МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗАВДАННЯ № 6ЗАВДАННЯ № 5 ЗАВДАННЯ № 4 1. Поданий викладачем текст необхідно опрацювати з метою подальшого використання у науковій роботі з дотриманням правил посилання на першоджерело з метою уникнення плагіату. 2. Розробити 3 варіанти подачі інформації у вигляді, який не буде вважатись плагіатом. 3. Обґрунтуйте правильність оформлення інформації у кожному з запропонованих вами варіантів з точки зору уникнення плагіату.
1. Проаналізуйте поданий викладачем текст. 2. Визначте вступ, основну частину та висновки роботи. 3. Складіть свій варіант анотації до тексту. 4. Визначте контекст документу, його достовірність, ступінь обґрунтованості та інші ознаки, що притаманні науковим роботам. 3. Дайте свій висновок щодо якості документу.
1. За темою курсової роботи, яка виконується студентом у поточному семестрі, визначити та підготувати у письмовому вигляді проблему, мету, предмет, об’єкт, завдання дослідження. 2. Розробити план написання курсової роботи. 3. Скласти бібліографічний перелік літератури, що була попередньо опрацьована за темою роботи. 4. Обґрунтувати актуальність теми дослідження та викласти короткий опис попередніх досліджень.
ПЕРЕЛІК ОСНОВНОЇ І ДОДАТКОВОЇ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Основна література 1. Крушельницька О. В. Методологія та організація наукових досліджень [Текст] : навч. посіб. / О. В. Крушельницька .– К.: Кондор, 2009. – 206 с. 2. Афанасьєв А. О. Основи наукових досліджень [Текст]: навч. посіб. / А. О. Афанасьєв, Є. Ю. Кузькін / Харківський нац. екон. ун-т. — Х. : ХНЕУ, 2005. — 96с. 3. Білуха М. Т. Методологія наукових досліджень [Текст]: підручник для бакалаврів, магістрантів і асп. екон. спец. вищ. навч. закл. освіти. / М. Т Білуха .— К. : АБУ, 2002. 4. Білуха М. Т. Основи наукових досліджень [Текст]: підручник для студ. екон. спец. вузів. / М. Т Білуха .— К. : Вища школа, 1997. 5. Маниліч М. І. Основи наукових досліджень [Текст]: навч. посіб. / М. І. Маниліч, В. А. Григор'єв, Д. В. Григор'єв. — Чернівці : Букрек, 2005. — 252с. 6. Єріна А.М. Методологія наукових досліджень [Текст]: навч. посіб. / А.М. Єріна, В. Б. Захожай, Д. Л. Єрін . - Київ: Центр навчальної літератури, 2004.- 212 с. 7. Соловйов С. М. Основи наукових досліджень [Текст]: навч. посіб. / С. М.-Соловйов.- К.: Центр учбової літератури, 2007. - 176 с. 8. Довідник з європейської інтеграції [ Текст ]: / М-во освіти і науки України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Каф. міжнар. економіки; під ред. О. Б. Чернеги . – Донецьк : [ДонНУЕТ] , 2010. – 381 с. 9. Конкурентоспроможність економіки України: можливості, переваги, компетенції [Текст] : монографія / М-во освіти і науки України; О.Б.Чернега [та ін.]; наук. ред. О.Б.Чернега . – Донецьк : [Дон НУЕТ], 2010. – 591 с.
2. Додаткова літерутура 10. Herzog T. Research Methods in the Social Sciences. -L.1993. 11. Sarantakos S. Social research. 1994, Mc Millan Press, p.459 12. Артюх С. Ф. Основи наукових досліджень [Текст]: підручник / С. Ф. Артюх, І. Я. Лізан, І. В. Голопьоров, Н. А. Несторук . - Українська інженерно-педагогічна академія. — Х. : УІПА, 2006. — 277с. : 13. Грищенко І. М. Основи наукових досліджень [Текст]: навч. посібник / І. М. Грищенко, О. М.Григоренко, В. О.Борисейко. — К. : Вид-во КНТЕУ, 2001. 14. Ковальчук В.В. Основи наукових досліджень [Текст]: навч. посіб. / В. В. Ковальчук, Л. М. Моїсєєв - 2-е видання, перероблене і доповнене. - К.: ВД „Професіонал", 2004. - 208с. 15. Лисенко Ю. Г.. Основи наукових досліджень [Текст]: практикум для студ. спец. "Економічна кібернетика" / Ю. Г.Лисенко, В. М. Кравченко, Д. М. Жерліцин. / Донецький національний ун-т. Кафедра економічної кібернетики. — Донецьк : Юго-Восток, 2009.- 165 с. 16. Основи наукових досліджень [Текст]: навч. посібник для студентів економічних спеціальностей / За ред. В.С. Марцина. - Л.: Ромус-Поліграф, 2002. - 128с. 17. П'ятницька-Позднякова І.С. Основи наукових досліджень у вищій школі: [Текст]: навч. посіб. / І. С. П'ятницька - Позднякова - К.: ІМОЛА, 2003. – 116 с. 18. Рабочая книга социолога / Г.В. Осипов (отв.ред.). — 3.изд. — М. : Едиториал УРСС, 2003. — 477с. 19. Філіпенко А.С. Основи наукових досліджень [Текст]: посібник / А.С. Філіпенко. - К.: Академвидав, 2004. - 208с. 20. Шейко В.М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності [Текст] / В.М. Шейко Н.М. Кушнаренко. – К.: Знання-Прес, 2008. – 295 с.
Читайте також:
|
||||||||
|