Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ

1. Хто запровадив термін “культурологія” у науці?

2. Дайте визначення культурології та перелічіть основні завдання, як і ця наука перед собою ставить.

3. Визначте предмет культурологічної науки.

4. На які дві групи поділяють усі культурологічні категорії?

5. Скільки підходів існує у вивченні феномену культури?

6. У чому полягає сутність еволюціоністської теорії культури? Хто з науковців її розвивав?

7. Хто з вчених трактував кожну культуру як “живий організм”, що має свою історію, заперечував існування загальнолюдської культури, доводячи, що всесвітня історія складається з історії восьми замкнених у своєму розвитку великих культур?

8. У чому суть і розбіжності поглядів на культуру представників раціоналістської та ірраціоналістської наукових шкіл?

9. Як трактують культуру представники натуралістичної концепції?

10. На чому має базуватися прогрес теорії культури?

 

1. Термін культурологія вперше використано:

a. М.Вебером;

b. Л.Уайтом;

c. Дж. Віко;

d. Г.Спенсером;

e. Г.Гегелем.

 

2. Предметом культурології є:

a. історичний аспект культури;

b. загальні закономірності розвитку культури;

c. комунікативний аспект культури:

d. проблеми соціодинаміки культури;

e. ціннісно-смисловий аспект культури.

 

3. Який вчений заперечував існування загальнолюдської культури, доводячи, що всесвітня історія складається з історії восьми замкнених у своєму розвитку великих культур

a. Л.Уайт;

b. К.Леві-Строс;

c. О.Шпенглер;

d. Е.Тейлор;

e. А.Тойнбі.

 

4. Представники якої культурологічної теорії вважають, що культура розвивається від простого до складного і цей процес є безперервним?

a. раціоналістичної;

b. циклічної;

c. соціологічної;

d. психологічної;

e. еволюційної.

 

5. Поняття колективного несвідомого уведене в культурологію:

a. А.Тойнбі;

b. З.Фрейдом;

c. К.Юнгом;

d. Е.Фроммом;

e. М.Фуко.

6. Представниками стуктуралізму є:

a. Г.Спенсер, Е.Тейлор, Л.Морган;

b. З.Фрейд, К.Юнг, Е.Фромм;

c. М.Вебер, П.Сорокін, К.Ясперс;

d. К.Леві-Строс, Ю.Лотман, М.Фуко;

e. М.Бердяєв, А.Тойнбі, О.Шпенглер.

 

7. Ідея того, що культура ґрунтується на приборканні людської агресивності та забороні потягів, належить:

a. М.Бердяєву;

b. К.Юнгу;

c. З.Фрейду;

d. Е.Фромму;

e. М.Веберу.

 

8. Французький антрополог К.Леві-Строс розглядає культуру як:

a. сукупність знакових систем і культурних текстів;

b. сукупність знань, вірувань, мистецтва, моралі, законів, звичаїв, засвоєних людиною;

c. систему цінностей;

d. послідовність стадій розумового розвитку людини;

e. систему норм і заборон індивідуальної свободи людини.

 

9. Представниками еволюціонізму є:

a. Г.Спенсер, Е.Тейлор, Л.Морган;

b. З.Фрейд, К.Юнг, Е.Фромм;

c. М.Вебер, П.Сорокін, К.Ясперс;

d. К.Леві-Строс, Ю.Лотман, М.Фуко;

e. М.Бердяєв, А.Тойнбі, О.Шпенглер.

 

10. Представники якої наукової школи трактували культурність як синонім розумності:

a. структуралістської;

b. еволюціоністської;

c. антропологічної;

d. ірраціоналістичної;

e. раціоналістичної.

 



Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Бухгалтерська звітність, її значення, завдання і вимоги




Переглядів: 673

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Звичаї, обряди

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.