Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальні|спільний| напрямки|направлення| розвитку підприємств ресторанного господарства. Його функції.

Тема: Сучасне полягання і основні напрямки|направлення| в розвитку ресторанного господарства

МОДУЛЬ 1. Основи організації виробничої діяльності підприємств ресторанного господарства

З М І С Т

ОРГАНІЗАЦІЯ В ГАЛУЗІ

Крилова Л.В.

 

 

Курс лекцій

для студентів денної і заочної форм навчання

галузі знань 0517 «Харчова промисловість та переробка сільськогосподарської продукції»

напряму підготовки 6. 051701"Харчові технології та інженерія"

піднапряму «Технологія харчування»

спеціалізація «Технології в ресторанном господарстві»

 

 

Затверджено:

протокол засідання кафедри

організації та управління якістю

ресторанного господарства

21 від „ 22 „ травня 2012р.

 

 

СХВАЛЕНО:

навчально-методичною радою

університету

Протокол №_____ від______2012р.

 

 

Донецьк

 

 

2. МОДУЛЬ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ПРОЦЕСІВ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

3. Змістовий модуль ІІІ.Номенклатура послуг і загальні вимоги до організації обслуговування в закладах ресторанного господарства

4. Змістовий модуль 4. Організація банкетів та прийомів

 

 

МОДУЛЬ 1. Основи організації виробничої діяльності підприємств ресторанного господарства

Лекція 1. (2 години)

 

План

1. Загальні|спільний| напрямки|направлення| і тенденції розвитку підприємств ресторанного господарства. Його функції.

2. Стан інфраструктури ресторанного господарства

3. Види підприємств харчування|харчування| і принципи організації їх діяльності.

4. Виробничо-торговельна структура підприємств харчування|харчування|

 

 

 

Ресторанне господарство займає|позичати,посідати| в економіці країни не останнє місце.

Основним призначенням підприємств ресторанного господарства є|з'являтися,являтися| надання послуг організації харчування|харчування| людей за місцем роботи, навчання і інших не домашніх|хатній| умовах.

Підприємства харчування|харчування| виробляють продукцію, надають послуги і це все продається споживачеві. Споживач продукцію і послуги купує|купляти,покупати|, тобто|цебто| обмінює на гроші. Таким чином, утворюється ринок підприємств ресторанного господарства.

Сучасний стан споживчого ринку вимагає створення|створіння| нових форм дії на процеси, що відбуваються|походити| в галузі, захисту споживачів від небезпечних товарів і послуг. Однією з таких форм стало введення|вступ| системи обов'язкової сертифікації послуг роздрібної торгівлі і ресторанного господарства.

У зв'язку з розширенням переліку об'єктів ресторанного господарства, що підлягають обов'язковій сертифікації, послуги ресторанного господарства загальнодоступній мережі|сіть|, об'єктах соціальної спрямованості - санаторіях, дошкільних і освітніх установах - повинні бути повністю сертифіковані.

Міністерством торгівлі України прийнята Концепція розвитку внутрішньої торгівлі товарами народного споживання|вжиток|, яка містить|утримувати| сучасні тенденції розвитку споживчого ринку країни. Одним з розділів Концепції передбачені основи формування інфраструктури ресторанного господарства, в яких визначені основні напрямки|направлення| політики відновлення різноманіття підприємств ресторанного господарства, що відповідають особливостям сучасного перехідного періоду і подальшої|наступний| стабілізації ринкових відносин. Основними напрямками|направлення| такої політики повинні стати:

- пріоритетний розвиток загальнодоступної мережі|сіть| підприємств ресторанного господарства;

- відновлення і розширення мережі|сіть| соціально-орієнтованих підприємств, що забезпечують харчуванням|харчування| робочих|робітник|, службовців, студентів, школярів;

- стимулювання розвитку мережі|сіть| підприємств, що використовують індустріальні методи приготування їжі і що доставляють її по замовленнях споживачів (у офіси, організації і установи, додому);

- масовий розвиток мережі|сіть| ресторанного господарства в зонах торговельних комплексів|торгівельний|, готельного обслуговування, уздовж|вздовж,уподовж| автомагістралей, на заправних станціях, аеропортах, на вокзалах.

Формування в регіонах розгалуженої мережі|сіть| загальнодоступних підприємств масового харчування|харчування|, з одного боку, повинне йти по дорозі все більшій уніфікації їх типів (ресторан, бар, кафе і ін.), а з іншої - по дорозі все більшій диференціації цих структур з погляду комфортності, якості торгового|торгівельний| обслуговування і набору пропонованих послуг.

Найбільш перспективною моделлю організації масового харчування|харчування| може стати автономне функціонування ресторанів, барів, кафе і ін., а також формування добровільних контрактних об'єднань підприємств швидкого обслуговування на основі договорів комерційної концесії. При цьому технологія обслуговування і види пропонованої продукції в рамках|у рамках| кожного окремого об'єднання можуть значно|суттєво| розрізнятися, підкреслюючи індивідуальність конкретної торгової|торгівельний| групи («Золоте курча», «Піцца-хат» і т.д.).

Ресторанне господарство- це інтегрована сфера підприємницької діяльності, пов'язана з організацією виробництва і управлінням рестораном і направлена|спрямований| на задоволення потреб населення в різноманітній|всілякий|, здоровій і смачній їжі, сервісних послугах, а також отримання|здобуття| прибутків.


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. IV група- показники надійності підприємства
  6. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  7. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  8. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  9. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  10. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  11. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  12. Або продукція підприємств, що знаходяться за кордоном.




Переглядів: 804

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вроджений токсоплазмоз | Функції ресторанного господарства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.