Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Функціональна структура державного управління

Функцією управління є ________________________________________________

________________________________________________________________________

Органи виконавчої влади мають бути зорієнтовані на надзви­чайно важливе завдання - надання громадянам різноманітних державних послуг.

Державні послуги об'єднують адміністративні, управлінські та со­ціальні послуги.

Адміністративна послуга- ___________________________________________

________________________________________________________________________ (ліцензування; акредитація ВНЗ, атестація підпри­ємств, робочих місць, сертифікація товарів; дозвільні процедури: щодо введення в експлуатацію нових і рекон­струйованих об'єктів, на роз­міщення реклами; реєстрація).

Управлінська послуга - ______________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ (культурно-освітні послуги, призначення субсидій, пенсій, соціальних виплат).

Соціальні послуги - ___________________________________________________

________________________________________________________________________ (соціально-побутові, психологіч­ні, соціально-медичні, послуги з працевлаштування, з професійної реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями тощо).

Розрізняють поняття "функції державного управління" й управлінські функції органів державної влади.

Функції державного управління — це ___________________________________

Управлінські функції органів державної влади — це ______________________

________________________________________________________________________

Їх сукупність складає ________________________________________________

На характер і конфігурацію функціональної структури дер­жавного управління впливають багато чинників, а саме: __________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Класифікація функцій управління:

1. ________________:

1.1. ________________________________, що забезпечують функціонування дер­жавного механізму та стабільність конституційно встановлених суспіль­них відносин (оборона країни, національна безпека, зовнішня політика, забезпечення правопорядку, політика в інформаційній сфері);

1.2. ____________________, котрі уособлюють господарсько-організаційну діяльність держави (забезпечення правової бази, що сприяє ефективному функціонуванню ринкової економіки; загальна координація економічної політики; захист та заохочення конкуренції; регулювання грошового обігу та діяльності комерційних банків; контроль за оплатою праці; контроль за рівнем інфляції та зайнятості);

1.3. _________________, що покликані реалізовувати державну соціальну політику (захист трудових прав громадян; захист прав споживачів; соціальний захист безробітних; охорона праці та безпечної життєдіяльності;охорона дитинства, мате­ринства, батьківства; забезпечення прав корінного населення та соціальних меншин);

1.4. ___________________ - спрямовані на забезпечення функ­ціонування та розвитку духовно-інтелектуальної сфери: освіти, науки і культури.

2. _________________:

2.1. _______________________________________

2.2. _______________________________________

2.3. _______________________________________

2.4. _______________________________________

2.5. _______________________________________

3. ________________________________:

3.1. ________________________________

3.2. ________________________________

3.3. ________________________________

3.4. ________________________________

3.5. ________________________________

2.5 Сутність і систематизація методів державного управління

Метод державного управління - це _____________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Управлінські методи можна систематизувати таким чином:

а) за функціональним змістом:

1. __________________________________________________:

1.1. _________________ - розмежування і закріплення обов'язків, за­вдань, функцій, прав і відповідальності, встановлення взаємозв'язків; здійснюються за допомогою законів, статутів, положень, регламентів, штатного розпису, посадових інструкцій;

1.2. _____________ - відображають поточне використання встановлених організаційних зв'язків, їх коригування в разі зміни умов роботи; в основі лежать повноваження органів виконавчої влади - їх права та обов'язки; документальне оформлення: указ, постанова, розпорядження, наказ, доручення, інструкція, правила, акт;

1.3. ______________ - призначені для підтримки стабільності організаційних зв'язків за допомогою дисциплінарних вимог і систем відповідальності; документальне оформлення: стандарт, класифікатор, норма, норматив, табель, довідник, ліцензія, дозвіл, сертифікат.

2. ____________________:

2.1. ___________________________________________________________________

2.2. ___________________________________________________________________

2.3. ___________________________________________________________________

2.4. ___________________________________________________________________

2.5. ___________________________________________________________________

2.6. ___________________________________________________________________

2.7. ___________________________________________________________________

________________________________________________________________________

3. _______________________:

3.1. ________________________

3.2. ________________________

3.3. ________________________

4. ____________________________:

4.1. _____________________ - спрямовані на створення надійної системи соціального захисту, підвищення соціального статусу державних службовців;

4.2. _____________________ - ґрунтуються на зверненні до гідності, честі і совісті людини та засвоєнні персоналом державної служби морально-етичних норм;

4.3. ____________________ - засоби впливу на процес формування і розвитку колективу, що складається з фор­мальних і неформальних груп, системи взаємовідносин, соціальних потреб.

б) за спрямованістю впливу методи управління розрізняють три групи:

· орієнтовані на загальнодер­жавний рівень;

· різноманітні структури (галузі, сфери, регіони, устано­ви, організації тощо);

· окремих працівників.

в) за організаційними формами методи управління реалізуються у різ­них видах:

· тип впливу (акт, норма, стандарт);

· спосіб здійснення впливу (одноособовий, колективний, колегіальний);

· часова характеристика впливу (разові та періодичні, тактичні та стратегічні, короткотермі­нові та довготермінові);

· особливості впливу (виправляти результати або запобігати їм, активно втручатися чи вичікувати).

г) за характером управлінського впливу розрізняють методи:

· прямої дії - передбачають досягнення конкретного результату;

· непрямої дії - передбачають створення сукупності умов для досяг­нення кінцевих результатів.

ґ) за механізмом впливу на людину, її свідомість і поведінку:

· позитивні (стимулювання);

· негативні (примус).

 


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  5. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  6. Oracle Управління преміальними
  7. VІ. План та організаційна структура заняття
  8. А. Видання прав актів управління
  9. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  10. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  11. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  12. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ




Переглядів: 228

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Державна влада як складова державно-владного механізму | Організаційна структура державного управління

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.