Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 6. КРИЗОВІ ЯВИЩА В КУЛЬТУРІ

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ

1. Що означає термін “античність”?

2. Які культури, на думку К. Ясперса, є осьовими?

3. Назвіть основні етапи розвитку давньогрецької культури.

4. Перелічіть риси, що визначають характер античної давньогрецької культури.

5. Назвіть давньогрецьких письменників і поетів, творчість яких започаткувала давньогрецьку літературу.

6. Що таке ордерна система? Які архітектурні ордери Ви знаєте?

7. Які види грецького вазопису Ви знаєте?

8. Як дослівно перекладається слово “трагедія”?

9. Назвіть найвідоміших грецьких скульпторів. Які їхні твори Вам відомі?

10. Який жанр скульптури найбільше розвинувся у Стародавньому Римі?

11. Назвіть ім’я найвизначнішого римського оратора.

12. Поясніть сутність теорії Ф. Ніцше про два начала у бутті культури.

 

1. Що означає слово античний?

a. стародавній;

b. грецький;

c. римський;

d. греко-римський;

e. давньогрецький.

 

2. Кому належить теорія про “осьові культури”:

a. Ф.Ніцше;

b. Ф.Шеллінгу;

c. К.Ясперсу;

d. О.Лосєву;

e. М.Данилевському.

 

3. На який період розвитку давньогрецької культури припадає її найвищий розквіт:

a. архаїчний;

b. “гомерівський”;

c. егейський;

d. класичний;

e. елліністичний.

4. Що таке калокагатія?

a. очищення людського духу засобами мистецтва;

b. естетичний ідеал гармонії духовної і фізичної краси в людині;

c. піднесення людини як найвищої цінності;

d. змагальність у культурі;

e. єдність особистого і суспільного.

 

5. Хто був автором поеми про космогонічну картину походження світу “Теогонія”?

a. Гомер;

b. Гесіод;

c. Архілох;

d. Анакреонт;

e. Сапфо.

 

6. Як називається архітектурний ансамбль, збудований у центрі Афін у V ст. до н.е.?

a. Парфенон;

b. Толлос;

c. Пропілеї;

d. Пінакотека;

e. Акрополь.

 

7. Що дослівно означає у перекладі з давньогрецької слово “трагедія”?

a. нещастя;

b. пісня козлів;

c. театральна вистава;

d. очищення;

e. свято.

 

8. Хто започаткував жанр давньогрецької комедії;

a. Есхіл;

b. Софокл;

c. Евріпід;

d. Овідій;

e. Арістофан.

 

9. Хто автор знаменитої давньогрецької скульптури “Дискобол”?

a. Мірон;

b. Пракситель;

c. Скопас;

d. Лісіпп;

e. Фідій.

 

10. Хто запровадив розмежування аполлонівського та діонісійського начала у бутті культури?

a. Ф.Ніцше;

b. Ф.Шеллінг;

c. К.Ясперс;

d. О.Лосєв;

e. О.Шпенглер.

 


Мета: з’ясувати суть поняття “культурний конфлікт”, визначити основні види культурних конфліктів, схарактеризувати основні стадії культурного конфлікту та шляхи виходу з нього; розглянути сутність протиріччя між людиною і машиною у добу техногенної цивілізації, з’ясувати зміст проблеми відчуження людини від культури на сучасному етапі, пояснити механізми здійснення діалогу між культурами як засобу подолання кризи культур.


Читайте також:

  1. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства як методична основа діагностики його спроможності протидіяти кризовим явищам та ліквідувати їх наслідки
  2. Аналогія - спосіб отримання знань про предмети та явища на основі їхньої подібності з іншими.
  3. Англійський сад - нове слово в європейській парковій культурі.
  4. Біоелектричні явища в тканинах: будова мембран клітини, транспорт речовин через мембрану, потенціал дії та його розповсюдження.
  5. Біоелектричні явища і збудження в тканинах.
  6. Будова оптоволокна та основні фізичні явища в оптоволокні.
  7. Вивчення взаємозв’язків правопорушень з іншими соціальними явищами
  8. Види взаємозв'язків між явищами
  9. Геологічні небезпечні явища
  10. Геологічні небезпечні явища
  11. Геологічні небезпечні явища.
  12. Геологічні процеси і явища




Переглядів: 587

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ | ТЕМА 7. КУЛЬТУРА. КОНТРКУЛЬТУРА. СУБКУЛЬТУРА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.