Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Товарообігом підприємства

 

І етап

 
 

 

 


ІІ етап

 


ІІІ етап

 
 


ІV етап

       
   

 

 


V етап

 
 

 


Так Ні

 

 
 

 

 


VІ етап

 

Необхідна інформація може бути отримана в результаті:

- опитування та анкетування споживачів;

- проведення спеціальних досліджень, шляхом використання кон'юнктурних оглядів споживчого ринку в цілому та його окремих товарних і регіональних сегментів, що виконані на замовлення підприємства чи обнародувані в спеціальній пресі;

- систематизації та вивчення нормативної бази;

- публікації загального та спеціального характеру і т. ін.

II етап управління товарообігом – це аналіз стану реалізації товарів та оцінка можливостей подальшого росту обсягу товарообігу.

У ході проведення цієї роботи аналізують обсяг, склад та структуру реалізації товарів у минулих періодах, визначають тенденції розвитку і фактори, що впливають на даний показник, досліджують ритмічність та сезонність реалізації окремих груп товарів, оцінюють ступінь і причини невиконання раніше розроблених планів розвитку товарообігу, аналізують характер впливу факторів зовнішнього середовища в даний час та на перспективу.

Результатом проведення аналітичної роботи є вивчення можливостей підприємства щодо подальшого росту товарообігу та визначення основних протидфючих факторів.

III етап розробки стратегії управління товарообігом пов'язаний з визначенням цілей подальшого розвитку товарообігу підприємства.

Розробка плану і формування асортиментної структури товарообігу базується на наступній системі стратегічних цілей:

- досягнення обсягу і формування структури товарообігу з обліком можливостей даного сегменту споживчого ринку та очікуваних змін його кон'юнктури ("орієнтація на попит");

- досягнення обсягу і формування структури товарообігу, що забезпечили б максимальну ефективність використання наявного ресурсного потенціалу ("орієнтація на ресурсозабезпеченість");

- досягнення обсягів товарообігу і формування його структури, виходячи з необхідності одержання цільової суми прибутку ("орієнтація на прибуток").

Усі перераховані цілі управління товарообігом тісно взаємопов’язані, можуть бути реалізовані тільки на базі комплексного підходу.

 

Особливості ринку діяльності підприємства, стадія життєвого циклу підприємства і товарів, реалізованих ним, можуть обумовити пріоритетність реалізації окремих цілей управління товарообігом. Це має визначальне значення для вибору методики планування обсягів товарообігу підприємства на майбутній період.

 

 

Характеристика передумов і місця окремих стратегічних підходів до управління товарообігом

Назва стратегічного підходу Місце в процесі управління товарообігом Передумови пріоритетності релізації
1. Орієнтація на попит   Визначення максимального обсягу реалізації товарів на даному сегменті споживчого ринку   Діяльність підприємства на сегменті ринку із значним обсягом незадовільного попиту та попиту, що формується низьким ступенем конкурентної боротьби
2. Орієнтація на ресурсне забезпечення Визначення обсягу товарообігу, який може бути досягнутий при наявному ресурсному потенціалі на ступіні ефективності його використання Діяльність підприємства на перспективному сегменті споживчого ринку або в умовах погіршення кон'юнктури ринку і та зниження обсягів реалізації товарів
3. Орієнтация на прибуток Визначення мінімальних обсягів товарообігу, виходячи з умов самоокупності та самофінансування діяльності підприємства Жорсткі фінансові обмеження, великий обсяг умовно-постійних поточних витрат і позикового капіталу, гарантованність дивідендних виплат, великі інвестиційні та соціальні потреби.

IV етап управління товарообігом, на якому здійснюють обґрунтовування обсягу і структури товарообігу на плановий період. Планування обсягу та структури реалізації товарів є одним з відповідальних етапів у системі економічного управління товарообігом. Це пояснюється важливим значенням цих показників у системі планів економічного та фінансового розвитку підприємства.

При плануванні товарообігу, визначають з одного боку

· необхідний обсяг товарообігу, виходячи з цільової суми прибутку,

а з іншого боку

· можливий обсяг товарообігу та його структуру в умовах наявного ресурсного потенціалу підприємства.

Після проведення розрахунків щодо необхідного і можливого обсягу то-варообігу на плановий період, необхідно досягти збалансованості між цими показниками. Це і є основним завданням V етапу стратегії управління товарообігом.

Якщо необхідний обсяг товарообігу більше, ніж його можливий обсяг, необхідно провести роботу щодо пошуку та мобілізації резервів збільшення обсягів реалізації товарів за рахунок розробки або внесення відповідних змін у цінову, асортиментну та ресурсну політику підприємства, наприклад:

- обґрунтування цінової політики має бути спрямоване на визначення оптимальних цін реалізації товарів, при яких досягається оптимальний обсяг товарообігу, а як наслідок - максимальний прибуток;

- розробка асортиментної політики повинна бути спрямована на забезпечення відповідності між товарногрупповою структурою товарообігу та структурою попиту населення;

- формування ресурсної політики повинна передбачати залучення додаткових ресурсів, що забезпечать досягнення необхідного обсягу діяльності з найменшими витратами.

Якщо виконання цих заходів не забезпечить зростання товарообігу підприємства до необхідного обсягу, варто розглянути інші можливості підприємства щодо отримання прибутку (за рахунок неторгових видів діяльності).

План товарообігу підприємства приймається в цьому випадку в обсязі максимально можливого з урахуванням виявлених резервів щодо його зростання.

V етап - здійснюється контроль за виконанням поставлених планових завдань: порівнюють досягнуті результати з плановими показниками, вносять необхідні корективи в розроблені плани та політику підприємства з метою забезпечення умов для виконання розробленого плану товарообігу та отримання максимально можливого обсягу доходу та прибутку.

Література:Мазаракі А.А. Економіка торговельного підприємства, с. 119-124

 


Читайте також:

  1. IV група- показники надійності підприємства
  2. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  3. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  4. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  5. Автопідприємства вантажних автомобілів
  6. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  7. Активами торговельного підприємства
  8. Активи підприємства, їх кругооборот і оборот
  9. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  10. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  11. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації
  12. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації.




Переглядів: 551

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теми рефератів | Питання ДЛЯ самоконтролю знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.