МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Питання: Які функції виконують домогосподарства?План. Тема: РИНОК, ЙОГО СТРУКТУРА ТА ІНФРАСТРУКТУРА Семінар № 3 1. Основні риси та принципи функціонування сучасної ринкової економіки. 2. Види ринків. 3. Інфраструктура ринку та її підсистеми: - організаційно-технічна; - фінансово-кредитна; - державно-регулятивна; - науково-дослідне та інформаційне забезпечення. Мета:1.навчальна – засвоїти знання студентів з даної теми, а саме: основні риси і принципи функціонування ринкової економіки, види ринків, інфраструктуру ринку, її функції та підсистеми , види бірж, біржових операцій та цінних паперів, банки та небанківські фінансові інститути. 2. розвивальна – розвивати у студентів творчу думку, нестандартне мислення, інтелектуальні здібності, професійну та термінологічну мову, уміння і навички. 3. виховна – виховувати економічне мислення, толерантність, плюралізм думок, поважне ставлення до думки іншого, професійні та соціально-значущі якості особистості. ...Економічна свобода набагато ілюзорніша, ніж це видається на перший погляд. Кожен має право чинити на ринку так, як йому заманеться. Однак якщо хто-не-будь визнає за краще робити те, що ринок не схвалює, ціною індивідуальної свободи виявляється економічне розорення. Р. Хейлбронер Викладач: Добрий день. Сідайте, будь ласка. Я рада привітати всіх присутніх студентів та шановних гостей на нашому відкритому занятті. Перевіримо присутніх студентів (перекличка за списком). Вступне слово викладача: На сьогоднішньому семінарському занятті ми розглянемо одну з основних тем дисципліни «Економічна теорія»: Ринок, його структура та інфраструктура. Ринок – невід’ємний атрибут товарного господарства. Він забезпечує рух товарів і грошей. Через ринок здійснюється переважна більшість економічних процесів. Це специфічна форма економічних взаємовідносин, що пов’язує між собою різних господарюючих суб’єктів. На попередніх заняттях ми з вами ознайомилися з різними формами організації суспільного виробництва, умовами виникнення товарного виробництва і ринку. Викладач: Для актуалізації знань з цієї теми давайте згадаємо: Що є матеріальною основою виникнення і розвитку ринкової економіки? Студент 1: Відповідь:Товарне виробництво є матеріальною основоювиникнення і розвитку ринкової економіки. Викладач: Питання:Як це відбувалося? Згадайте, що про це ви знаєте із вивчення історії? Студент 2: Відповідь:Другий суспільний поділ праці – це відокремлення ремесла від землеробства й скотарства зумовив зародження товарного виробництва, а третій – відділення торгівлі сприяв завершенню формування товарного господарства і виникненню ринкових відносин, адже товари потрібно було десь обмінювати на інші товари – це натуральний або бартерний обмін, чи на гроші, які виникли значно пізніше. Викладач:Добре. Питання:Що таке ринок? Студент 3: Відповідь: Ринок – система економічних відносин, пов’язаних з обміном товарів та послуг на основі широкого використання різноманітних форм власності, товарно-грошових і фінансово-кредитних механізмів. Викладач: Хто підготував історичну довідку про назву «ринок»? Студент: Ри́нок – місце взаємодії продавців та покупців для визначення ціни та необхідної кількості товару. Походження цього слова пов'язують з німецьким словом «Ring», що означає кільце, оскільки центр середньовічного міста являв собою площу з будинком магістрату (ратушею) в центрі та будинками довкола (кільцем). Як правило, після надання місту магдебурзького права на такій площі періодично проводились ярмарки, а згодом розміщувались крамниці та торгові ятки. Звідси перенесення назви центральної площі міста на явище, яке ще по-східному називають «базар». Викладач: Які умови виникнення ринкового господарства? Студент: 1) Суспільний поділ праці, що ґрунтується на спеціалізації. 2) Економічна відокремленість суб’єктів господарювання зумовлена наявністю різних форм власності (що, скільки і як виробляти, вирішує сам товаровиробник). 3) Величина трансакційних витрат визначає умови і межі ділової активності. 4) Вільний обмін ресурсами, який забезпечує вільне ціноутворення та ефективне господарювання. ,Рис.Основні риси сучасної ринкової економіки Викладач: Яких суб’єктів ринкової економіки ви знаєте? Студент 4: Суб'єктів ринкового господарства досить багато. Це виробники і споживачі, підприємці та наймані працівники, промислові капіталісти, банкіри і торговці, власники позичкового капіталу та власники цінних паперів і т. ін Але основними суб'єктами ринкової економіки є: Домашні господарства, держава, підприємці. Викладач: Студент 6: Відповідь: Викладач: Читайте також:
|
||||||||
|