Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ програми навчання – обов’язковий.

Рівень.

Опис

Поняття і класифікація організацій. Системна модель управління організацією. Еволюція організації. Структура управління організацією. Організаційні структури управління. Процес управління організацією. Управлінські моделі. Системи функціонального менеджменту організацій. Організація управлінської діяльності. Управління ризикозахищеністю організацій. Конкурентна політика організації. Результативність і ефективність менеджменту. Діагностика управління організацією.

Попередні умови – засвоєння змістових модулів: основи менеджменту (ІНЕМ 6…), основи маркетингу (ІНЕМ 6…), економіка підприємства (ІНЕМ 6…), основи підприємництва (ІНЕМ 6…), теорія організації виробництва (ІНЕМ 6…), економіка праці (ІНЕМ :…).

Цілі та завдання – в результаті вивчення змістового модуля студент повинен:

· Засвоїти: основні категорії менеджменту організацій, зокрема формальні і неформальні організації, види організацій; системну побудова організацій; концепцію життєвого циклу розвитку систем; формувааня підрозділів організаційної структури; види і типи організаційних структур управління; технологію прийняття управлінських рішень; методи прийняття управлінських рішень; контролінг як систему управління прибутком організації; підходи до оцінювання ефективності менеджменту; вимоги до професійної компетентності менеджерів різних рівнів управління.

· Уміти: характеризувати внутрішні складові організації та їх взаємозв’язки, зовнішнє середовище; визначати чинники, що впливають на побудову організаційних структур; приймати управлінське рішення, як концентроване вираження процессу управління; застосовувати методи управління організацією; аналізувати та оцінювати ризики; проводити моніторинг конкурентного середовища; застосовувати методи проведення діагностичних досліджень.

Бібліографія: 1. Менеджмент організацій. Підручник / За загальною редакцією Л. І. Федулової. – К: “Либідь”, 2004. – 445 с. 2. Осовська Г. В., Осовський О. А. Менеджмент організацій: Навч. посіб. – К.:Кондор, 2005. – 860 с.3. Ситник Й. С. Менеджмент організацій: Навч. посіб. – Львів: Видавництво ТОВ “Тріада Плюс”, 2008. – 456 с.

5. Викладацький склад:

Лекційні та практичні заняття проводить старший викладач Галаз Л. В.

6. Тривалість – 14 тижнів у семестрі.

Обсяг роботи – 90 год (3 кредити), у тому числі: аудиторні заняття – 42 год:(лекції – 28 год, практичні – 14 год.), самостійна робота – 48 год.

7. Форми та методи навчання.

Форми – денна, заочна, дистанційна, екстернат. Методи – теоретичне, практичне, самостійне навчання, у тому числі контрольні роботи – 2.


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. V Засоби навчання
  3. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  4. Адаптації та навчання
  5. Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
  6. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  7. Активний метод навчання
  8. Алгоритм створення тренінгової програми
  9. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  10. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  11. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  12. Анімаційні програми




Переглядів: 504

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Деякі з наведених характеристик антикризового управління по­требують докладнішого розгляду. | ХАРКІВ – ХНУМГ – 2013

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.