У світі бізнесу на вимогу неефективність неприпустима. Компанії очікують від своїх IT-підрозділів підтримання прийнятого рівня сервісу або його перевищення. IT-менеджерам потрібна впевненість, що вони вибирають рішення призведуть до підвищення віддачі бізнесу, - і вони прагнуть швидше запровадити і реалізувати ці рішення, щоб швидше отримати обіцяну віддачу. Дослідження корпорації IBM показує, що від 50 до 65 відсотків клієнтів мають чинні угоди про рівень обслуговування, а 40 відсотків не може оцінити корисність інформаційних технологій для бізнесу. ПО Tivoli концентрується саме на оптимізації бізнес-віддачі. Інтелектуальне ПО Tivoli дозволяє призначити потрібну кількість IT-ресурсів потрібного користувачеві в потрібний час, керуючись вимогами до бізнес-процесу і пріоритетами в тій мірі, в якій вони стосуються процесів, що визначають бізнес-віддачу. Засоби швидкого розгортання ПЗ Tivoli дозволяє швидше отримати доступ до IT-ресурсів та підвищити продуктивність. Крім того, ПО Tivoli поєднує інтелектуальність і перевірену практикою методологію, узагальнену на основі тисяч контрактів з клієнтами, допомагаючи отримати найвищу якість, масштабованість і надійність рішень для управління системами.
Рис. 59. ПЗ Tivoli встановлює взаємини між користувачами, процесами та IT-ресурсами