Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття 1

Опис перетворюючих дій у програмних специфікаціях

Мета– дослідити та набути практичних навичок з використання при складанні програмних специфікацій перетворюючих дій та їх з’єднання

Приклад складення специфікацій

Задача 1.1.Задані два значення А і В. Знайти їх суму Sum і добуток Mul

Рішення

Програмні специфікації запишемо у псевдокоді (рис.1.1) та графічній формі (рис.1.2)

Крок 1. Визначимо основні дії (рис.1.1,а і рис.1.2,а)

Крок 2. Деталізуємо дію суми (рис.1.1,б і рис.1.2,б)

Крок 3. Деталізуємо дію множення (рис. 1.1,в і рис.1.2,в)

 

початок обчисленнясуми Sum обчислення добутку Mul кінець початок Sum := A + B обчислення добутку Mul кінець початок Sum := A + B Mult := A * B кінець

а) крок 1 б) крок 2 в) крок 3

 

Рис.1.1. Програмна специфікація розв’язання задачі 1.1 у псевдокоді

 

а) крок 1 б) крок 2 в) крок 3

 

Рис.1.2. Програмна специфікація розв’язання задачі 1.1 у графічній формі

 

Задачі для самостійного розв’язання

1. Задані два значення А і В. Знайти їх середнє арифметичне

2. Задані два значення А і В. Поміняти місцями значення А і В

3. Задані два значення А і В. Знайти їх різницю і частку

4. Задано число А. Виконати над числом операцію заперечення знаку

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Алергія та анафілаксія, їх практичне значення .
  5. Бактеріофаг, його природа і практичне застосування. Вплив бактеріофага на мінливість мікроорганізмів.
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Вид заняття: лекція
  11. Відповідь на практичне завдання.
  12. Вступне заняття




Переглядів: 402

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Псевдокод | Практичне заняття 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.