Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття 3

Опис управляючих дій чергування і перетворення у програмних специфікаціях

 

Мета – дослідити та набути практичних навичок з використання чергування і перетворюючих дій та їх з’єднання при складанні програмних специфікацій

 

Приклад складення специфікацій

Задача 1.3.Задані два нерівних значення А і В, знайти максимальне значення (max) серед їх суми S і добутку М

Рішення

Програмні специфікації запишемо у псевдокоді (рис.1.5) та графічній формі (рис.1.6)

Крок 1. Визначимо основні дії (рис.1.5,а і рис.1.6,а)

Крок 2. Деталізуємо дію обчислення суми і добутку за допомогою перетворюючих дій (рис.1.5,б і рис.1.6,б).

Крок 2. Деталізуємо дію обчислення максимального значення (рис.1.5,в і рис.1.6,в)

 

початок обчислення суми S і добутку M знаходження max кінець початок S := A + B M := A * B знаходження max кінец початок S := A + B M := A * B якщо S > M то max := S інакше max := M все якщо кінець

а) крок 1 б) крок 2 в) крок 3

 

Рис.1.5. Програмна специфікація розв’язання задачі 1.3 у псевдокоді

 

а) крок 1 б) крок 2 в) крок 3

 

Рис.1.6. Програмна специфікація розв’язання задачі 1.3 у графічній формі

 

Задачі для самостійного розв’язання


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Алергія та анафілаксія, їх практичне значення .
  5. Бактеріофаг, його природа і практичне застосування. Вплив бактеріофага на мінливість мікроорганізмів.
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Вид заняття: лекція
  11. Відповідь на практичне завдання.
  12. Вступне заняття




Переглядів: 333

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття 2 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.