МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Додаток № 1Схематичний план уроку I. Початок уроку. 1. Організація класу. – 2 хв. 2. Бесіда з черговим. – 2 хв. 3. Мовленнєва зарядка. – 4 хв. II. Основна частина уроку. 1. Перевірка домашнього завдання. – 4 хв. 2. Пояснення грамаичного матеріалу – 6 хв. 3. Відпрацювання граматичного матеріалу. – 5 хв. 4. Написання контрольної роботи – 15 хв. III. Завершення уроку. 1. Пояснення домашнього завдання. – 2 хв. 2. Підсумки уроку. Оцінювання діяльності учнів. – 2 хв.
Betty Botter bought some butter. "But," she said, "this butter's bitter. and it made her batter better. So it was better. Betty Botter bought a bit of better butter!
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|