Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Генеральна прокуратура України

План

Тема №2. Система і структура органів прокуратури України.

1. Генеральна прокуратура України;

2. Обласні, районні і міські прокуратури та прокуратури автономної республіки Крим;

3. Слідчі прокуратури;

4. Колегії органів прокуратури;

5. Гарантії незалежності працівників прокуратури;

6. Облік і звітність в органах прокуратури;

7. Організація прийому громадян та розгляд заяв та скарг органами прокуратури.

 

Генеральна прокуратура України здійснює керівництво підпорядкованими прокуратурами, а також виконує покладені на прокуратуру наглядові та інші функції, організує свою діяльність за територіальним та предметно-галузевим принципами. Відповідно до чинного законодавства структуру Генеральної прокуратури України та Положення про її структурні підрозділи затверджує Генеральний прокурор України.
Генеральний прокурор України має першого заступника і заступників. При Генеральному прокурорі України утворюється колегія, як дорадчий орган, у складі Генерального прокурора України (голова колегії), його першого заступника, заступників, прокурора Автономної Республіки Крим, інших керівних працівників органів прокуратури. Персональний склад колегії затверджується Верховною Радою України за поданням Генерального прокурора України.
У Генеральній прокуратурі діють головні управління і відділи, які створюються з урахуванням як традиційних, сталих, так і нових, але не менш пріоритетних напрямків діяльності. У їх складі є управління і відділи, а також самостійні управління та відділи. Генеральний прокурор України в залежності від конкретних завдань корегує структуру Генеральної прокуратури в цілому або її окремих управлінь і відділів.
Чинна структура Генеральної прокуратури України має такий вигляд:
- Генеральний прокурор України;
- Перший заступник Генерального прокурора України та 4 заступники Генерального прокурора України;
- заступник Генерального прокурора України — начальник головного управління військових прокуратур;
- апарат Генерального прокурора України (на правах управління).
Головне управління нагляду за додержанням законів органами, які проводять оперативно-розшукову діяльність, дізнання та досудове слідство. У складі головного управління діють:
а) управління нагляду за додержанням законів органами внутрішніх справ при провадженні оперативно-розшукової діяльності, дізнання та досудового слідства. До нього входять:
- відділ нагляду за додержанням законів органами внутрішніх справ при провадженні досудового слідства;
- відділ нагляду за додержанням законів органами внутрішніх справ при провадженні оперативно-розшукової діяльності та дізнання;
б) управління нагляду за додержанням законів спецпідрозділами та іншими установами, які ведуть боротьбу з організованою злочинністю. У його складі:
- відділ нагляду за виконанням законів спецпідроз-ділами та іншими установами, які ведуть боротьбу з організованою злочинністю при провадженні досудового слідства;
- відділ нагляду за додержанням законів спецпідроз-ділами, які ведуть боротьбу з організованою злочинністю при проведенні оперативно-розшукової діяльності та дізнання;
в) управління нагляду за додержанням законів органами СБУ, Державної митної служби та Державної прикордонної служби України при провадженні оперативно-розшукової діяльності, дізнання та досудового слідства. У його складі:
- відділ нагляду за додержанням законів органами СБУ при провадженні оперативно-розшукової діяльності, дізнання та досудового слідства;
- відділ нагляду за додержанням законів про державний кордон і митну справу;
- відділ нагляду за додержанням законів органами податкової міліції при провадженні оперативно-розшукової діяльності, дізнання та досудового слідства.
Організаційно-методичний відділ.
Головне управління захисту прав і свобод громадян та і інтересів держави. До його складу входять: а) управління захисту прав і свобод громадян:
- відділ нагляду за додержанням законів у соціальній сфері;
- відділ захисту прав і свобод неповнолітніх;
- відділ нагляду за додержанням законів про адміністративні правопорушення;
б) управління захисту інтересів держави:
- відділ захисту фінансово-економічних інтересів держави;
- відділ нагляду за додержанням природоохоронного законодавства;
- другий відділ;
в) управління представництва інтересів громадян та держави в суді:
- відділ представництва інтересів громадян та держави у цивільному судочинстві;
- відділ представництва інтересів громадян та держави в господарському судочинстві;
- відділ захисту інтересів громадян та держави при виконанні судових рішень.
Організаційно-методичний відділ.
До головного управління військових прокуратур входять:
1) Слідче управління, яке складається з:
а) відділу нагляду за розслідуванням кримінальних справ, додержанням законів при провадженні оперативно-розшукової діяльності та дізнання;
б) слідчого відділу.
2) Відділ нагляду за додержанням законів у Збройних Силах України та інших військових формуваннях.
3) Відділ підтримання державного обвинувачення, представництва в судах та нагляду за виконанням судових рішень у кримінальних справах.
4) Організаційно-методичний відділ та контролю виконання.
5) Відділ роботи з кадрами.
6) Секретаріат (на правах відділу).
Управління нагляду за розслідуванням кримінальних справ слідчими органами прокуратури складається з:
- відділу нагляду за додержанням законів при проведенні слідства органами прокуратури;
- відділу криміналістики та методичної роботи.
Управління з розслідування особливо важливих справ має у своїй структурі:
- перший слідчий відділ;
- другий слідчий відділ;
- третій слідчий відділ.
Відділ нагляду за розсліду ванням кримінальних справ слідчими Генеральної прокуратури України.
Управління нагляду за додержанням і застосуванням законів на транспорті складається з:
- відділу захисту прав і свобод громадян та інтересів держави на транспорті;
- відділу нагляду за додержанням законів на транспорті при провадженні оперативно-розшукової діяльності, дізнання та досудового слідства.
До складу управління підтримання державного обвинувачення в судах входять:
- відділ організації підтримання державного обвинувачення;
- відділ участі прокурорів у розгляді Верховним Судом України кримінальних справ;
- організаційно-методичний відділ.
Управління кадрів складається з:
- відділу роботи з кадрами;
- відділу підготовки кадрів і роботи з навчальними закладами.
До складу організаційно-контрольного управління входять:
- відділ організації роботи і контролю виконання;
- відділ статистичної інформації та аналітичної роботи.
До міжнародно-правового управління входять:
- відділ міжнародного співробітництва;
- відділ правової допомоги.
Відділ нагляду за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов’язаних з обмеженням особистої свободи громадян.
Відділ правового забезпечення.
Відділ прийому громадян, розгляду звернень та запитів народних депутатів України.
Перший відділ.
Прес-служба (на правах відділу).
Управління справами складається із:
- секретаріату (на правах відділу);
- відділу програмного і технічного забезпечення;
- відділу перекладів;
- відділу матеріально-технічного забезпечення;
- відділу капітального будівництва;
- експлуатаційно-господарського відділу;
- їдальні;
- запасного пункту управління.
Відділ фінансування та бухгалтерського обліку.

 


Читайте також:

  1. А/. Верховна Рада України.
  2. АГРАРНЕ ПРАВО УКРАЇНИ
  3. Аграрні закони України
  4. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  5. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  6. Адміністративно-правовий статус Кабінету Міністрів України
  7. Адміністрація Президента України
  8. Адреси бібліотек України
  9. Акти Верховної Ради України
  10. Акти Кабінету Міністрів України
  11. Акти Конституційного суду України в системі національного законодавства.
  12. Акти Конституційного Суду України в системі національного законодавства.




Переглядів: 1006

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Співвідношення прокурорського нагляду з іншими формами державної діяльності. | Слідчі прокуратури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.