Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні завдання

Запобігання виникнення надзвичайних ситуацій

 

Надзвичайні ситуації, які призводять до аварій та катастроф в різних сферах діяльності відбуваються в усьому світі. Змінюються лише їх причини та характер.

Тільки ретельне та об’єктивне вивчення причин виникнення НС дасть змогу зрозуміти закономірності в їх розвитку та походження і визначити умови безпечного функціонування технічних систем в їх взаємодії з людиною. Знання цих причин дасть змогу вжити своєчасні заходи по запобіганню надзвичайних ситуацій і підвищення ефективності функціонування технічних систем.

Запобігання виникненню надзвичайних ситуацій – це підготовка та реалізація комплексу правових, соціально - економічних, політичних, санітарно – гігієнічних та інших заходів спрямованих на регулювання безпеки, проведення оцінки рівнів ризику, завчасне реагування на загрозу виникнення НС, на основі даних моніторингу (спостереження), експертизи досліджень та прогнозів щодо можливого перебігу подій з метою недопущення її переростання у НС чи зменшення її ризику.

Зазначені функції в Україні виконує Єдина державна система запобігання надзвичайним ситуаціям техногенного і природного характеру і реагування на них затверджена Постановою КМУ від 3 серпня 1998 року № 1198.

ЕДСЗР включає в себе центральні та місцеві органи виконавчої влади, виконавчі органи рад, державні підприємства, які здійснюють нагляд за забезпеченням техногенної, природної безпеки, організовують проведення роботи із запобігання НС техногенного та природного походження і реагування у разі їх виникнення з метою захисту населення та довкілля, зменшення матеріальних втрат.

Основною метою створення ЄДСЗР є забезпечення реалізації державної політики у сфері запобігання і реагування на надзвичайні ситуації, забезпечення цивільного захисту населення.

1.Розроблення нормативно – правових актів, а також норм, правил, стандартів з питань запобігання надзвичайним ситуаціям та захисту населення і територій від їх наслідків;

2.Забезпечення готовності центральних та місцевих органів в.в., підпорядкованих їм дій та засобів до дій, спрямованих на запобігання і реагування на надзвичайні ситуації;

3.Забезпечення реалізації заходів щодо запобігання виникнення НС.

4.Навчання населення щодо поведінки та дій у разі виникнення НС.

5.Оповіщення населення про загрозу виникнення НС.

6.Захист населення в разі виникнення НС.

7.Проведення рятувальних та інших робіт щодо ліквідації НС, організації життєзабезпечення постраждалого населення.

ЄДСЗР складається з постійно діючих функціональних і територіальних підсистем і має 4 рівні: загальнодержавний, регіональний, місцевий, об’єктовий.

Функціональні підсистеми створюються міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади для організації роботи, пов’язаної із запобіганням НС та захистом населення і території від її наслідків.

Кожний рівень ЄДСЗР має координуючі та постійні органи управління щодо розв’язання завдань у сфері запобігання НС, захисту населення та територій від їх наслідків, систему повсякденного управління, сили і засоби, резерви матеріальних та фінансових ресурсів, систему зв’язку та інформаційного забезпечення.

Список використаної літератури:

1.Безпека життєдіяльності : навчальний посібник : Львів. 1997. – С. 160 – 221.

2.Білявський Г.О. та ін. Основи загальної екології: Підручник.- К.: Либідь, 1995. С. 102 – 105.

3.Джигирей В.С., Жидецький В.Ц. Безпека життєдіяльності: навчальний посібник.- Львів: Афіша, 2000.- С. 151 – 184.

4.Желібо І.П. Заверуха Н.М. та ін. Безпека життєдіяльності К.- Львів,2002.- С.252 –259.

5. Пістун І.П. та ін. Курс лекцій з безпека життєдіяльності.- Львів: Сполом,1997.- С.89 – 119.

6.Ярошевська В.М. та ін. Безпека життєдіяльності.1997.- С.91 –141.

БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

 

Лекція 5

 


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. V. Завдання.
  3. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  4. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  5. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  6. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  7. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  8. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  9. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  10. Артеріальний пульс, основні параметри
  11. Аудит, його мета та завдання
  12. Багатокритеріальні завдання оптимального керування




Переглядів: 570

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стихійні лиха в гідросфері | Поняття про інфекційні хвороби.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.