МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА 10. ПОНЯТТЯ КУЛЬТУРНОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ 1. Що таке егалітаризм культур? 2. Назвіть відомі Вам теорії культурної ієрархії. 3. У чому полягає сутність концепції “self-reliance” (“довір’я до себе”)? 4. Що таке культурний етос? 5. У чому виявляється опозиція теорій партикуляризму та універсалізму? 6. Що таке космополітизм? 7. Яку роль у поглибленні ідеї універсалізму культури відіграло християнство? 8. Як активізувалося співробітництво ЮНЕСКО та України у роки незалежності останньої?
1. Хто з культур-філософів особливо плідно розробляли теорію егалітаризму культур? a. О.Шпенглер, К.Леві-Строс, Н.Данилевський, В.Шубарт; b. Л.Сенгор, Е.Мвенга, О.Балагу, Ж.Кі-Зербо; c. М.Вебер, К.Ясперс, Ж.-П.Сартр, С.Хантінгтон; d. І.Кант, В.Соловйов, М.Бердяєв, А.Камю; e. К.Поппер, Г.Нібур, Е.Трьольч, Л.Фробеніус.
2. Хто є автором концепції “self-reliance” (“довір’я до себе”)? a. Е.Трьольч; b. С.Хантінгтон; c. К.Поппер; d. У.Фолкнер; e. Р.Емерсон;
3. Хто є автором теорії негритюду? a. Е.Мвенга; b. Л.Фробеніус; c. Л.Сенгор; d. О.Балагу; e. Ж.Кі-Зербо. 4. Хто з філософів різко протиставляв Схід і Захід і вбачав у них два антогоністичних начала? a. Ж.-П.Сартр; b. А.Камю; c. К.Поперр; d. К.Ясперс; e. О.Шпенглер.
5. Наслідком розвитку й поширення якої світоглядної настанови є націоналізм? a. космополітизму; b. універсалізму; c. партикуляризму; d. егалітаризму; e. європоцентризму.
6. Хто є автором концепції “зіткнення цивілізацій”? a. С. Хантінгтон; b. Е.Трьольч; c. Л.Фробеніус; d. К.Поппер; e. Г.Нібур
7. Що дослівно означає слово космополіт? a. “людина-універсал”; b. “громадянин світу”; c. “людина без батьківщини”; d. національно свідома людина; e. громадянин своєї країни.
8. Назвіть рік вступу України до ЮНЕСКО? a. 1945; b. 1954; c. 1972; d. 1991; e. 1961.
9. З ініціативою розробки якої Програми виступила Україна в ЮНЕСКО? a. Програми культури миру; b. Програми міжнародного наукового співробітництва; c. Програми роззброєння; d. Програми розробки міжнародних стандартів освіти; e. Програми створення Списку всесвітньої спадщини людства.
10. Архітектурний ансамбль якого з цих українських монастирів включений до Списку всесвітньої спадщини людства? a. Мгарського монастиря; d. Почаївської лаври; c. Києво-Печерської лаври; d. Полтавського Хрестовоздвиженського монастиря; e. Видубицького монастиря. Мета: з’ясувати питання типології провідних людських потреб; розкрити сутність культурної ідентифікації як глибинної людської потреби; визначити механізм культурної ідентифікації; з’ясувати зміст поняття “етноідентичність”; окреслити процеси персоніфікації і культурного ототожнення, зокрема стосовно студента, спеціаліста. Читайте також:
|
||||||||
|