МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 12. Інформаційне забезпечення системи управлінняКонтрольні запитання 1. Класифікація організаційних структур управління. 2. Варіанти бюрократичних структур управління. 3. Дайте характеристику лінійній структурі управління. 4. Особливості функціональної структури управління. 5. Характеристика лінійно-функціональної структури управління. 6. Специфіка адаптивних організаційних структур. 7. Принципи формування організаційних структур.
12.1. Класифікація, характеристика та носії інформації. 12.2. Комунікації і комунікаційний процес у менеджменті.
Інформація – основа процесу управління. Без неї неможливо сформувати мету, оцінити ситуацію, визначити проблему, підготувати й прийняти рішення. Технологія управління є технологією переробки інформації /1, с.136-141; 6, с.132-142; 10, с.165-190; 12, с.64-69; 15, с.167-185/. Інформацію класифікують за різними ознаками: - формою передачі: цифрова, буквенна, кодована, візуальна; - джерелом отримання: зовнішня, внутрішня, вхідна, вихідна; - рівнем обробки: первинна, вторинна; - часом використання: прогнозна, нормативна, оперативна; - роллю у процесі управління: планова, звітна, контрольна; - змістом: статистична, бухгалтерська, кадрова тощо. На основі сучасної електронно-обчислювальної та організаційної техніки здійснюється: передача інформації про стан і діяльність окремих підрозділів фірми на вищий рівень управління; обмін інформацією між усіма підрозділами фірми. Передача інформації – важливий фактор нормального функціювання фірми. У великих промислових фірмах створені й ефективно діють інформаційні системи, головні завдання яких: - визначення основних напрямків розвитку технології обробки інформації та зберігання первинних даних; - координація діяльності щодо збирання та обробки інформації; - розробка програмних засобів; - визначення потреби в технічних засобах тощо. Сучасні системи оперативного управління використовують міні ЕОМ для: - розробки оперативних планів виробництва і контролю за їх виконанням; - ведення обліку й звітності; - аналізу показників діяльності; - розрахунку заробітної плати; - контролю рухів запасів матеріалів та ін. До сучасних технічних засобів інформаційних систем належать: - інформаційні бази даних; - копіювальні пристрої; - телекомунікаційна техніка; - комп’ютери; - диктофонна пошта; - фотонабірна техніка; - електронна пошта та ін. Комунікаційний процес – це процес обміну інформації між двома і декількома працівниками з метою розв’язання певної проблеми /10, с.171/. Елементами процесу комунікацій є: - відправник (той, хто генерує ідеї. завдання, рішення); - повідомлення (інформація, яка може бути закодована); - канал (засіб передачі інформації); - отримувач (споживач інформації). Схеми організації інформаційних комунікацій дуже різноманітні умовні назви їх: „Зірка”, „Шпора”, „Коло”, „Тент”, „Дом” та ін. /12, с.64-67/. На шляху комунікацій можуть виникати перепони, серед яких: - неповне сприйняття споживачем інформації; - семантичні перепони (нерозуміння слів, символів); - поганий зв’язок; - інформаційні перевантаження в системі комунікацій. Удосконалення системи і ліквідація перепон в організаціях комунікацій здійснюється за допомогою: - застосування сучасних інформаційних технологій, персональних комп’ютерів, електронної пошти, відео, телебачення тощо; - раціоналізації структури комунікаційного процесу; - удосконалення документообігу та ін.
Читайте також:
|
||||||||
|