МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Функціональна структура державного управлінняФункцією управління є ________________________________________________ ________________________________________________________________________ Органи виконавчої влади мають бути зорієнтовані на надзвичайно важливе завдання - надання громадянам різноманітних державних послуг. Державні послуги об'єднують адміністративні, управлінські та соціальні послуги. Адміністративна послуга- ___________________________________________ ________________________________________________________________________ (ліцензування; акредитація ВНЗ, атестація підприємств, робочих місць, сертифікація товарів; дозвільні процедури: щодо введення в експлуатацію нових і реконструйованих об'єктів, на розміщення реклами; реєстрація). Управлінська послуга - ______________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ (культурно-освітні послуги, призначення субсидій, пенсій, соціальних виплат). Соціальні послуги - ___________________________________________________ ________________________________________________________________________ (соціально-побутові, психологічні, соціально-медичні, послуги з працевлаштування, з професійної реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями тощо). Розрізняють поняття "функції державного управління" й управлінські функції органів державної влади. Функції державного управління — це ___________________________________ Управлінські функції органів державної влади — це ______________________ ________________________________________________________________________ Їх сукупність складає ________________________________________________ На характер і конфігурацію функціональної структури державного управління впливають багато чинників, а саме: __________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Класифікація функцій управління: 1. ________________: 1.1. ________________________________, що забезпечують функціонування державного механізму та стабільність конституційно встановлених суспільних відносин (оборона країни, національна безпека, зовнішня політика, забезпечення правопорядку, політика в інформаційній сфері); 1.2. ____________________, котрі уособлюють господарсько-організаційну діяльність держави (забезпечення правової бази, що сприяє ефективному функціонуванню ринкової економіки; загальна координація економічної політики; захист та заохочення конкуренції; регулювання грошового обігу та діяльності комерційних банків; контроль за оплатою праці; контроль за рівнем інфляції та зайнятості); 1.3. _________________, що покликані реалізовувати державну соціальну політику (захист трудових прав громадян; захист прав споживачів; соціальний захист безробітних; охорона праці та безпечної життєдіяльності;охорона дитинства, материнства, батьківства; забезпечення прав корінного населення та соціальних меншин); 1.4. ___________________ - спрямовані на забезпечення функціонування та розвитку духовно-інтелектуальної сфери: освіти, науки і культури. 2. _________________: 2.1. _______________________________________ 2.2. _______________________________________ 2.3. _______________________________________ 2.4. _______________________________________ 2.5. _______________________________________ 3. ________________________________: 3.1. ________________________________ 3.2. ________________________________ 3.3. ________________________________ 3.4. ________________________________ 3.5. ________________________________ 2.5 Сутність і систематизація методів державного управління Метод державного управління - це _____________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Управлінські методи можна систематизувати таким чином: а) за функціональним змістом: 1. __________________________________________________: 1.1. _________________ - розмежування і закріплення обов'язків, завдань, функцій, прав і відповідальності, встановлення взаємозв'язків; здійснюються за допомогою законів, статутів, положень, регламентів, штатного розпису, посадових інструкцій; 1.2. _____________ - відображають поточне використання встановлених організаційних зв'язків, їх коригування в разі зміни умов роботи; в основі лежать повноваження органів виконавчої влади - їх права та обов'язки; документальне оформлення: указ, постанова, розпорядження, наказ, доручення, інструкція, правила, акт; 1.3. ______________ - призначені для підтримки стабільності організаційних зв'язків за допомогою дисциплінарних вимог і систем відповідальності; документальне оформлення: стандарт, класифікатор, норма, норматив, табель, довідник, ліцензія, дозвіл, сертифікат. 2. ____________________: 2.1. ___________________________________________________________________ 2.2. ___________________________________________________________________ 2.3. ___________________________________________________________________ 2.4. ___________________________________________________________________ 2.5. ___________________________________________________________________ 2.6. ___________________________________________________________________ 2.7. ___________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ 3. _______________________: 3.1. ________________________ 3.2. ________________________ 3.3. ________________________ 4. ____________________________: 4.1. _____________________ - спрямовані на створення надійної системи соціального захисту, підвищення соціального статусу державних службовців; 4.2. _____________________ - ґрунтуються на зверненні до гідності, честі і совісті людини та засвоєнні персоналом державної служби морально-етичних норм; 4.3. ____________________ - засоби впливу на процес формування і розвитку колективу, що складається з формальних і неформальних груп, системи взаємовідносин, соціальних потреб. б) за спрямованістю впливу методи управління розрізняють три групи: · орієнтовані на загальнодержавний рівень; · різноманітні структури (галузі, сфери, регіони, установи, організації тощо); · окремих працівників. в) за організаційними формами методи управління реалізуються у різних видах: · тип впливу (акт, норма, стандарт); · спосіб здійснення впливу (одноособовий, колективний, колегіальний); · часова характеристика впливу (разові та періодичні, тактичні та стратегічні, короткотермінові та довготермінові); · особливості впливу (виправляти результати або запобігати їм, активно втручатися чи вичікувати). г) за характером управлінського впливу розрізняють методи: · прямої дії - передбачають досягнення конкретного результату; · непрямої дії - передбачають створення сукупності умов для досягнення кінцевих результатів. ґ) за механізмом впливу на людину, її свідомість і поведінку: · позитивні (стимулювання); · негативні (примус).
Читайте також:
|
||||||||
|