Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Процес прийняття рішення про купівлю

Знаючи, що впливає на вибір споживача, ми можемо розглянути етапи, які має пройти споживач, приймаючи рішення про купівлю (рис.4.6).

Процес прийняття рішення про купівлю починається задовго до здійснення акту купівлі-продажу і не закінчується саме купівлею товару.

Після купівлі споживач відчуває певні почуття – задоволення або невдоволення покупкою. Чим більше розбіжність між очікуваним і фактичним результатом, тим сильніше розчарування покупця. Компанії розуміють, що незадоволені клієнти здатні дуже швидко зруйнувати добру репутацію організації та її товарів, тому намагаються відповідати очікуванням споживачів.

 

                   
         


1. Усвідомлен- 2. Пошук 3. Оцінка 4. Рішення 5. Реакція

ня проблеми інформації варіантів про купівлю на покупку

                   
         

 


Фізичні Особисті Якість Врахування

потреби джерела Ціна думки рефе- Позитивний

Рекламний Реклама тощо рентних повноцінний

імпульс ЗМІ Продавці груп попит

Виставки

Опис товару Негативний

тощо вихід

Рисунок 4.6. Процес прийняття рішення про купівлю

 

Звичайний процес здійснення закупівель на промисловому ринку можна визначити наступним чином (рис.4.7):

               
       


Усвідомлення Загальна Визначення Пошук

потреби характеристика характеристик постачальників

потреби

                   
         
 
 

 


Запит Вибір Оформлення Оцінка ефектив-

пропозицій постачальника замовлення ності роботи

постачальника

               
       


Рисунок 4.7. Основні етапи процесу здійснення закупок на промисловому ринку

 


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  5. IV. План навчального процесу.
  6. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  7. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  8. Iзобаричний процес
  9. Iзотермiчний процес
  10. Iзохоричний процес
  11. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  12. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.




Переглядів: 587

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Між особисті чинники Особистісні чинники | Етапи сприймання товару-новинки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.