МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА №1. МЕТОДОЛОГІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ПЕРСОНАЛУВСТУП ЗМІСТ
ВСТУП........................................................................................................... 4 ТЕМА №1. МЕТОДОЛОГІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ПЕРСОНАЛУ................ 5 ТЕМА 2. ПЕРСОНАЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК ОБ'ЄКТ МЕНЕДЖМЕНТУ...... 30 ТЕМА 3. РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ТЕМА 4. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ................................ 57 ТЕМА 5. КАДРОВА СЛУЖБА І КАДРОВЕ ДІЛОВОДСТВО.................. 81 ТЕМА 6. ПЛАНУВАННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ................. 99 ТЕМА 7. РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ........................................................... 120 ТЕМА 8. РУХ ПЕРСОНАЛУ........................................................................ 129 Головна задача при вивченні даного курсу полягає в набутті комплексних знань з вибору нових форм і засобів управління персоналом при створенні ефективної та гнучкої системи управління. Це означає, що майбутні магістри повинні знати методологічні основи менеджменту та психології, організацію, планування, функції і засоби управління, методи прийняття управлінських рішень, наукові основи підготовки управлінських кадрів та ефективної організації їх праці, зміст умінь менеджера з персоналу, вміти створювати і використовувати управлінські структури. При цьому майбутні магістри повинні бачити взаємозв`язки економічних явищ і процесів, різноманітні їх форми, вміти планувати та організовувати розвиток персоналу, досягати мети організації через формування висококваліфікованого, креативного і, як слід, конкурентоспроможного на ринку праці робітника, приймати об`єктивні рішення в різних ситуаціях, вміти використовувати набутий досвід на практиці. В дисципліні «Менеджмент персоналу» розглядаються аспекти визначення придатності індивіда до різних видів діяльності; методи добору кадрів з урахуванням характерологічних особливостей людей та їх професійних знань, умінь, навичок; особливості формування кадрового резерву; планування кар’єрного зростання в організації; вивчаються взаємини і спілкування людей при виконанні спільних завдань, способи активізації діяльності персоналу через формування стійких мотивів; увага приділяється генерації і пошуку нових ідей; розглядається імідж організації і фірмовий стиль та варіанти створення служби з управління персоналом в організації. У «Менеджменті персоналу» розкривається роль людського фактора в процесі успішної діяльності, розглядаються аспекти вітчизняної управлінської діяльності, порівнюються закордонні моделі менеджменту і можливості їх адаптації з урахуванням історичного досвіду і національного менталітету. Засвоєння дисципліни «Менеджмент персоналу» має забезпечити: • оволодіння понятійним апаратом менеджменту персоналу; • усвідомлення того, що управлінська діяльність ґрунтується на знанні та вмілому використанні кількості чинників як основи цієї діяльності; • використання основних закономірностей загальної, соціальної та прикладних психологій у реалізації таких функцій управлінської діяльності, як прийняття рішення, поділ праці, формування стосунків, створення іміджу, успіх у діяльності тощо; • формування вмінь і навичок управлінської діяльності в процесі засвоєння знань, оволодіння методиками з управління персоналом.
1.1. Предмет і мета дисципліни “Менеджмент персоналу”. 1.2. Полідисциплінарні зв'язки менеджменту персоналу. 1.3. Еволюція концепцій менеджменту персоналу. 1.4. Особливості менеджменту персоналу в закордонних країнах. 1.5. Управління персоналом як часткова функція менеджменту. 1.6. Роль і значення управління персоналом як науки і навчальної дисципліни. 1.1. Предмет і мета дисципліни “Менеджмент персоналу” Схема 1.1. Дисципліни, на яких базується „Менеджмент персоналу”
Схема 1.2. Сутність менеджменту персоналу
Схема 1.3. Структура змісту навчальної дисципліни „Менеджмент персоналу”
Схема 1.6.Теорія цілісності людини та її принципи
Схема 1.7. Взаємозв’язок дисципліни „Менеджмент персоналу” з „Фізіологією і психологією праці”
Схема 1.8. Взаємозв'язок між дисциплінами “Менеджмент персоналу” і “Ринок праці”
Схема 1.9. Міждисциплінарні зв'язки з новітніми дисциплінами
Читайте також:
|
||||||||
|