МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок розрахунку вітру на розраховувачі і планшеті.Задачі для самостійного рішення на НПЛ – М, НРК – 2.
а) Розрахувати УК , КЗ, і W. б) Розрахувати ФМШК, КЗ, і W.
ТРЕНУВАННЯ У ВИЗНАЧЕННІ КУТА ЗНОСУ І ШЛЯХОВОЇ ШВИДКОСТІ УСНИМ СПОСОБОМ . Наближений розрахунок кута зносу і шляхової швидкості виробляється по формулах: КЗ = КЗ макс Sin КВ; W = V + U·Cos КВ. Для розрахунків зручно користатися таблицею залежності кута зносу і шляхової швидкості від кута вітру.
ТРЕНУВАННЯ У ВИЗНАЧЕННІ КУТА ЗНОСУ І ШЛЯХОВОЇ ШВИДКОСТІ НА НЛ – 10 М.
РОЗРАХУНОК ВІТРУ В ПОЛЬОТІ
РОЗРАХУНОК ВІТРУ ЗА КУТОМ ЗНОСУ І ШЛЯХОВОЇ ШВИДКОСТІ З усіх способів визначення вітру в польоті даний спосіб має найбільше поширення, тому що він не вимагає ніякого маневру для виміру фактичних значень кута зносу і шляхової швидкості.. Приклад. Істинна повітряна швидкість V = 780 км/год, курс проходження К = 260°, обмірювані кут зносу КЗ = - 3° і шляхова швидкість W = 840 км/год. Розрахувати напрямок і швидкість вітру. 1. Установити трикутний індекс шкали «Время» на значення повітряної швидкості V = 780 км/год. 2. По шкалі відсотків по величині W = 840 км/год визначити W% = 108. 3. Розгорнути лімб так, щоб проти стрілки курсової риси установити значення курсу проходження К = 260°. 4. По величинах КЗ = - 3° і W% = 108 поставити на лімбі точку кінця вектора вітру. 5. Розгорнути лімб до суміщення нанесеної точки з курсовою рисою. 6. Зняти відлік напрямку вітру d = 222° по шкалі лімба і відносній швидкості вітру u % = 9,5 по шкалі номограми. 7. Визначити по величині u % швидкість вітру u = 74 км/год.
Рис 1. Розрахунок вітру по куту зносу і шляхової швидкості.
Вирішити самостійно.
РОЗРАХУНОК ВІТРУ ЗА ДВОМА КУТАми ЗНОСУ, що виміряні на ДВОХ КУРСАХ Спосіб застосовується в тому випадку, коли є можливість вимірити кут зносу на двох послідовно змінюваних курсах, відмінних друг від друга не менше ніж на 30° і не більш, ніж на 150° (для одержання досить точного результату). Сутність визначення вітру по двох кутах зносу зводиться до побудови двох трикутників швидкостей, у яких одна сторона (вектор вітру) є загальною. Послідовність рішення задачі на розраховувачі і планшеті розглянемо на прикладі. Приклад. Істинна повітряна швидкість V = 780 км/год, перший курс K1 = 30°, обмірюваний кут зносу КЗ1 = - 3°, другий курс К2 = 142°, обмірюваний кут зносу КЗ2 = + 4°. Визначити напрямок і швидкість вітру. Порядок розрахунку. 1. Розгорнути лімб на значення першого курсу К1 = 30° і провести лінію, що відповідає першому куту зносу КЗ1 = - 3°. 2. Розгорнути лімб на значення другого курсу К2 = 142° і провести на лімбі лінію, що відповідає КЗ2 = + 4°.
Рис. 2. Розрахунок вітру по двох кутах зносу
3. Розгорнути лімб так, щоб точка перетинання двох нанесених ліній (кінець вектора швидкості вітру) підвелася на курсову рису. 4. Зняти відлік напрямку вітру d = 253° і u % = 7. 5. Установити трикутний індекс (шкала «Время») на значення повітряної швидкості V = 780 км/год і по величині u % визначити u = 55 км/год. Вирішити самостійно
РОЗРАХУНОК ВІТРУ за ДВОма ШЛЯХОВИми ШВИДКОСТЯми, що виміряні на ДВОХ КУРСАХ Спосіб застосовується тоді, коли є можливість вимірити шляхові швидкості на двох курсах. При цьому різниця курсів, на яких виробляються виміри, повинні бути не менш 30° і не більш 150°. Послідовність рішення розглянемо на прикладі. Приклад. Повітряна швидкість V = 800 км/год. На курсі K1 = 146° обмірювана шляхова швидкість W1 = 860 км/год, а на курсі К2 = 72° W2 = 730 км/год. Визначити напрямок і швидкість вітру. Порядок рішення. 1. Установити трикутний індекс шкали «Время» на значення повітряної швидкості V = 800 км/год. 2. По шкалі відсотків по W1 і W2 визначити: W1 % = 107,6 і W2 % = 91,2. 3. Розгорнути лімб на значення першого курсу K1 = 146° і провести на лімбі лінію, що відповідає W1 %. 4. Розгорнути лімб на значення другого курсу К2 = 72° і провести на лімбі лінію, що відповідає W2 %.
Рис. 3. Розрахунок вітру по двох шляхових швидкостях
5. Розгорнути лімб так, щоб точка перетинання двох нанесених дуг (кінець вектора вітру) підвелася на курсову рису. 6. Зняти відлік напрямку вітру d = 207° і W % = 13. 7. Визначити по величині u % швидкість вітру u = 104 км/год.
Вирішити самостійно.
1. ЗАВДАННЯ НА САМОПІДГОТОВКУ (Вирішити задачі за допомогою НЛ – 10 м)
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|