Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Види підприємств харчування|харчування| і принципи організації їх діяльності.

Відповідно до діючих законодавчих актів в Україні можуть створюватися і діяти підприємства харчування наступних видів:

- ІНДИВІДУАЛЬНЕ підприємство, засновано на особистій власності фізичної особи та винятково її праці (маленькі підприємства, де власник одночасно виступає в ролі директора, кухаря, офіціанта, кухонного робітника й ін.);

- СІМЕЙНЕ підприємство, засновано на власності та праці громадян України , які є членами однієї сім'ї та проживають разом;

- ПРИВАТНЕ підприємство, засновано на власності окремого громадянина України з правом найму робочої сили;

- КОЛЕКТИВНЕ підприємство, засновано на власності трудового колективу підприємства, кооперативу, іншого статутного товариства;

-ДЕРЖАВНО-КОМУНАЛЬНЕ підприємство, засновано на власності адміністративно-територіальних одиниць;

- ДЕРЖАВНЕ підприємство, засновано на загальнодержавній (республіканській) власності;

- СПІЛЬНЕ підприємство, засновано шляхом об'єднання майна різних власників (змішана форма власності). В числі засновників СП можуть бути юридичні особи та громадяни України, інших держав.

Відповідно до об'ємів діяльності та чисельності працівників підприємства харчування можуть бути віднесені до розряду МАЛИХ- якщо число працівників не перевищує 25 осіб.

4. Виробничо-торговельна структура підприємств харчування|харчування|

 

Торгово-виробнича та просторова структура підприємства залежить від характеру торгівельно-виробничої діяльності.

На кожному підприємстві залежно від продукції, що випускається організовуються виробничі виробничі підрозділи, які формують інфраструктуру підприємства.

Розрізняють підприємства з цеховою і без цеховою структурою.

Цехова структура організовується на підприємствах, які працюють на сировині, тобто обробляють м'ясо, овочі, рибу з великим обсягом виробництва.

Цехи поділяють на :

Заготівельні цехи, це цехи, в яких переробляється сировина:

н\ф і постачаються в інші цехи

М’ясний

Рибний

Овочевий,

м'ясо-рибний

Птахогольєвий

Цеха по доведенню до готовності це цехи, в яких н\ф піддають тепловій обробці і виготовляють готову продукцію, яка поступає до споживачів:

гарячий

холодний.

Спеціалізовані (універсальні) цехи:

Борошняний,

Кондитерський,

Кулінарний.

Безцехова структура притаманна підприємствам, з невеликим обсягом виробництва, які мають обмежений асортимент продукції.

Сучасне підприємство це гармонійне поєднання трьох зон.

 Виробництво (цехи);

 Складські приміщення;

 Торгівельна група

Ще є адміністративно-побутові приміщення – це приміщення призначені для створення нормальних умов для працівників.

Діяльність підприємств ресторанного господарства складається з:

- прийому сировини, її зберігання;

- механічної обробки й виготовлення напівфабрикатів;

- теплової обробки продуктів;

- оформлення страв;

- подавання їх споживачам.

Для виконання усіх цих операцій на підприємстві повинно бути кілька груп приміщень, а саме: складські, виробничі, торговельні, побутово-адміністративні, технічні.

Склад підрозділів, їхній взаємозв'язок у процесі випуску продукції та обслуговування споживачів, кількість, співвідношення за чисельністю працівників, займані площі та територіальне їхнє розташування утворюють структуру підприємства ресторанного господарства.


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  3. IV група- показники надійності підприємства
  4. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  5. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  6. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  7. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  8. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  9. Або продукція підприємств, що знаходяться за кордоном.
  10. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  11. Автопідприємства вантажних автомобілів
  12. Автопідприємство пасажирських автомобілів




Переглядів: 1330

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стан інфраструктури ресторанного господарства. | Ресторанного господарства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.349 сек.