МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методичні вказівки.РОЗДІЛ 4. Експлуатація та ремонт машин з гідро-пневмоприводами. Питання для самоперевірки. Методичні вказівки.
Пневматичні системи керування широко застосовуються завдяки відносній простоті виготовлення, плавності ввімкнення механізмів і використанню в якості робочої рідини атмосферного повітря. Наряду з цим застосування відносно невисоких тисків (до 1 мПа) збільшує габаритні розміри і масу системи, а замерзання конденсату затрудняє керування при низьких температурах. При розгляді цієї теми необхідно розглянути схему системи керування декількох машин (наприклад: екскаватор ЭО 4111Б і автомобіля КамАЗ 5410), простежити “шлях” тиску до виконавчих органів, з’ясувати принцип дії пневмоапаратури і обладнання.
1. Призначення пневматичної системи керування. 2. Властивості пневматичних систем керування. 3. Показати на схемі пневматичної системи керування однієї із машин шлях тиску до виконавчих органів і пояснити принципи дії пневмообладнання. 4. Назвати головні несправності пневмоприладів.
Тема 4.1.Експлуатаціія машин з гідро-пневмоприводами.
Привила експлуатації гідро-пневмоприводі. Особливості експлуатації приводів в умовах низьких і високих температур оточуючого повітря. Література:(5) c. 143-152.
При переході до весняно-літнього періоду умови експлуатації машин в основному покращуються, але підвищення температур вище 35°С приводить до помітного зниження в’язкості робочої рідини, в результаті чого робочі властивості помітно погіршуються, що приводить до швидкого зношування елементів гідроприводу і збільшенню втрат рідини. В цей період значно зростає вміст пилу в повітрі, що приводить до забруднення фільтрів і проникнення абразивів в вузли гідро-пневмоприводів. Осінньо-зимовий період роботи машини характеризується зниженням температури і появою снігу, що тягне за собою значне погіршення умов експлуатації і втрату машинами продуктивності. На швидкість зношування гідроприводів взимку впливає: - зміна фізико-механічних властивостей перероблюємих матеріалів (промерзання грунта); - проникнення в закриті порожнини часток снігу, льоду, підвищення вологості визиває інтенсивну корозію деталей гідропневмоприводів; - при зниженні температури спостерігається збільшення в’язкості робочої рідини, в результаті чого зростають гідравлічні втрати в трубопроводах, а у всмоктувальному трубопроводі утворюється розрідження, що сприяє кавітаційному зносу в насосах, розподільниках і клапанах. В пневмосистемах головною причиною відмов при низьких температурах є: - замерзання в вузлах конденсата; - поява в волого-, масловідокремлювачі і ресиверах масляного конденсата, який попадає в систему керування і виводить її з ладу; - інтенсифікація корозії від попадання в вузли вологи. При зниженні температури відбувається погіршення властивостей гумових виробів, які втрачають еластичність і стають крихкими, знижується міцність жорстких трубопроводів із-за виникнення явища холодноламкості метала. Таким чином гідропневмоприводи машин, призначених для роботи при низьких температурах повинні мати в своїй конструкції певні удосконалення, до основних із яких можна віднести: - застосування холодостійких матеріалів; - установка підігрівачів на відповідних вузлах; - забезпечення швидкого, легкого, ефективного пуска гідропневмосистеми в роботу. Перехід на весняно-літній період експлуатації проводиться при температурі, яка тримається більше +5°С . З цією метою виконують слідуючі головні заходи: - переходять на літні марки робочої рідини; - ремонтують і здають на склад зимове обладнання (водо-, маслогрійки, чохли, тощо); - сезонне технічне обслуговування, доповнене контролем і ремонтом фільтрів, радіаторів, вентиляторів і фарбуванням. При переході на осінньо-зимовий період експлуатації (при опусканні температури нижче +5°С) пневмопривід машини підлягає помимо сезонного обслуговування і необхідного ремонту цілому ряду спеціальних заходів. Приводи розбирають, їх елементи промивають чистим неетильованим бензином. В трубопроводах виправляють вмятини і викривлення, перевіряють і регулюють клапани, золотники, датчики-регулятори, гальмові камери, гідро-, пневмоциліндри. При необхідності замінюють гумові вироби на холодостійкі. На гідроємності і жорсткі трубопроводи наносять теплоізоляційний шар, або просто утеплюють технічною ватою. Клапани, фільтри, гідророзподільники утеплюють захисними чохлами із вати, парусини, тощо. Гідросистему заливають робочою рідиною прогрітою до 50°-60°С. В процесі експлуатації при внутрішньозмінних простоях необхідно підтримувати циркуляцію рідини в системі. З цією метою допускаються холості ввімкнення робочих органів машини. Допускається підігрівання вузлів гідросистем (насосів, золотникових розподільників і трубопроводів) гарячим повітрям, але ні в якому разі відкритим полум’ям. Застосування відкритого полум’я приводить до видалення з робочої рідини легких фракцій і підгоранню з відкладенням смолистих речовин.
Читайте також:
|
||||||||
|