Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні вказівки.

РОЗДІЛ 4. Експлуатація та ремонт машин з гідро-пневмоприводами.

Питання для самоперевірки.

Методичні вказівки.

 

Пневматичні системи керування широко застосовуються завдяки відносній простоті виготовлення, плавності ввімкнення механізмів і використанню в якості робочої рідини атмосферного повітря. Наряду з цим застосування відносно невисоких тисків (до 1 мПа) збільшує габаритні розміри і масу системи, а замерзання конденсату затрудняє керування при низьких температурах.

При розгляді цієї теми необхідно розглянути схему системи керування декількох машин (наприклад: екскаватор ЭО 4111Б і автомобіля КамАЗ 5410), простежити “шлях” тиску до виконавчих органів, з’ясувати принцип дії пневмоапаратури і обладнання.

 

1. Призначення пневматичної системи керування.

2. Властивості пневматичних систем керування.

3. Показати на схемі пневматичної системи керування однієї із машин шлях тиску до виконавчих органів і пояснити принципи дії пневмообладнання.

4. Назвати головні несправності пневмоприладів.

 

Тема 4.1.Експлуатаціія машин з гідро-пневмоприводами.

 

Привила експлуатації гідро-пневмоприводі. Особливості експлуатації приводів в умовах низьких і високих температур оточуючого повітря.

Література:(5) c. 143-152.

 

При переході до весняно-літнього періоду умови експлуатації машин в основному покращуються, але підвищення температур вище 35°С приводить до помітного зниження в’язкості робочої рідини, в результаті чого робочі властивості помітно погіршуються, що приводить до швидкого зношування елементів гідроприводу і збільшенню втрат рідини.

В цей період значно зростає вміст пилу в повітрі, що приводить до забруднення фільтрів і проникнення абразивів в вузли гідро-пневмоприводів.

Осінньо-зимовий період роботи машини характеризується зниженням температури і появою снігу, що тягне за собою значне погіршення умов експлуатації і втрату машинами продуктивності.

На швидкість зношування гідроприводів взимку впливає:

- зміна фізико-механічних властивостей перероблюємих матеріалів (промерзання грунта);

- проникнення в закриті порожнини часток снігу, льоду, підвищення вологості визиває інтенсивну корозію деталей гідропневмоприводів;

- при зниженні температури спостерігається збільшення в’язкості робочої рідини, в результаті чого зростають гідравлічні втрати в трубопроводах, а у всмоктувальному трубопроводі утворюється розрідження, що сприяє кавітаційному зносу в насосах, розподільниках і клапанах.

В пневмосистемах головною причиною відмов при низьких температурах є:

- замерзання в вузлах конденсата;

- поява в волого-, масловідокремлювачі і ресиверах масляного конденсата, який попадає в систему керування і виводить її з ладу;

- інтенсифікація корозії від попадання в вузли вологи.

При зниженні температури відбувається погіршення властивостей гумових виробів, які втрачають еластичність і стають крихкими, знижується міцність жорстких трубопроводів із-за виникнення явища холодноламкості метала.

Таким чином гідропневмоприводи машин, призначених для роботи при низьких температурах повинні мати в своїй конструкції певні удосконалення, до основних із яких можна віднести:

- застосування холодостійких матеріалів;

- установка підігрівачів на відповідних вузлах;

- забезпечення швидкого, легкого, ефективного пуска гідропневмосистеми в роботу.

Перехід на весняно-літній період експлуатації проводиться при температурі, яка тримається більше +5°С . З цією метою виконують слідуючі головні заходи:

- переходять на літні марки робочої рідини;

- ремонтують і здають на склад зимове обладнання (водо-, маслогрійки, чохли, тощо);

- сезонне технічне обслуговування, доповнене контролем і ремонтом фільтрів, радіаторів, вентиляторів і фарбуванням.

При переході на осінньо-зимовий період експлуатації (при опусканні температури нижче +5°С) пневмопривід машини підлягає помимо сезонного обслуговування і необхідного ремонту цілому ряду спеціальних заходів.

Приводи розбирають, їх елементи промивають чистим неетильованим бензином. В трубопроводах виправляють вмятини і викривлення, перевіряють і регулюють клапани, золотники, датчики-регулятори, гальмові камери, гідро-, пневмоциліндри. При необхідності замінюють гумові вироби на холодостійкі. На гідроємності і жорсткі трубопроводи наносять теплоізоляційний шар, або просто утеплюють технічною ватою.

Клапани, фільтри, гідророзподільники утеплюють захисними чохлами із вати, парусини, тощо.

Гідросистему заливають робочою рідиною прогрітою до 50°-60°С. В процесі експлуатації при внутрішньозмінних простоях необхідно підтримувати циркуляцію рідини в системі. З цією метою допускаються холості ввімкнення робочих органів машини.

Допускається підігрівання вузлів гідросистем (насосів, золотникових розподільників і трубопроводів) гарячим повітрям, але ні в якому разі відкритим полум’ям. Застосування відкритого полум’я приводить до видалення з робочої рідини легких фракцій і підгоранню з відкладенням смолистих речовин.

 


Читайте також:

  1. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.
  2. Додаткові методичні прийоми вивчення вищої нервової діяльності.
  3. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  4. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2
  5. Завдання, джерела інформації і методичні прийоми контролю
  6. Завдання, джерела інформації, методичні прийоми і послідовність процедури контролю
  7. Завдання, об’єкти, джерела інформації і методичні прийоми контролю розрахунків
  8. Завдання, об’єкти, джерела інформації та методичні прийоми ревізії
  9. Завдання, послідовність, джерела інформації і методичні прийоми контролю доходів і фінансових результатів діяльності підприємницьких структур
  10. Загальні методичні рекомендації до проведення занять фізичними вправами з учнями СМГ
  11. Загальні правила та методичні положення конструювання
  12. І. Методичні рекомендації до проведення семінарських занять




Переглядів: 610

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки. | Методичні вказівки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.