розрізнятимемо три складові, як складові відповідної фази життєвого циклу:

1) ресурс - метод розробки та мова подання програмних специфікацій;

2) продукт – програмна специфікація;

3) процес – реалізація проектування.

Сутність проектування полягає в переході від вихідної спеціфікації - формулювання задачі до програмної специфікації - програми шляхом реалізації процесу проектування за допомогою вибраного методу та мови (рис. 3.1.).

 

Рис. 3.1. Схема проектування програми


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Бухгалтерська звітність, її значення, завдання і вимоги




Переглядів: 543

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторна робота 2.2 | Ресурс. Метод

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.