МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Функціональна структура державного управлінняФункцією управління є ________________________________________________ ________________________________________________________________________ Органи виконавчої влади мають бути зорієнтовані на надзвичайно важливе завдання - надання громадянам різноманітних державних послуг. Державні послуги об'єднують адміністративні, управлінські та соціальні послуги. Адміністративна послуга- ___________________________________________ ________________________________________________________________________ (ліцензування; акредитація ВНЗ, атестація підприємств, робочих місць, сертифікація товарів; дозвільні процедури: щодо введення в експлуатацію нових і реконструйованих об'єктів, на розміщення реклами; реєстрація). Управлінська послуга - ______________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ (культурно-освітні послуги, призначення субсидій, пенсій, соціальних виплат). Соціальні послуги - ___________________________________________________ ________________________________________________________________________ (соціально-побутові, психологічні, соціально-медичні, послуги з працевлаштування, з професійної реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями тощо). Розрізняють поняття "функції державного управління" й управлінські функції органів державної влади. Функції державного управління — це ___________________________________ Управлінські функції органів державної влади — це ______________________ ________________________________________________________________________ Їх сукупність складає ________________________________________________ На характер і конфігурацію функціональної структури державного управління впливають багато чинників, а саме: __________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Класифікація функцій управління: 1. ________________: 1.1. ________________________________, що забезпечують функціонування державного механізму та стабільність конституційно встановлених суспільних відносин (оборона країни, національна безпека, зовнішня політика, забезпечення правопорядку, політика в інформаційній сфері); 1.2. ____________________, котрі уособлюють господарсько-організаційну діяльність держави (забезпечення правової бази, що сприяє ефективному функціонуванню ринкової економіки; загальна координація економічної політики; захист та заохочення конкуренції; регулювання грошового обігу та діяльності комерційних банків; контроль за оплатою праці; контроль за рівнем інфляції та зайнятості); 1.3. _________________, що покликані реалізовувати державну соціальну політику (захист трудових прав громадян; захист прав споживачів; соціальний захист безробітних; охорона праці та безпечної життєдіяльності;охорона дитинства, материнства, батьківства; забезпечення прав корінного населення та соціальних меншин); 1.4. ___________________ - спрямовані на забезпечення функціонування та розвитку духовно-інтелектуальної сфери: освіти, науки і культури. 2. _________________: 2.1. _______________________________________ 2.2. _______________________________________ 2.3. _______________________________________ 2.4. _______________________________________ 2.5. _______________________________________ 3. ________________________________: 3.1. ________________________________ 3.2. ________________________________ 3.3. ________________________________ 3.4. ________________________________ 3.5. ________________________________ 2.5 Сутність і систематизація методів державного управління Метод державного управління - це _____________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Управлінські методи можна систематизувати таким чином: а) за функціональним змістом: 1. __________________________________________________: 1.1. _________________ - розмежування і закріплення обов'язків, завдань, функцій, прав і відповідальності, встановлення взаємозв'язків; здійснюються за допомогою законів, статутів, положень, регламентів, штатного розпису, посадових інструкцій; 1.2. _____________ - відображають поточне використання встановлених організаційних зв'язків, їх коригування в разі зміни умов роботи; в основі лежать повноваження органів виконавчої влади - їх права та обов'язки; документальне оформлення: указ, постанова, розпорядження, наказ, доручення, інструкція, правила, акт; 1.3. ______________ - призначені для підтримки стабільності організаційних зв'язків за допомогою дисциплінарних вимог і систем відповідальності; документальне оформлення: стандарт, класифікатор, норма, норматив, табель, довідник, ліцензія, дозвіл, сертифікат. 2. ____________________: 2.1. ___________________________________________________________________ 2.2. ___________________________________________________________________ 2.3. ___________________________________________________________________ 2.4. ___________________________________________________________________ 2.5. ___________________________________________________________________ 2.6. ___________________________________________________________________ 2.7. ___________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ 3. _______________________: 3.1. ________________________ 3.2. ________________________ 3.3. ________________________ 4. ____________________________: 4.1. _____________________ - спрямовані на створення надійної системи соціального захисту, підвищення соціального статусу державних службовців; 4.2. _____________________ - ґрунтуються на зверненні до гідності, честі і совісті людини та засвоєнні персоналом державної служби морально-етичних норм; 4.3. ____________________ - засоби впливу на процес формування і розвитку колективу, що складається з формальних і неформальних груп, системи взаємовідносин, соціальних потреб. б) за спрямованістю впливу методи управління розрізняють три групи: · орієнтовані на загальнодержавний рівень; · різноманітні структури (галузі, сфери, регіони, установи, організації тощо); · окремих працівників. в) за організаційними формами методи управління реалізуються у різних видах: · тип впливу (акт, норма, стандарт); · спосіб здійснення впливу (одноособовий, колективний, колегіальний); · часова характеристика впливу (разові та періодичні, тактичні та стратегічні, короткотермінові та довготермінові); · особливості впливу (виправляти результати або запобігати їм, активно втручатися чи вичікувати). г) за характером управлінського впливу розрізняють методи: · прямої дії - передбачають досягнення конкретного результату; · непрямої дії - передбачають створення сукупності умов для досягнення кінцевих результатів. ґ) за механізмом впливу на людину, її свідомість і поведінку: · позитивні (стимулювання); · негативні (примус).
Читайте також:
|
||||||||
|