Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Додаток № 1

Схематичний план уроку

I. Початок уроку.

1. Організація класу. – 2 хв.

2. Бесіда з черговим. – 2 хв.

3. Мовленнєва зарядка. – 4 хв.

II. Основна частина уроку.

1. Перевірка домашнього завдання. – 4 хв.

2. Пояснення грамаичного матеріалу – 6 хв.

3. Відпрацювання граматичного матеріалу. – 5 хв.

4. Написання контрольної роботи – 15 хв.

III. Завершення уроку.

1. Пояснення домашнього завдання. – 2 хв.

2. Підсумки уроку. Оцінювання діяльності учнів. – 2 хв.

 

 

Етапи Час Мовлення вчителя Мовлення учнів Примітки
I. Початок уроку.
1. Організація класу.   2 хв. Good afternoon children. Sit down, please. How are you today? Do you like today’s weather? Why? We are fine, thank you. We don’t like the weather because it’s cold.. Вчитель записує на дошці число та тему уроку.
2. Бесіда з черговим. 2 хв. What is the date today? Who is absent today? It’s Thursday, the 15th of November. All are present.  
3. Мовленнєва зарядка. Скоромовка “Betty Botter”. 4 хв. Let’s begin our lesson.We continue our topic. Today we have to revise 1st Conditional and do some exercises. But at first let’s read the tongue-twister. Betty Botter bought some butter. "But," she said, "this butter's bitter… Учні спочатку читають скоромовку,потім намагаються говорити швидше і швидше. Див. додоток №1
II. Основна частина уроку.
1. Перевірка домашнього завдання. 4 хв. Your home-task for today was Ex. 3 p.28-29. Let’s check it. Учні читають та перекладають текст..  
2.   3.   Пояснення граматичного матеріалу   Відпрацювання граматичного матеріалу.       5 хв.   We use the 1st conditional to talk about something that may happen in the future, as a result of a possible action or situation:If the weather is fine,we will go for a walk. To form 1st conditional sentences, we use if+present simple+will/modal verb/imperative: If your flight isn’t late,I can meet you at the airport. If you see John,tell him to ring me.     Your task is to put verbs into the correct forms to complete the dialogue.       Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх необхідною формою дієслова.       Робота на картках.. Див. додаток № 2.  
4. Написання контрольної роботи   15 хв.   Today we’ll write a control work. You have 15 minutes to do it. Учні пишуть контрольну роботу    
           
III. Завершення уроку.
1. Пояснення домашнього завдання. 2 хв. Write down your home-task. Ex. 1, at p. 34 in a written form.   Вчитель записує домашнє завдання на дошці.
2. Підсумки уроку. Оцінювання діяльності учнів. 2 хв. We have remembered 1st conditional, done exercise and written control work today. Учні коротко повторюють граматичні правила з даної теми.  

 

Betty Botter bought some butter. "But," she said, "this butter's bitter.
But a bit of better butter will make my batter(тесто) better."
So she bought a bit of butter, better than the bitter butter

and it made her batter better.

So it was better.

Betty Botter bought a bit of better butter!

 


Читайте також:

  1. ДОДАТОК
  2. Додаток
  3. Додаток
  4. Додаток
  5. Додаток
  6. Додаток 1
  7. Додаток 1
  8. Додаток 1.
  9. Додаток 1. Традиційне українське житло
  10. Додаток 11. Способи кріплення мотузки до опори
  11. Додаток 2
  12. Додаток 2




Переглядів: 517

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конспект уроку №2 | Control work

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.