МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Співвідношення прокурорського нагляду з іншими формами державної діяльності.Відповідно до ст. 1 Закону «Про прокуратуру» вищий нагляд за додержанням і правильним застосуванням законів Кабінетом Міністрів України, міністерствами, державними комітетами, відомствами, іншими органами державного і господарського управління та контролю, урядом АРК, органами місцевого самоврядування, їх виконавчими і розпорядчими органами, військовими частинами, політичними партіями, громадськими організаціями, масовими рухами, підприємствами, установами і організаціями, незалежно від форм власності, підпорядкованості та приналежності, посадовими особами та громадянами здійснюється Генеральним прокурором України і підпорядкованими йому прокурорами. Прокурорський нагляд є однією з форм державної діяльності, мета якої — забезпечення точного і однакового розуміння і застосування законів. Прокурорський нагляд здійснюється Генеральним прокурором України і підпорядкованими йому прокурорами. Контроль за законністю покладений на різні органи влади і управління, наприклад, органи місцевого самоврядування та їх виконавчі комітети. Вони здійснюють контроль за додержанням законності всіма державними органами і громадськими організаціями на території даної ради. Адміністративний (відомчий) контроль покладено на різні державні, міжвідомчі та внутрішньовідомчі інспекції (автомобільного, санітарного контролю тощо). Прокурорський нагляд носить загальнодержавний характер. Він не зводиться до будь-якої однієї галузі господарства або управління (на відміну від контрольної діяльності того чи іншого міністерства) і не обмежується будь-якою територією, а поширюється на всі відомства і на всю територію України. Контроль за законністю, що здійснюється в системі державного управління, не можна відокремити від самої керівної й управлінської діяльності вищестоящих органів влади та управління відносно нижчестоящих або від перевірки виконання. Керівні та контролюючі органи можуть втручатися у сферу управління, господарську, оперативну діяльність, виробничий процес підпорядкованих їм органів і організацій. Більш того, в окремих випадках вищестоящий державний орган (організація) має право скасовувати незаконні акти і дії підлеглих органів, організацій та посадових осіб. Отже, контроль і перевірка виконання — складові керівних функцій відповідних органів влади, державного і господарського управління стосовно підпорядкованих їм підприємств, установ та організацій. Нічим цим прокурор не займається, оскільки не володіє жодною адміністративною владою і не керує піднаглядними йому організаціями. Тому при здійсненні нагляду він не підмінює органи відомчого управління та контролю і не втручається в питання управління, господарську і оперативну діяльність підприємств, організацій, установ та посадових осіб, якщо така діяльність не суперечить чинному законодавству1. Засоби нагляду, а також форми реагування на порушення законів у прокуратури специфічні, відмінні від методів контролю за законністю, здійснюваного органами влади і управління. Прокурор особисто безпосередньо не проводить ревізії піднаглядних йому організацій і підприємств, не скасовує незаконні акти, а реагує надії, порушення закону шляхом принесення протесту, подання або припису. Однак як орган влади, наділений значними повноваженнями за додержанням законності, прокурор може порушити кримінальну справу в зв'язку з вчиненням будь-якого злочину. Разом з тим, організуючі розкриття злочинів, прокурор не має права особисто застосовувати кримінальні покарання. Єдине право і обов'язок прокурор- передати справу на розгляд суду. Прокурорський нагляд, який має за мету виявити порушення закону, усунути правопорушення, умови та при чини, що їх породжують, дає можливість прокуратур впроваджувати не тільки точне, а й однакове розуміння виконання законів усіма органами держави, організація ми, посадовими особами і громадянами
Читайте також:
|
||||||||
|