Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття 2

Опис управляючої дії чергування у програмних специфікаціях

Мета– дослідити та набути практичних навичок з використання при складанні програмних специфікацій управляючої дії чергування у вигляді альтернативної форми вибору дій

 

Приклад складення специфікацій

Задача 1.2.Задані два нерівних значення А і В . Знайти максимальне значення

Рішення

Програмні специфікації запишемо у псевдокоді (рис.1.3) та графічній формі (рис.1.4)

Крок 1. Визначимо основні дії (рис.1.3,а і рис.1.4,а)

Крок 2. Деталізуємо дію знаходження максимального значення з використанням альтернативної форми вибору (рис.1.3,б і рис.1.4,б)

 

початок пошук максимального значення кінець початок якщоА > B то max := A інакше max := B все якщо кінець

а) крок 1 б) крок 2

 

Рис.1.3. Програмна специфікація розв’язання задачі 1.2 у псевдокоді

 

 

а) крок 1 б) крок 2

 

Рис.1.4. Програмна специфікація розв’язання задачі 1.2 у графічній формі

 

Задачі для самостійного розв’язання

1) Задані два значення А і В. Визначити, чи А дорівнює В.

2) Задані два нерівних значення А і В. Знайти мінімальне значення.

3) Задано число А. Знайти абсолютне значення

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Алергія та анафілаксія, їх практичне значення .
  5. Бактеріофаг, його природа і практичне застосування. Вплив бактеріофага на мінливість мікроорганізмів.
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Вид заняття: лекція
  11. Відповідь на практичне завдання.
  12. Вступне заняття




Переглядів: 388

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття 1 | Практичне заняття 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.