Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стан інфраструктури ресторанного господарства.

 

Ресторани як суб'єкти інфраструктури ринку можна підрозділити на ресторанні мережі|сіть| (мережеві|мережний|) і незалежні. Ресторанні ланцюги|цеп| є|з'являтися,являтися| новою формою бізнесу в індустрії харчування|харчування|. На Заході підприємці давно зрозуміли, що створити підприємство з нуля, а тим більше фірмову мережу|сіть|, досить важко|скрутно|. Для того, щоб створити оптимальну модель бізнесу, вони купують|купляти,покупати| франшизу, отримують|одержувати| консультації і починають|розпочинати,зачинати| працювати. Франчайзінговий пакет для підприємств ресторанного госпоарства- це бізнес структура з|із| певною концепцією, асортиментом продукції, послуг, дизайном, що дозволяє організувати підприємницьку діяльність з|із| найменшим ризиком. Як правило, комерційний ризик при франчайзингу зменшується в 5 разів, оскільки|тому що| купуються|купляються,покупався| франшизи вже готовій концепції.

Франчайзинг - організація ресторанного бізнесу, при якій власник торгової|торгівельний| марки, торгового|торгівельний| імені або авторського права на виробничу систему (франчайзер|) дозволяє іншій фірмі (франчайзи|) їх використання при виконанні узгоджених|погоджений| умов.

Особливості створення|створіння| ресторанних ланцюгів|цеп|:

· Зважаючи на|внаслідок,унаслідок| широкий перелік характеристик споживачів і комерційної спрямованості операцій на масового споживача виникає необхідність уніфікації пропозиції|речення|;

· Знаходячись|перебуваючи| у складі ресторанних ланцюгів|цеп|, ці підприємства прагнуть до одноманітності зі|із| всіма їх елементами, оскільки|тому що| стандартизація полегшує розповсюдження|поширення| позитивного досвіду|дослід|. Підприємства прагнуть, щоб споживачі знали, що позитивний досвід|дослід|, досягнутий в одному з них, буде поширений усередині всього ланцюга|цеп| незалежно від місцерозташування вхідних в неї ресторанів;

· Управління ланцюгом|цеп| підприємств в значній мірі|значною мірою| спрощує в результаті|унаслідок,внаслідок| стандартизації продукції, сервісу і управлінської політики. З'являється|появлятися| можливість|спроможність| економії грошових коштів при закупівлях продуктів. Зменшуються витрати|затрата|, пов'язані з наймом і навчанням|вчення| фахівців|спеціаліст|, спрощується контроль за якістю продукції і послуг. Споживач отримує|одержувати| ясне уявлення про те, що йому буде надано в будь-якому підприємстві одного ланцюга|цеп|.

Одне з перших таких ланок - міжнародна мережа|сіть| фаст| фудів| «McDonalds». ( Бістро, Гусаки – лебеді, Елки-палки)

Для широкого розвитку вітчизняних франчайзингових| систем і підтримки стабільного рівня якості необхідно створити мережу|сіть| заготівельних підприємств |заготовка,заготівля| або укріпити|зміцнити| зв'язки з|із| вітчизняними господарствами і комбінатами харчування|харчування|.

Незалежні ресторани характеризуються організаційно-господарською самостійністю. Вони самі вибирають стратегію і практику поведінки на ринку. Мають високий рівень ресторанного сервісу. В цілому|загалом| реальний рівень доходів|доход| в підприємствах ресторанного госпоарстванижчий, ніж готельному бізнесі. Щоб ресторанний бізнес був прибутковим, директорові і менеджерам необхідні глибокі технічні і управлінські знання, досвід|дослід|. На відміну від мережевих|мережний| ресторанів, незалежні підприємства мають всі можливості|спроможність|, щоб бути несхожими один на одного. Саме їх унікальність, концептуальність створює неповторний імідж в очах споживачів, що віддають перевагу персональному обслуговуванню, зацікавлених в специфічних характеристиках місцерозташування, сервісу, інтер'єру і управління підприємством.

Коли на ринку є|наявний| тільки|лише| один ресторан з|із| своїми неповторними особливостями, то унікальність є|з'являтися,являтися| головною перевагою такого підприємства. Воно володіє великою гнучкістю і можливістю|спроможність| пристосовуватися до змін кон'юнктури ринку.

Власники і керівники незалежними ресторанами мають можливість|спроможність| досягти стабільності шляхом створення|створіння| специфічних особливостей своїх підприємств. Можливість|спроможність| додання|надання| своєму бізнесу неповторних рис|межа|, іміджу, створення|створіння| оригінального меню, високого рівня сервісу є|з'являтися,являтися| однією з основних переваг в управлінні незалежними ресторанами.

Останніми роками в ресторанному бізнесі починає|розпочинати,зачинати| формуватися новий напрям|направлення| створення|створіння| демократичних ресторанів. Цей бізнес знаходиться|перебувати| на стику чітких технологій як у фаст| фуді|, так і якісній національній (або змішаною) кухні, що вимагає індивідуального підходу в елітарних ресторанах.

Як свідчить світова практика, демократичні ресторани — найдинамічніший напрям|направлення| на ресторанному ринку. Основні споживачі таких ресторанів - люди середнього класу. З одного боку в розвинених країнах споживання|прийняття,приймання| їжі переноситься в ресторани із-за браку|нестача| вільного часу, з іншої - завдяки новим технологіям і високій конкуренції демократичні підприємства стають доступними для населення. Демократичні ресторани також можуть бути об'єднані|з'єднаний| в мережі|сіть|.

Кожен ресторатор, створюючи свою справу|річ|, має свої ідеї, технології, які допомагають йому вирішити ключові|джерельний| проблеми відкриття|відчинення| нового підприємства.

Перш за все|передусім|, потрібно визначити місце знаходження майбутнього ресторану. Саме місце визначає, яким бути ресторану: елітним або демократичним. Елітний ресторан вимагає наявність місця для парковки машин. Демократичний ресторан є|з'являтися,являтися| доступним для молоді, для якої відпочинок поєднується|сполучатися| з|із| веселою і гучною музикою, тому підприємство слід розміщувати далеко від житлового масиву і використовувати конструкції, сприяючі зменшенню шуму.

Для вибору цінової політики необхідно провести демографічний аналіз району, в якому розташовуватиметься підприємство, з'ясувати вік, рід занять, середній рівень доходів|доход| потенційних споживачів.

Рестораторові слід вивчити транспортні потоки, що дозволить здійснити зручніший під'їзд до підприємства.

Для вибору концепції (ідеї) створення|створіння| ресторану інвестори проводять, як правило, тестування цільових груп споживачів, наперед|заздалегідь| визначаючи, наскільки вони будуть реальні. Правильно визначивши передбачувану середню суму покупки|купівля| і грамотно організувавши бізнес, можна успішно реалізувати практично будь-яку концепцію.

Назва ресторану повинна бути яскравою і звучною, тоді воно швидше запам'ятається гостям. У назві ресторану бажано відобразити|відбити| будь-які його особливості: національна або екзотична кухня, особливий спосіб приготування страв.

Асортиментна політика майбутнього підприємства повинна бути направлена|спрямований| на виявлення особливостей страв, що готуються, що спричинить за собою правильний підбір виробничих приміщень|помешкання| і їх оснащення обладнанням|обладнання|, кухонним посудом, інвентарем. Меню майбутнього ресторану визначає стиль в рішенні|розв'язання,вирішення,розв'язування| інтер'єру. На основі розробленого меню складають технико-технологічні карти на нові і фірмові страва.

Для створення|створіння| рентабельного підприємства необхідно провести|виробити,справити| фінансові розрахунки, включивши до бюджету витрати|затрата| на устаткування|обладнання|, меблі для залу і бару, продукти, оренду приміщень|помешкання|, рекламу, виготовлення вивіски.

 


Читайте також:

  1. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  2. Бюджет домогосподарства.
  3. Бюджет домогосподарства.
  4. Бюджетне фінансування житлового господарства.
  5. Види додаткових послуг ресторанного господарства.
  6. Види ринкової інфраструктури
  7. Визначення та визнання запасів в підрозділах підприємств готельно-ресторанного господарства , їх оцінка та класифікація
  8. Використання фінансів в умовах ринкового господарства. Фінансове забезпечення процесу відтворення.
  9. Впливом сучасних тенденцій розвитку світового господарства.
  10. Глобалізація, як новий етап інтернаціоналізації світового господарства.
  11. Головні риси феодального господарства.
  12. Господарська діяльність фермерського господарства.




Переглядів: 2165

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Функції ресторанного господарства | Види підприємств харчування|харчування| і принципи організації їх діяльності.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.