Проектування площин
Площини можна задати:
1). Трьома точками ;
2). Двома прямими ( паралельними чи такими, що перетинаються) ;
3). Плоскими фігурами ( багатокутниками ) – найкраще ;
4). Прямою і точкою .
Площини ( плоскі фігури ) відносно площин проекцій можуть займати різні положення :
1. Площини, паралельні якійсь одній площині проекцій (площини рівня) :
 z z z
 x y3 x y3
 x y3
y1 y1 y 1
горизонтальна фронтальна профільна
2. Площини, перпендикулярні одній з площин проекцій ( площини
проектуючі ) :
  z z z
  х y3 х y3 х y3
y1 y1 y1
горизонтально– фронтально– профільно–
проектуюча проектуюча проектуюча
3. Площини під кутом до всіх площин проекцій ( площини загального
положення )
Вправа : По координатам трьох точок побудувати комплексне креслення ( прямокутна проекція ) та наочне зображення трикутника .
Читайте також: - Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
- VII. Етап проектування
- VII. Етап проектування
- Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
- Варіантне проектування будівельного виробництва.
- Варіантне проектування технології зведення будівель та споруд.
- Взаємне розташування прямої та площини.
- Взаємне розташування прямої та площини.
- Вибір мікропроцесорного комплекту для проектування обчислювальних пристроїв і систем
- Вибір способу виготовлення заготовки. Попереднє проектування заготовки.
- Види архітектурного проектування
- Видно, що ,( тобто площина паралельна до осі Ox.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|