МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА 9. ВЗАЄМОДІЯ КУЛЬТУР У СУЧАСНОМУ СВІТІТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ 1. Які рівні культурної спадщини виділяє відповідна Конвенція ЮНЕСКО, прийнята у 1972 році? a. література, мистецтво, наука; b. пам’ятки, ансамблі, визначні місця; c. археологічні, історичні, монументального мистецтва; d. споруди, комплекси, визначні місця; e. писемність, великі міста, монументальна архітектура.
2. У якому із стародавніх законодавчих збірників уперше згадується про необхідність збереження суспільного багатства? a. закони ХІІ таблиць; b. закони Ману; c. кодекс Хаммурапі; d. закони Шульги; e. закони Клісфена.
3. Хто був автором Проекту міжнародного договору з охорони мистецьких і наукових закладів, місій, колекцій? a. В.І.Вернадський; b. М.К.Реріх; c. А.Швейцер; d. Н.Бердяєв; e. А.Камю. 4. Коли був створений Комітет з охорони всесвітньої культурної і природної спадщини? a. 1972 р.; b. 1966 р.; c. 1945 р.; d. 1954 р.; e. 1946 р.
5. Коли зародилася музейна справа в Україні? a. у ХХ ст.; b. у ХVІІ ст.; c. у княжу добу; d. кінець ХVІІІ – початок ХІХ ст.; e. на межі ХІХ і ХХ ст.
6. Яким законом в Україні регулюється діяльність пам’яткоохоронних громадських організацій? a. Законом України „Про охорону культурної спадщини”; b. Законом України “Про культуру”; c. Законом України “Про охорону пам’яток старовини”; d. Законом України “Про збереження пам’яток архітектури та мистецтва; e. Законом України «Про охорону культурних цінностей».
7. Хто є автором культурологічної теорії про культурні орієнтації людей? a. М.К.Реріх; b. В.І.Вернадський; c. Т.Парсонс; d. Г.Маркузе; e. М.Хайдеггер.
8. На які основні види поділяються державно-правові інститути збереження культурної спадщини? a. міжнародні й національні; b. зовнішні і внутрішні; c. загальні й спеціалізовані; d. політичні й ідеологічні; e. матеріальні й духовні. 9. Починаючи з якого історичного періоду в Україні започатковані традиції збереження культурної спадщини? a. з литовсько-польської доби; b. з радянських часів; c. з козацько-гетьманської доби; d. з часів національно-визвольних змагань 1917 – 1920 рр.; e. з княжої доби.
10. Яку загальноприйняту скорочену назву має Організація Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури? a. ООН; b. ЮНЕСКО; c. НАТО; d. ЄЕС; e. ЕС.
Мета: з’ясувати сутність теорії егалітаризму культур та теорії культурної ієрархії; розкрити зміст понять “європоцентризм”, ”панамериканізм”, ”афроцентризм”, “сходоцентризм”; показати зв’язок між різними культурами, розкривши зміст опозиційних культурологічних учень партикуляризму та універсалізму; висвітлити місце й роль ООН, зокрема ЮНЕСКО, у здійсненні цілеспрямованої політики взаємодії різних країн, включаючи сферу власне культурної активності; визначити місце України в системі культурної взаємодії європейського і світового простору. Читайте також:
|
||||||||
|