МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
І РІВЕНЬ ІІ РІВЕНЬ ІІІ РІВЕНЬ− Республіканський − Районні бюджети (488) − Бюджети міст бюджет Криму − Бюджети міст районного − Обласні бюджети (24) обласного підпорядкування підпорядкування (277) − Бюджети міст з районним поділом (165) − бюджети селищ (787) республіканського − Бюджети міст − бюджети сіл (10101) підпорядкування (2) обласного підпорядкування − бюджети районів у без районного поділу містах (104)
МБ України є найчисельнішою складовою, їх чисельність станове майже 12тис. одиниць. В Україні існує система так званих зведених бюджетів. Вони використовуються в процесі бюджетного планування та бюджетного регулювання. До місцевих зведених бюджетівв Україні відносять: • бюджет Автономної Республіки Крим; • бюджет області; • бюджет міста з районним поділом; • бюджет району. Бюджет Автономної Республіки Кримоб'єднує республіканський бюджет автономії та бюджети районів і міст республіканського підпорядкування цієї автономії. Бюджет областіскладається з обласного бюджету та бюджетів районів і міст обласного підпорядкування. Бюджет районуоб'єднує районний бюджет, бюджети міст районного підпорядкування, бюджети селищних і сільських рад. Бюджет міста з районним поділомоб'єднує міський бюджет та бюджети районів у місті. Зведений (консолідований) бюджет України− це сукупність усіх бюджетів, що входять до складу державного та місцевих бюджетів. Бюджетний кодекс передбачає можливість поділу бюджетів на загальний і спеціальний фонди, що, в свою чергу, має обумовлюватися законом про державний бюджет'України. Загальний фонд має включати: 1) всі доходи бюджету, крім тих, що призначені для зарахування до спеціального фонду; 2) всі видатки бюджету за рахунок надходжень до загального фонду бюджету; 3) фінансування загального фонду бюджету. Вимоги до спеціального фонду такі: до його складу входять бюджетні призначення на видатки за рахунок конкретно визначених джерел надходжень; гранти, або вартісне вираження дарунків, одержаних розпорядниками бюджетних коштів на конкретну мету; різницю між доходами і видатками спеціального фонду бюджету. Важливою є норма Бюджетного кодексу стосовно платежів за рахунок спеціального фонду, які мають здійснюватись лише в межах коштів, що фактично надійшли до цього фонду для відповідної мети. Створення спеціального фонду – це тимчасовий захід для легалізації та оприлюднення коштів бюджетних установ, який дозволив на перехідному етапі здійснити інвентаризацію та контроль за надходженнями бюджетних установ. Ключову основу МБ становлять їх доходи та видатки Видаткимісцевих органів влади, залежно від їхніх завдань, поділяються на декілька функціональних видів: v обов'язкові видатки: видатки, спрямовані на виконання обов'язкових завдань, які покладаються на всі органи місцевої влади з метою забезпечення певних стандартів послуг у масштабах всієї країни. До обов'язкових видатків належать також видатки місцевих органів влади, пов'язані з їхніми борговими зобов'язаннями за кредитами та позиками; v видатки, що здійснюються для реалізації завдань у межах власної компетенції, а також так званих добровільних або факультативних обов'язків; v видатки для реалізації делегованих (доручених) центральною владою завдань. Крім функціонального поділу, є поділ видатків відповідно до їхнього економічного призначення. У зв'язку з цим законодавство більшості країн вирізняє дві великі групи видатків: • поточні (адміністративні) видатки; • капітальні (інвестиційні) видатки. Доходимісцевих органів влади може бути класифіковано за їхніми джерелами та за економічною природою. За джерелами доходи місцевих органів влади поділяються на: • податкові доходи; • неподаткові доходи (платежі, доходи від майна, що належить місцевій владі, та від господарської діяльності підприємств комунальної (муніципальної) форми власності, залучені місцевими органами влади на ринку позичкового капіталу); • доходи за рахунок кредитів і позик; • трансферти від центральної влади та органів влади вищого територіального рівня. Вільні бюджетні кошти утворюються в місцевих бюджетах на початку бюджетного року і не враховуються при затвердженні бюджету поточного року. Вони включають: • вільний залишок коштів; • суми, додатково одержані в процесі виконання бюджету; • суми перевищення доходів над видатками в разі збільшення доходів чи економії видатків або з інших джерел. Вільні бюджетні кошти не може бути вилучено органами державної виконавчої влади вищого рівня. Рішення про використання їх приймають місцеві органи державної виконавчої влади або органи місцевого самоврядування. Ці рішення затверджуються відповідними радами. Вільні бюджетні кошти можуть бути використані на: • господарські заходи; • купівлю акцій або інших цінних паперів; • надання відсоткових чи безвідсоткових бюджетних позичок; • інші заходи. Фінансування бюджету– надходження та витрати у зв’язку зі зміною обсягу боргу, а також зміною залишку готівкових коштів, акумульованих у бюджеті, які використовуються для покриття різниці між доходами та видатками бюджету. Класифікація фінансування бюджету визначає джерела отримання фінансових ресурсів, необхідних для покриття дефіциту бюджету, і напрями витрачання фінансових ресурсів, що утворилися в результаті перевищення доходів бюджету над його видатками: − Фінансування за типом кредитора – за категоріями кредиторів або власників боргових зобов’язань; − Фінансування за типом боргового зобов’язання – за засобами, що використовуються для фінансування дефіциту або профіциту (внутрішнє та зовнішнє фінансування). У складі бюджетів має передбачатись певний обсяг нерозподілених видатків, призначений для здійснення протягом року непередбачених витрат, у вигляді резервного фонду (БКУ, ст. 24), який є складовою частиною загального фонду бюджету. Порядок використання коштів резервного фонду визначається Кабінетом Міністрів України та затверджений постановою Кабінету Міністрів України. Постанова визначає напрями використання коштів із резервного фонду бюджету та встановлює відповідні процедури щодо виділення коштів із резервного фонду бюджету та звітування про їх використання.
Читайте також:
|
||||||||
|